مقالات جدید سلامت مادر و نوزاد و سیسمونی

در این وبلاگ مقالات مفید مادر ، نوزاد ، سیسمونی ، بارداری ، زایمان قرار داده میشوند

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

آشنایی کامل با انواع شیر خشک نیدو عسلی برای نوزادان

Nestlé NIDO شیر خشک برای سلامتی شیر خشک نیددو نوزاد  کودک شما است
DC Food & نوشیدنی یک فرمول در سراسر جهان برای نوزادان است که بیش از هزار محصول از مارک تجاری را به فروش می رساند. هر کودک برای رشد خود به بهترین ویتامین های غذایی غنی از ویتامین نیاز دارد. به همین دلیل است که ما فقط به مخلوط مواد غذایی درجه یک می چسبیم. نگاهی به شیر NIDO برای نوزادان بیندازید که ممکن است علاوه بر این به منوی روزانه فرزند شما باشد.

با طی چندین دهه موفقیت ، نستله فداکاری خود را نسبت به سلامتی مشتریان در سراسر جهان اثبات کرده است. این شرکت فراملی رهبر مطلق در صنایع غذایی به ویژه در تغذیه کودکان است. شیر NIDO برای بچه ها یکی از بهترین محصولات خط تولید آنهاست و در وب سایت ما نیز موجود است. دقیقاً همان چیزی است که هنگام جستجوی وعده غذایی تغذیه ای برای فرزندتان به آن نیاز دارید.

شیر NIDO برای نوزادان با مجموعه ای از ویتامین ها غنی شده است. این نوشیدنی فرمولی حاوی ترکیبی از مواد معدنی در هر فنجان است. به اجزای حیاتی آن نگاهی بیندازید:

کلسیم به سالم نگه داشتن استخوان و دندان کودک کمک می کند.
• ویتامین D برای پوست و اسکلت ضروری است.
• ویتامین A باعث تقویت بینایی می شود.
• ویتامین C از سیستم ایمنی بدن حمایت می کند و بیماری ها را دور نگه می دارد.
• روی هضم کودک شما را تقویت کرده و متابولیسم  شیر خشک نیدو شماره 2 بدن او را تقویت می کند.
• آهن به عنوان منبع سلولهای خون سالم است.
شیر NIDO را بصورت آنلاین و از فروشگاه ساز درجه یک  شیر خشک نیدو خریداری کنید
در DC Food & نوشیدنی ها ، شما می توانید این نوشیدنی کودک آزمایش شده و گواهی شده را تهیه کنید که برای هزاران والدین در سراسر جهان مفید است. با استفاده از این نوشیدنی ، شما در تمام طول روز پر از انرژی خواهید شد. شیر NIDO محصولی بدون گلوتن است که برای غلات کاملاً مناسب است و به عنوان یک نوشیدنی سالم به خودی خود مصرف می شود.

اگر به مقدار زیادی به غذای کودک احتیاج دارید ، پس ما یک پیشنهاد برای شما داریم. DC Food & نوشیدنی خوشحال است که نه تنها با افراد بلکه با واردکنندگان از سراسر جهان همکاری می کند. در وب سایت ما ، شما برای سفارشات عمده فروشی استقبال می کنید ، و ما از پردازش آنها خوشحال می شویم. به علاوه ، ما برای مشتریهای دیرینه تخفیف های مناسب برای بودجه ارائه می دهیم. هنگامی که با ما معامله کردید ، خواهید فهمید که ما مطمئن ترین فروشنده فرمول های نوزادان مارک دار با خدمات بی عیب و نقص مشتری هستیم.

قیمت پودر شیر NIDO را در وب سایت ما مشاهده کنید
بازار امروز مملو از تأمین کنندگان زیر استاندارد است که غذای کودک ارزان قیمت و پرمصرفی حاوی GMO ، شیرین کننده ها و سایر مواد نجس را ارائه می دهند. DC Food & نوشیدنی یک استراتژی کاملاً متفاوت را دنبال می کند.

