یافتن سطح استرس کودک کار آسانی نیست و ممکن است در واقع او را به سمت آن سوق دهد با گذشت زمان بیشتر چشم بسته شوید.

محققان گفتند که این یافته ها ممکن است به والدین محروم از خواب بینش بیشتری ببخشد که استراتژی های والدین می توانند بهترین کار را برای نوزادانشان داشته باشند.

با این حال ، آنها هشدار دادند که این مطالعه کوچک است و شامل خانواده هایی با تحصیلات عالی و با درآمد بالاتر است. آنها گفتند ، بنابراین تحقیقات بیشتری لازم است تا ببینیم این یافته ها در مورد سایر گروه ها نیز اعمال می شود یا خیر. [11 واقعیتی که هر والدین باید درباره مغز کودک خود بدانند]

در این تحقیق ، محققان 43 کودک ، از سنین 6 تا 16 ماه را که به دلیل مشکل در ریزش و خواب در شب در خواب بودند ، به طور تصادفی در یکی از سه گروه قرار دادند. در یک گروه ، والدین "انقراض فارغ التحصیل" را امتحان کردند ، که در آن بلافاصله پس از چراغ ، به نوزادان پاسخ دادند. اگر کودک دوباره گریه کرد ، والدین قبل از رفتن کودک برای آسایش کودک کمی بیشتر صبر می کردند و غیره تا زمانی که کودک خوابید.

در گروه دوم ، والدین "محو خواب" را امتحان کردند ، به این معنی که بچه ها در خوابیدن مشکل دارند. اما والدین همچنان کودک را به طور معمول در شب آسایش می دادند. در گروه سوم ، که به عنوان گروه کنترل عمل می کرد ، والدین به سادگی اطلاعات آموزشی در مورد راهکارهای خواب برای نوزادان دریافت می کردند ، و هیچ دستورالعمل خاصی وجود نداشت.

محققان گفتند ، دو روش اول بحث برانگیز است ، عمدتاً به این دلیل که اعتقاد دارند کودک استرس زا است و می تواند سطح استرس خود را از هورمون کورتیزول بگیرد. که والدین در صبح و عصر بعد از ظهر جمع می کردند.

بچه های استرس؟
نوزادی که برای گریه باقی مانده بود و 15 نوزاد در گروه خواب آلودگی قرار دارند شروع به خوابیدن کرد محققان دریافتند ، علاوه بر این ، افراد گروه انقراض فارغ التحصیل ، در طول شب ، تعداد کمتری از خواب بیدار شدند.

نتایج نشان داد که کورتیزول بعد از ظهر در دو گروه

محققان گفتند که ممکن است این روشها برای بچه ها بیاموزند که خودشان را تسکین دهند ، گریه کنند و از خواب بروند.

مشکلات عاطفی یا رفتاری ، و تحت آزمایش قرار گرفتند که دلبستگی والدین و فرزند را ارزیابی کرد. محققان گفتند که از نظر روحی و رفتاری کودکان بین گروهها اختلاف وجود ندارد. [10 نکته علمی برای پرورش بچه های شاد]

محققان دریافتند که در همه گروه ها روحیه مادران به مرور زمان بهبود یافته است ، اما این بهبود برای گروه محو خواب است.

دکتر دیوید گوزال ، متخصص خواب کودکان و استاد جراحی اطفال در دانشگاه شیکاگو که درگیر این مطالعه نبود.

گزال به Live Science گفت: "برای شیرخواران جوان ، توصیه ما این است که کودک از طریق فرآیند انقراض فارغ التحصیل ، بسیار شبیه به موردی که در این مطالعه انجام شده است ، خود را تسکین دهد." وی گفت ، با این حال ، والدینی که می خواهند نتیجه بگیرند ، باید دوام داشته باشند.

وی گفت: "استقامت و عزم موفقیت در این امر مهم است ، زیرا نوزادان مختلف قبل از شروع برنامه با هم دوره های مختلفی را می خواهند." با این وجود ، "اگر بعد از یک دوره معقول و منطقی برای تلاش در یک روش بهبود نیافته باشد ، تغییر روش به روش دیگر همیشه گزینه ای است."

https://www.livescience.com/54897-parenting-sleep-strategies-cry-it-out.html