سودوکرم

برای جستجوی پرش به ناوبریJump بروید
سودوکرم
logo.png مدرن سودوکرم
آرم فعلی که از سال 2013 استفاده شده است
تایپ کنید
این ویرایش را در ویکی پدیا ویرایش کنید
صنعت پزشکی
کرم پیشکسوت اسمیت
تاسیس سال 1931؛ 88 سال پیش در کابرا ، دوبلین ، ایرلند [1] [2]
بنیانگذار توماس اسمیت
ستاد ایرلند این ویرایش را در ویکی پدیا ویرایش کنید
خدمات دارو
صنایع دارویی Teva داروسازی ویرایش این را در ویکی پدیا
وب سایت sudocrem.com
سودوکرم یک کرم بدون نسخه دارویی است که در درجه اول در درمان بثورات پوستی است. حاوی یک پایه ضد آب (متشکل از روغن / موم) است. عوامل محافظ و نرم کننده؛ داروهای ضد باکتری و ضد قارچ؛ و بیهوشی ضعیف و همچنین بثورات پوستی ، می توان از آن برای درمان اگزما ، بستر ، آکنه ، سوختگی جزئی ، زخم های سطحی ، آفتاب سوختگی و چربی خون نیز استفاده کرد. [3] [4] این شرکت توسط داروسازی Forest Laboratories Europe تا ژوئیه سال 2014 هنگامی که این شرکت توسط Actavis plc خریداری و با آن ترکیب شده بود ، ساخته می شد. [5] در 17 مارس 2015 ، Actavis مالکیت Allergan را به اتمام رساند و یک شرکت دارویی جهانی متنوع 23 میلیارد دلاری ایجاد کرد. [6] آن را Soo-Doh-CREM تلفظ می کند ، اگرچه در ایرلند با نام So-Doh-CREEM تلفظ می شود. [7] در بلژیک ، این محصول تحت نام تجاری "Dermocrem" فروخته می شود. [8] هلند اولین کشوری بود که سودوکرم در خارج از ایرلند و انگلیس فروخته شد. [9]


فهرست
1 تاریخچه
2 مواد لازم
3 همچنین ببینید
4 مرجع
تاریخ

وان 175 گرم سودوکرم
سودوکرم در سال 1931 توسط داروساز مستقر در دوبلین ، توماس اسمیت توسعه یافت. در ابتدا "کرم اسمیت" نام داشت ، بعداً "کرم تسکین دهنده". این نام به دلیل تلفظ لهجه دوبلین از کرم تسکین دهنده به سودوکرم تغییر یافت. در دهه 1960 نمونه هایی از سودوکرم که به مادران جدید در ایرلند داده شده بود ، محبوبیت این محصول را افزایش داد و این برند به تدریج در دهه 1970 به انگلیس معرفی شد. سازندگان این شرکت ادعا می کنند که اصلی ترین کرم راش برنج در ایرلند و انگلستان است. [10] سودوکرم هنوز در حومه Baldoyle شهر دوبلین تولید می شود. [11] مقاله ای در مورد ایندیپندنت ایرلند 2012 اظهار داشت: "سودوکرم اسپاید و بیکن کرم های مراقبت از پوست ، گینس تسکین دهنده های بیدار کننده ملایم و تایتو از پمادهای موضعی است." [12] در پی گزارش ها در رسانه های انگلیس و ایرلند مبنی بر مشهور بودن استفاده از این محصول برای درمان آکنه. در حال حاضر در انگلستان سه محصول مارک سودوکرم وجود دارد: کرم اصلی ضد عفونی کننده ضدعفونی کننده ، [13] سودوکرم مراقبت و محافظت که یک پیشگیری کننده بثورات پوستی [14] و کرم مراقبت از پوست سودوکرم است که یک کرم روزانه آکنه است که با هدف بازار جوانان عرضه می شود. . [15]

این به اندازه کودک ایرلندی به اندازه Fat Frogs ، Bosco و Tip the Can بوده است ، اما آیا می دانید که سودوکرم نیز در ایرلند متولد و ساخته شده است؟

خرید در بیش از 40 کشور ممکن است در دسترس باشد ، اما سودوکرم یکی از بزرگترین داستان موفقیت برند ایرلند است.

وان خاکستری ، قرمز و سفید نمادین به یک کیت کمکهای اولیه و اصلی قفسه حمام تبدیل شده است که در نسل های بعدی منتقل شده است. سودوکرم برای مادرانی که می خواهند بثورات ناخوشایند کودک یا اگزما را درمان کنند ، مورد توجه است ، اما آنها همچنین می دانند که کرم ضد عفونی کننده ضد عفونی کننده لکه های خود را ، لکه های زیر بغل و آفتاب سوختگی را لمس می کند.

و جای تعجبی هم ندارد - این یکی از معدود کلاسیک های دوستدار جیب است که پوستهایی را که نیاز به مقداری TLC دارند ، آرامش و محافظت می کند. برخی از مادران حتی به عنوان یک ماسک صورت هفته ای که باعث خفت شدن منافذ آن می شود قسم می خورند (و این یک کار مرتب در سوزاندن تیغ ​​پدر است).

قدرت سودوکرم در مقدار بالای اکسید روی آن نهفته است. این ماده شگفت آور ضد باکتری و ضد التهابی است که این کرم را به صورت چند کاره تبدیل می کند. هنگامی که اکسید روی روی پوست اعمال می شود ، روی اضافی مورد نیاز بدن را برای ترمیم سلول ها فراهم می کند. قابض طبیعی ، فیبرهای الاستیک پوست را نیز محکم می کند.