ما مناسب ترین قیمت ها را برای شما تعیین می کنیم تا حداکثر مزایا را بدست آورید. انتخاب خود را انجام دهید و در مورد سلامتی فرزندتان آرام باشید. فرزندان شما و بقیه خانواده از این ترکیب خوشمزه راضی خواهند شد!

Nestle NIDO با مرکز کودک اولین کمپین دیجیتال مارک تجاری با هدف مادران  قیمت نیدو عسلی اسپانیایی اسپانیایی در ایالات متحده همکاری می کند.
برنامه بازاریابی همچنین به سایت اسپانیایی BabyCenter گسترش می یابد تا به مادران اصلی لاتین اسپانیایی در ایالات متحده برسد.

اخبار ارائه شده توسط

BabyCenter
01 سپتامبر 2015 ، 10:00 ET

این مقاله را به اشتراک بگذارید

     
سانفرانسیسکو ، سپتامبر 1 ، 2015 / PRNewswire / - BabyCenter® ، وب سایت حاملگی و والدین شماره 1 و مقصد سیار در سراسر جهان ، و Nestlé NIDO ، مارک محبوب شیرین پودر دوران کودکی ، با هم همکاری می کنند تا محصول نوشیدنی غذایی را به مادران اسپانیایی اسپانیایی معرفی کنیم. ایالات متحده در ایالات متحده سایت (www.babycenter.com). در ضمن ، NIDO در BabyCenter Espanol (www.espanol.babycenter.com) تبلیغ می شود تا به مخاطبان اصلی خود که مدت زمان زیادی از مادران لاتینای اسپانیایی زبان در ایالات متحده است ، برسد.

امروز آغاز دو عنصر اصلی برنامه است:

حمایت مالی از یک مرکز منابع ویژه خانواده های اسپانیایی در ایالات متحده BabyCenter ، محتوای سرمقاله ای را نشان می دهد که بر طیف وسیعی از نگرانی های والدین اسپانیایی متمرکز شده است ، از یک پرتره از ازدواج بوسنیایی گرفته تا اسطوره های مربوط به پرورش فرزند دو زبانه.
مجموعه ای از "Blog de BabyCenter" در مورد اسپانول های BabyCenter Espanol در مورد غذای دلپذیر در دوران کودکی ، که شامل وبلاگ نویسان مشهور لاتینی مانند مایرا الیزا بویتران از Te Cuento a Pokis ، Danielly Lara de Acevedo است. SerMamáLatina.com ، و همچنین متخصص تغذیه خود NIDO ، Emily Dauer ، MS ، RD.

کمپین های BabyCenter ایالات متحده مرکز تغذیه و نگرانی کودکان و نوجوانان و دسک تاپ و سایت های شیر خشک نیدو شماره 1  تلفن همراه اسپانیایی ، تبلیغات بومی ، تبلیغات الکترونیکی برای مادران کودک در سن کودک نوپا ، و تبلیغات پیش رول در سراسر کتابخانه ویدیویی BabyCenter.

پریسیلا استنتون ، مدیر بازاریابی ، Nestlé NIDO گفت: "با افزایش جمعیت اسپانیایی در ایالات متحده ، نسل جدیدی از مادران لاتین در حال ظهور است." "نوشیدنی شیر تغذیه ای ما مدت هاست که در سراسر جهان مورد استقبال مادران اسپانیایی قرار گرفته است ، اما ما می دانیم که این لاتین جدید باغی به والدین کمک می کنیم تا مراحل توسعه خود را مرور کنند ، و ما اطمینان داریم که صدای آنها به ما در افزایش آگاهی از برند در بین مخاطبان اصلی ما کمک می کند ، اما مخاطب پویا ما را گسترش می دهد. "

