حدود دو ایالات متحده کودکان برای انجام مطالعات جدید ، مربوط به بودن در کالسکه یا حامل شیرخوار ، به اورژانس مراجعه می کنند.

به طور کلی ، بیش از 360،000 کودک در سن 5 سال و جوان به دلیل صدمه به قدم زدن یا حامل های مربوط به حامل از سال 1990 تا 2010 به ER رفتند. این بیش از 17000 زخمی در سال است. بسیاری از این صدمات هنگامی رخ داده است که کودکان از یک کالسکه یا حامل خارج شده اند و یا این محصول فرورفته است. همچنین افزایش شدیدی در میزان گرفتگی مغزی و صدمات مغزی آسیب زا که به کلاهبرداران و ناقلین گره خورده است.

کریستی رابرتز ، همکار تحقیق ، عضو پژوهش در مرکز تحقیقات و سیاست های آسیب دیدگی در بیمارستان کودکان در سراسر کشور در اوهایو ، گفت: "وقتی این خانواده ها هر روز با خیال راحت توسط خانواده ها استفاده می شوند ، در صورت بروز آنها ممکن است بسیار جدی باشند." یک بیانیه "بیشترین جراحاتی که دیدیم صدمات سر بوده است ، این واقعیت است که صدمات آسیب زا و مغز مغزی در کودکان خردسال ممکن است عواقب طولانی مدت بر رشد شناختی داشته باشد."

محققان از پایگاه داده ملی بازدیدهای اورژانس برای جستجوی جراحات مرتبط با کالسکه یا حامل استفاده کردند. حامل ها شامل وسایلی بودند که فرزندان خود را حمل می کنند (مانند حامل Bjorn) ، دارای حامل های دستی (مانند سبدهای حمل کودک) و ناقل هایی که از یک پرسه زن جدا می شوند. [9 راه عجیب بچه ها می توانند صدمه ببینند]

بیشترین صدمات (39 درصد برای کلنکس ها و 48 درصد برای ناقلین) صدمات بافت نرم مانند برآمدگی و کبودی بود. این مطالعه نشان داد که حدود یک چهارم از صدمات پرسه زن ، و 35 درصد از صدمات حامل ، ضربه مغزی یا صدمات مغزی آسیب دیده (TBI) بودند.

علاوه بر این ، میزان TBI ها و اغتشاشات در طول دوره مطالعه افزایش یافته است ، از 19 درصد صدمات در 1990 به 42 درصد صدمات در سال 2010 و از 18 درصد صدمات در 1990 به 53 درصد صدمات در سال 2010 برای حاملان. محققان گفتند که یافته ها به جای افزایش واقعی در میزان موارد ، باعث افزایش آگاهی از صدمات مغزی / TBI می شود.

در حدود دو سوم صدمات در هر دو کلنجک و ناقلها هنگام سقوط کودک از محصول رخ داده است. حدود 16 درصد از صدمات قدم زدن هنگام تصادف کودک از کالسکه اتفاق افتاد و 5 درصد نیز اتفاق افتاد که کودک در بازوی کودک یک بازو یا پایش گرفتار شد.

در مورد حاملان ، نزدیک به 30 درصد صدمات در هنگام وقوع محصول رخ داده است.

آنها مدت کوتاهی پس از معالجه در اورژانس ، به خانه رفتند ، حدود 7 درصد از مبتلایان به صدمات مرتبط با حامل و 2 درصد نیز با صدمات مرتبط با پرسه زن در بیمارستان بستری شدند.

محققان برای کاهش خطر صدمات ناشی از پرسه زن یا حامل ، موارد زیر را توصیه کردند:

اطمینان حاصل کنید که کودک به طور صحیح نشسته است و به درستی از داخل دستگاه خمیده است. دستورالعمل های مربوط به امنیت کودک در قدم زدن یا حامل را دنبال کنید.
از آویزان کردن وسایل سنگین مانند کیف یا کیف پول خودداری کنید ، زیرا به همین دلیل ممکن است باعث شود نوسان آنها زیاد شود.
اطمینان حاصل کنید که فرزند شما بیش از حد مجاز وزنه بردار یا حامل شما باشد.
چرخ کالسکه را قفل کنید وقتی محصول "پارک شده" است ، بنابراین از بین نمی رود.
ناقلها را تا سطح پایین نگه دارید. خود را در بالای جدول قرار ندهید که این باعث افزایش طول سقوط می شود.
اجازه ندهید که کودک قدم زدن را فشار دهد.
بررسی کنید که مطمئن شوید که پرسه زن یا شرکت مخابراتی شما به یاد نیامده است.
مطالعه جدید امروز (17 اوت) در مجله Academic Pediatrics به صورت آنلاین منتشر شده است.