اکنون سودوکرم دارای سه محصول در بازار است - کرم اصلی ضد عفونی کننده ضدعفونی کننده ، Sudocrem Care and Protect که یک ماده ضدعفونی کننده پوست است و کرم مراقبت از پوست سودوکرم ، یک کرم روزمره برای آکنه با هدف بازار جوانان است.

سودوکرم برای اولین بار در سال 1931 بعنوان کرم درمانی برای درمان بثورات پوستی ، اگزما ، زخم های فشار ، بثورات بی اختیاری و انواع دیگر بیماریهای پوستی ایجاد شد.

توماس اسمیت ، استاد داروسازی و داروساز خرده فروشی در دوبلین ، این کرم را در پشت مغازه خود ایجاد کرد. وی به دلیل محبوبیت روزافزون این عملیات ، خود را به یک ساختمان بزرگتر منتقل کرد. نمونه ها در دهه 1960 در ایرلند به مادران جدید تحویل داده شد ، و در اینجا بود که سودوکرم با والدین مترادف شد.

در ابتدا کرم اسمیت نامیده می شد ، و بعداً به کرم تسکین دهنده تغییر یافت. در صورتی که نمی دانید نام "سودوکرم" از کجا آمده است - در دهه 50 پدیدار شد زیرا اینگونه بیان می کند که دوبلینرها آن را تلفظ می کنند (اگر با ما اعتقاد ندارید این را با صدای بلند بیان کنید).

سودوکرم برای نقاط.

آیا شما حتی ایرلندی هستید اگر هنوز در خانه لباس راحتی خود را با بار زیادی از لکه های سفیدی روی صورت خود راه ندیده اید؟

با sudocrem روی صورت خود به رختخواب بروید ، با بالشی مانند این pic.twitter.com/cG5A0LyX بیدار شوید

- اریکا (Ericaaaww) 18 اکتبر 2012
منبع: اریکا / توییتر
برخی افراد حتی تا آنجا پیش می روند که ماسک صورت سودوکرم را به کار می گیرند ، در حالی که شامل پوشاندن کامل چهره شما در مواد است.

اما آیا این واقعاً کار می کند ، یا این همه اثری از تخیل ما است؟

تلاش برای حلقه زدن به شخصی که دوست دارد هنگام نشستن در رختخواب خود با سودوکرم روی صورت و یک نان بزرگ هون در موهای شما -

- اما لوئیز ♡ (em_louiisee) 6 آوریل 2015
منبع: اما لوئیز ♡ / توییتر
خود سودوکرم می گویند:

کرم شفابخش ضد عفونی کننده سودوکرم یک کرم بثورات براق است ، اما آیا می دانید که این ماده برای درمان شرایط پوستی مانند آکنه نیز بسیار عالی است. کرم شفابخش ضد عفونی کننده سودوکرم باعث تسکین و بهبودی می شود در حالی که منطقه آسیب دیده را از عفونت بیشتر محافظت می کند.
در حالی که کاربران Acne.org آن را به عنوان یک درمان 4.3 ارزیابی می کنند. برخی از بررسی ها هشدار می دهند که استفاده از آن با کمترین نتیجه باعث بهتری می شود ، با استفاده بیش از حد باعث پدید آمدن لکه های بیشتر می شود.

PastedImage-85823 کاری که نباید انجام دهید.
منبع: هانا فیلیپس ، یوتیوب

کارولین هیرونز متخصص و تأثیرگذار پوستر ، چنین هوادار بزرگی نیست. او می نویسد که استفاده از خمیر دندان یا کرم غلیظ برای لکه بینی آکنه یک افسانه است.

ممکن است با استفاده از خمیر دندان یا کرم غلیظ ، قرمزی یکباره کاهش یابد. اگر آکنه توسط Oral-B یا Sudocrem برطرف شود ، تمام مشکلات ما حل می شوند. بله * دستان جاز *
شخص از قرار دادن خمیر دندان و کرم خامه ای روی صورت خود خودداری کنید.

یکی از بحث های داغ در تاریخ HQ تاریخ Lovin دیروز رخ داد که ما در مورد بوی سودوکرم بحث کردیم.
سودوکرم یک اصل اساسی ایرلندی است ، بدون یافتن وان کرم راش و شفابخش سفید ، می توانید وارد هر حمام شوید.

دچار سوختگی شدی؟ مقداری سودوکرم را روی آن بگذارید.

یک برش؟ سودوکرم

یک نقطه؟

هیکی؟ به طور مشخص.

به معنای واقعی کلمه همه چیز مطمئناً این چیزهای جادویی است.

اما این خانواده محبوب باید چه بو داشته باشد؟

بسیاری از مردم می گویند دوران کودکی یا ... هیچ چیز؟ این فقط بوی ... سودوکرم

با این حال شخصی که در کار است ادعا می کند که عطر اسطوخودوس است.

بعد از بحث و جدل زیاد ، ما به گوگل رفتیم و ظاهرا ، اگرچه از این اعتراف متنفرم ، اما او حق دارد

من ابتدا Boots.ie را برای لیست مواد تشکیل دهنده بررسی کردم و درست در پایین لیست:

جستجوی من همچنان ادامه پیدا کرد که به وبلاگی برخوردم که مستقیماً با مارک ارتباط برقرار کرده بود و آنها گفتند:

"سودوکرم ایمیل VIA را با من تأیید کرده است که کرم شفا دهنده ضد عفونی کننده سودوکرم حاوی رایحه اسطوخودوس است و آنها یک فرمولاسیون عطر و بوی رایگان از این محصول تولید نمی کنند."

شما چی فکر میکنید؟ آیا بوی اسطوخودوس می دهد؟

نظرات خود را در نظرات زیر بگذارید.