جولی مایکلسون ، رئیس فروش جهانی ، مرکز کودک گفت: "او گفت که او به ویژه برای کسانی که اسپانیایی هستند ، چنین بود." "مادران هزار ساله لاتین در ایالات متحده و همتایان اسپانیایی ترجیح می دهند که از مادران متوسط ​​و صفحه های تلفن همراه محتمل باشند. سایت های اسپانیایی یک محیط ایده آل برای NEST برای دستیابی به مادران لاتین در مکان و زمان مناسب است. "

مشارکت بین Nestlé NIDO و Baby Center توسط آژانس رسانه ای نام تجاری Metavision آغاز شد.

Leyda M. Reyes-Rodriguez ، شریک ، مدیر چند فرهنگی Metavision گفت: "همکاری بین NIDO و BabyCenter به طور طبیعی تحول پیدا کرد." "سالهاست که BabyCenter به والدین اختیار می دهد و اعتبار آنها به NIDO می دهد." با توانایی آنها برای دستیابی به مادران اسپانیایی به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی. این اجازه می دهد NIDO انعطاف پذیری را به صحبت با مصرف کننده اصلی اسپانیایی زبان خود ادامه دهد ، در حالی که مخاطب جدیدی از مادران زراعی را به خود جلب می کند. "

درباره BabyCenter® LLC
BabyCenter شریک جهان در فرزندپروری است. BabyCenter ، مقصد دیجیتال بارداری و والدین شماره یک ، در 13 بازار از کانادا تا خاورمیانه تا چین به بیش از 45 میلیون مادر و پدر در ماه می رسد. در ایالات متحده ، 7 از 10 نوزاد متولد سال گذشته ، نوزادان BabyCenter بودند. خرید اینترنتی نیدو مرکز کودک اطلاعات قابل اعتماد ، مشاوره از همسالان و والدین را در اختیار والدین قرار می دهد و پشتیبانی می کند که بطور شگفت آور در هر مرحله از رشد فرزندشان است. محصولات شامل وب سایت ها ، برنامه های تلفن همراه ، انجمن های آنلاین ، سری ایمیل ، برنامه های اجتماعی ، انتشارات چاپی و ابتکارات بهداشت عمومی هستند. BabyCenter همچنین از جذب مخاطبان پیشرو در صنعت برای ارائه بینش بی نظیر و راه حل های نوین بازاریابی به مارک های برتر ، خرده فروشان و موسسات برتر جهان بهره می برد. علاوه بر این ، BabyCenter متعهد به بهبود سلامت مادران در سطح جهان است ، و از طریق کمپین Mission Mothership خود ، با افراد غیرانتفاعی ، سازمان های غیردولتی و دولت ها همکاری نزدیکی می کند تا به ایمن تر شدن مادران برای همه زنان کمک کنند. Baby Center LLC یکی از اعضای شرکتهای خانوادگی جانسون و جانسون است.

در گزارش منتخب بازارها ، نستله ناسازگاری های زیادی را در سراسر محصولات جهانی خود در فرمول ها دارد و به اعتبار برخی ادعاهای بهداشتی خود شک می کند.

سخنگوی نستله گفت: "این گزارش نکات مهمی را مطرح می کند ، که می خواهیم به تفصیل ارزیابی کنیم." "ما در روزهای آینده به توصیه ها و توصیه های گزارش پاسخ خواهیم داد."

شیوه های بازاریابی فرمول کودک Nestle برای اولین بار در دهه 1970 به دلیل اتهاماتی که این مادران شیر خشک نیدو عسلی  را دلسرد می کرد ، به ویژه در کشورهای در حال توسعه ، ارزان تر و سالم تر از استفاده از فرمول مورد آتش سوزی قرار گرفت.

یک گروه با تحریم نستله که هفت سال تا سال 1984 ادامه داشت ، راه اندازی شد.

این گزارش که روز پنجشنبه منتشر شد ، حاکی است که محصولات شیرخواره نستله در 40 کشور مختلف برای نوزادان زیر 12 ماه در 40 کشور مختلف به فروش می رسد و ادعای بازاریابی و مواد تشکیل دهنده آن را در بیش از 70 محصول مقایسه می کند.

این امر با زمینه ای از سلامتی شیر مادر بی ارتباط با لاکتالیس فرانسه همراه است.

در این گزارش آمده است که گاهی اوقات محصولات نستله با توصیه های بهداشتی وی قیمت شیر خشک نیدو مخالف هستند. به عنوان مثال ، برخی از فرمول های Nestle که در هنگ کنگ فروخته می شوند به عنوان سالم تر برای هرگونه طعم دهنده وانیل اضافه شده بودند ، در حالی که ترکیبات وانیلین در چندین محصول دیگر در هنگ کنگ ، سرزمین اصلی چین و آفریقای جنوبی یافت می شدند.

همچنین خواستار سلامتی ، مانند پروبیوتیک ها و پروبیوتیک ها در سراسر جهان است که توسط تنظیم کننده های بهداشت اروپا به دلیل نداشتن مدارک علمی کافی ممنوع است. چندین محصول ادعا می کنند که "نزدیکترین شیر به شیر مادر" است اما هرکدام مواد مختلفی دارند.

در این گزارش آمده است: "این گزارش نتیجه گیری می کند که نستله به وسیله علم تغذیه هدایت نمی شود بلکه تمرکز تندی و متمرکز بر سود و رشد نوزادان و والدین آنها دارد."

از نستله خواسته شده است تا یک بررسی مستقل از محصولات جهانی خود انجام دهد ، شیر خشک نیدو  نوزاد که شامل مارک هایی مانند S-26 Gold ، Nan ، Illuma ، Nido و Gerber است.

نستله اظهار داشت که این محصول "محصولاتی را که ایمن و به اندازه کامل از نظر تغذیه ای کامل باشند فراهم می کند ، و اطمینان حاصل می کند که این ترکیب با بهترین علم در دسترس است".

این کمپانی که به آن قهوه کیت کت و قهوه نسپرسو نیز می گویند ،  نیدو عسلی برای نوزادان از بدو تولد در تلاش است تا خود را به عنوان "شرکت تغذیه ، سلامتی و سلامتی" بازسازی کند.

بنیاد Chchange Markets یک گروه هلندی است که می گوید برای ارتقاء پایداری ، کمپین هایی را تبلیغ می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

چرا خوب است اجازه دهید نوزادان "آن را گریه کنند"

یافتن سطح استرس کودک کار آسانی نیست و ممکن است در واقع او را به سمت آن سوق دهد با گذشت زمان بیشتر چشم بسته شوید.

محققان گفتند که این یافته ها ممکن است به والدین محروم از خواب بینش بیشتری ببخشد که استراتژی های والدین می توانند بهترین کار را برای نوزادانشان داشته باشند.

با این حال ، آنها هشدار دادند که این مطالعه کوچک است و شامل خانواده هایی با تحصیلات عالی و با درآمد بالاتر است. آنها گفتند ، بنابراین تحقیقات بیشتری لازم است تا ببینیم این یافته ها در مورد سایر گروه ها نیز اعمال می شود یا خیر. [11 واقعیتی که هر والدین باید درباره مغز کودک خود بدانند]

در این تحقیق ، محققان 43 کودک ، از سنین 6 تا 16 ماه را که به دلیل مشکل در ریزش و خواب در شب در خواب بودند ، به طور تصادفی در یکی از سه گروه قرار دادند. در یک گروه ، والدین "انقراض فارغ التحصیل" را امتحان کردند ، که در آن بلافاصله پس از چراغ ، به نوزادان پاسخ دادند. اگر کودک دوباره گریه کرد ، والدین قبل از رفتن کودک برای آسایش کودک کمی بیشتر صبر می کردند و غیره تا زمانی که کودک خوابید.

در گروه دوم ، والدین "محو خواب" را امتحان کردند ، به این معنی که بچه ها در خوابیدن مشکل دارند. اما والدین همچنان کودک را به طور معمول در شب آسایش می دادند. در گروه سوم ، که به عنوان گروه کنترل عمل می کرد ، والدین به سادگی اطلاعات آموزشی در مورد راهکارهای خواب برای نوزادان دریافت می کردند ، و هیچ دستورالعمل خاصی وجود نداشت.

محققان گفتند ، دو روش اول بحث برانگیز است ، عمدتاً به این دلیل که اعتقاد دارند کودک استرس زا است و می تواند سطح استرس خود را از هورمون کورتیزول بگیرد. که والدین در صبح و عصر بعد از ظهر جمع می کردند.

بچه های استرس؟
نوزادی که برای گریه باقی مانده بود و 15 نوزاد در گروه خواب آلودگی قرار دارند شروع به خوابیدن کرد محققان دریافتند ، علاوه بر این ، افراد گروه انقراض فارغ التحصیل ، در طول شب ، تعداد کمتری از خواب بیدار شدند.

نتایج نشان داد که کورتیزول بعد از ظهر در دو گروه

محققان گفتند که ممکن است این روشها برای بچه ها بیاموزند که خودشان را تسکین دهند ، گریه کنند و از خواب بروند.

مشکلات عاطفی یا رفتاری ، و تحت آزمایش قرار گرفتند که دلبستگی والدین و فرزند را ارزیابی کرد. محققان گفتند که از نظر روحی و رفتاری کودکان بین گروهها اختلاف وجود ندارد. [10 نکته علمی برای پرورش بچه های شاد]

محققان دریافتند که در همه گروه ها روحیه مادران به مرور زمان بهبود یافته است ، اما این بهبود برای گروه محو خواب است.

دکتر دیوید گوزال ، متخصص خواب کودکان و استاد جراحی اطفال در دانشگاه شیکاگو که درگیر این مطالعه نبود.

گزال به Live Science گفت: "برای شیرخواران جوان ، توصیه ما این است که کودک از طریق فرآیند انقراض فارغ التحصیل ، بسیار شبیه به موردی که در این مطالعه انجام شده است ، خود را تسکین دهد." وی گفت ، با این حال ، والدینی که می خواهند نتیجه بگیرند ، باید دوام داشته باشند.

وی گفت: "استقامت و عزم موفقیت در این امر مهم است ، زیرا نوزادان مختلف قبل از شروع برنامه با هم دوره های مختلفی را می خواهند." با این وجود ، "اگر بعد از یک دوره معقول و منطقی برای تلاش در یک روش بهبود نیافته باشد ، تغییر روش به روش دیگر همیشه گزینه ای است."

https://www.livescience.com/54897-parenting-sleep-strategies-cry-it-out.html

موافقین ۰ مخالفین ۰

صدمات جدی در مورد سرگردان کودک در حال ظهور است

حدود دو ایالات متحده کودکان برای انجام مطالعات جدید ، مربوط به بودن در کالسکه یا حامل شیرخوار ، به اورژانس مراجعه می کنند.

به طور کلی ، بیش از 360،000 کودک در سن 5 سال و جوان به دلیل صدمه به قدم زدن یا حامل های مربوط به حامل از سال 1990 تا 2010 به ER رفتند. این بیش از 17000 زخمی در سال است. بسیاری از این صدمات هنگامی رخ داده است که کودکان از یک کالسکه یا حامل خارج شده اند و یا این محصول فرورفته است. همچنین افزایش شدیدی در میزان گرفتگی مغزی و صدمات مغزی آسیب زا که به کلاهبرداران و ناقلین گره خورده است.

کریستی رابرتز ، همکار تحقیق ، عضو پژوهش در مرکز تحقیقات و سیاست های آسیب دیدگی در بیمارستان کودکان در سراسر کشور در اوهایو ، گفت: "وقتی این خانواده ها هر روز با خیال راحت توسط خانواده ها استفاده می شوند ، در صورت بروز آنها ممکن است بسیار جدی باشند." یک بیانیه "بیشترین جراحاتی که دیدیم صدمات سر بوده است ، این واقعیت است که صدمات آسیب زا و مغز مغزی در کودکان خردسال ممکن است عواقب طولانی مدت بر رشد شناختی داشته باشد."

محققان از پایگاه داده ملی بازدیدهای اورژانس برای جستجوی جراحات مرتبط با کالسکه یا حامل استفاده کردند. حامل ها شامل وسایلی بودند که فرزندان خود را حمل می کنند (مانند حامل Bjorn) ، دارای حامل های دستی (مانند سبدهای حمل کودک) و ناقل هایی که از یک پرسه زن جدا می شوند. [9 راه عجیب بچه ها می توانند صدمه ببینند]

بیشترین صدمات (39 درصد برای کلنکس ها و 48 درصد برای ناقلین) صدمات بافت نرم مانند برآمدگی و کبودی بود. این مطالعه نشان داد که حدود یک چهارم از صدمات پرسه زن ، و 35 درصد از صدمات حامل ، ضربه مغزی یا صدمات مغزی آسیب دیده (TBI) بودند.

علاوه بر این ، میزان TBI ها و اغتشاشات در طول دوره مطالعه افزایش یافته است ، از 19 درصد صدمات در 1990 به 42 درصد صدمات در سال 2010 و از 18 درصد صدمات در 1990 به 53 درصد صدمات در سال 2010 برای حاملان. محققان گفتند که یافته ها به جای افزایش واقعی در میزان موارد ، باعث افزایش آگاهی از صدمات مغزی / TBI می شود.

در حدود دو سوم صدمات در هر دو کلنجک و ناقلها هنگام سقوط کودک از محصول رخ داده است. حدود 16 درصد از صدمات قدم زدن هنگام تصادف کودک از کالسکه اتفاق افتاد و 5 درصد نیز اتفاق افتاد که کودک در بازوی کودک یک بازو یا پایش گرفتار شد.

در مورد حاملان ، نزدیک به 30 درصد صدمات در هنگام وقوع محصول رخ داده است.

آنها مدت کوتاهی پس از معالجه در اورژانس ، به خانه رفتند ، حدود 7 درصد از مبتلایان به صدمات مرتبط با حامل و 2 درصد نیز با صدمات مرتبط با پرسه زن در بیمارستان بستری شدند.

محققان برای کاهش خطر صدمات ناشی از پرسه زن یا حامل ، موارد زیر را توصیه کردند:

اطمینان حاصل کنید که کودک به طور صحیح نشسته است و به درستی از داخل دستگاه خمیده است. دستورالعمل های مربوط به امنیت کودک در قدم زدن یا حامل را دنبال کنید.
از آویزان کردن وسایل سنگین مانند کیف یا کیف پول خودداری کنید ، زیرا به همین دلیل ممکن است باعث شود نوسان آنها زیاد شود.
اطمینان حاصل کنید که فرزند شما بیش از حد مجاز وزنه بردار یا حامل شما باشد.
چرخ کالسکه را قفل کنید وقتی محصول "پارک شده" است ، بنابراین از بین نمی رود.
ناقلها را تا سطح پایین نگه دارید. خود را در بالای جدول قرار ندهید که این باعث افزایش طول سقوط می شود.
اجازه ندهید که کودک قدم زدن را فشار دهد.
بررسی کنید که مطمئن شوید که پرسه زن یا شرکت مخابراتی شما به یاد نیامده است.
مطالعه جدید امروز (17 اوت) در مجله Academic Pediatrics به صورت آنلاین منتشر شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰

در اینجا چند مادر ایالات متحده از شیر مادر تغذیه می کنند

درصد ایالات متحده براساس گزارش جدید مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها ، مادرانی که نوزادان خود را تغذیه می کنند همچنان رو به افزایش است ، اما بسیاری از شیردهی ها قبل از شیرخوارگی آنها 6 ماهه است.

در سال 2013 ، 81.1 درصد از ایالات متحده. مادران گفتند که شروع به شیر دادن به نوزاد خود کردند. طبق CDC ، از 75 درصد در سال 2008 و 70 درصد در سال 2000 افزایش یافته است.

نرخ تغذیه با شیر مادر در یوتا بالاترین میزان بود ، جایی که 94.4 درصد از مادران گفتند که نوزادان خود را در سال 2013 تغذیه می کنند. نرخ پایین ترین نرخ در می سی سی پی ، جایی که 52 درصد از مادران گفتند که شروع به تغذیه با شیر مادر کردند.

محققان همچنین دریافتند که 52 درصد از ایالات متحده آمریکا. مادران گفتند وقتی نوزادان 6 ماهه بودند هنوز شیر مادرشان را شیر می دادند و 30 درصد گفتند که وقتی نوزادان به 1 سال رسیدند هنوز در حال شیر دادن هستند. [7 افسانه کودک دفع شد]

آکادمی اطفال آمریکا برای اولین بار شیردهی را توصیه می کند. پس از شش ماه ، AAP توصیه می کند که مادران شیردهی را تا زمانی که نوزادان به 1 سالگی نرسند ، ادامه دهند ، در حالی که غذاهای دیگری را برای مکمل شیر مادر معرفی می کنند.

در این گزارش آمده است: "بالا بودن میزان شروع شیر مادر نشان می دهد که بیشتر مادران در ایالات متحده مایل به شیردهی هستند و در تلاشند این کار را انجام دهند." محققان نوشتند: "با این حال ، میزان شیر شیردهی پایین در بین نوزادانی که 6 و 12 ماه سن دارند ، نشان می دهد که بسیاری از مادران مطابق توصیه ، شیر دهی را ادامه نمی دهند."

آنها گفتند: "این نرخ ها نشان می دهد که مادران ، تا حدودی ممکن است پشتیبانی لازم را از قبیل ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ، اعضای خانواده و کارفرمایان دریافت نکنند."

CDC گفت ، این پشتیبانی می تواند شامل برنامه هایی در بیمارستان هایی باشد که به مادران جدید در شیردهی کمک می کنند ، همچنین فضای کافی و تجهیزات کافی برای تغذیه شیر در محل های کار فراهم می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰

چگونگی تاثییر گذاری کرم سوختگی سودوکرم ایرلندی

سودوکرم

برای جستجوی پرش به ناوبریJump بروید
سودوکرم
logo.png مدرن سودوکرم
آرم فعلی که از سال 2013 استفاده شده است
تایپ کنید
این ویرایش را در ویکی پدیا ویرایش کنید
صنعت پزشکی
کرم پیشکسوت اسمیت
تاسیس سال 1931؛ 88 سال پیش در کابرا ، دوبلین ، ایرلند [1] [2]
بنیانگذار توماس اسمیت
ستاد ایرلند این ویرایش را در ویکی پدیا ویرایش کنید
خدمات دارو
صنایع دارویی Teva داروسازی ویرایش این را در ویکی پدیا
وب سایت sudocrem.com
سودوکرم یک کرم بدون نسخه دارویی است که در درجه اول در درمان بثورات پوستی است. حاوی یک پایه ضد آب (متشکل از روغن / موم) است. عوامل محافظ و نرم کننده؛ داروهای ضد باکتری و ضد قارچ؛ و بیهوشی ضعیف و همچنین بثورات پوستی ، می توان از آن برای درمان اگزما ، بستر ، آکنه ، سوختگی جزئی ، زخم های سطحی ، آفتاب سوختگی و چربی خون نیز استفاده کرد. [3] [4] این شرکت توسط داروسازی Forest Laboratories Europe تا ژوئیه سال 2014 هنگامی که این شرکت توسط Actavis plc خریداری و با آن ترکیب شده بود ، ساخته می شد. [5] در 17 مارس 2015 ، Actavis مالکیت Allergan را به اتمام رساند و یک شرکت دارویی جهانی متنوع 23 میلیارد دلاری ایجاد کرد. [6] آن را Soo-Doh-CREM تلفظ می کند ، اگرچه در ایرلند با نام So-Doh-CREEM تلفظ می شود. [7] در بلژیک ، این محصول تحت نام تجاری "Dermocrem" فروخته می شود. [8] هلند اولین کشوری بود که سودوکرم در خارج از ایرلند و انگلیس فروخته شد. [9]


فهرست
1 تاریخچه
2 مواد لازم
3 همچنین ببینید
4 مرجع
تاریخ

وان 175 گرم سودوکرم
سودوکرم در سال 1931 توسط داروساز مستقر در دوبلین ، توماس اسمیت توسعه یافت. در ابتدا "کرم اسمیت" نام داشت ، بعداً "کرم تسکین دهنده". این نام به دلیل تلفظ لهجه دوبلین از کرم تسکین دهنده به سودوکرم تغییر یافت. در دهه 1960 نمونه هایی از سودوکرم که به مادران جدید در ایرلند داده شده بود ، محبوبیت این محصول را افزایش داد و این برند به تدریج در دهه 1970 به انگلیس معرفی شد. سازندگان این شرکت ادعا می کنند که اصلی ترین کرم راش برنج در ایرلند و انگلستان است. [10] سودوکرم هنوز در حومه Baldoyle شهر دوبلین تولید می شود. [11] مقاله ای در مورد ایندیپندنت ایرلند 2012 اظهار داشت: "سودوکرم اسپاید و بیکن کرم های مراقبت از پوست ، گینس تسکین دهنده های بیدار کننده ملایم و تایتو از پمادهای موضعی است." [12] در پی گزارش ها در رسانه های انگلیس و ایرلند مبنی بر مشهور بودن استفاده از این محصول برای درمان آکنه. در حال حاضر در انگلستان سه محصول مارک سودوکرم وجود دارد: کرم اصلی ضد عفونی کننده ضدعفونی کننده ، [13] سودوکرم مراقبت و محافظت که یک پیشگیری کننده بثورات پوستی [14] و کرم مراقبت از پوست سودوکرم است که یک کرم روزانه آکنه است که با هدف بازار جوانان عرضه می شود. . [15]

این به اندازه کودک ایرلندی به اندازه Fat Frogs ، Bosco و Tip the Can بوده است ، اما آیا می دانید که سودوکرم نیز در ایرلند متولد و ساخته شده است؟

خرید در بیش از 40 کشور ممکن است در دسترس باشد ، اما سودوکرم یکی از بزرگترین داستان موفقیت برند ایرلند است.

وان خاکستری ، قرمز و سفید نمادین به یک کیت کمکهای اولیه و اصلی قفسه حمام تبدیل شده است که در نسل های بعدی منتقل شده است. سودوکرم برای مادرانی که می خواهند بثورات ناخوشایند کودک یا اگزما را درمان کنند ، مورد توجه است ، اما آنها همچنین می دانند که کرم ضد عفونی کننده ضد عفونی کننده لکه های خود را ، لکه های زیر بغل و آفتاب سوختگی را لمس می کند.

و جای تعجبی هم ندارد - این یکی از معدود کلاسیک های دوستدار جیب است که پوستهایی را که نیاز به مقداری TLC دارند ، آرامش و محافظت می کند. برخی از مادران حتی به عنوان یک ماسک صورت هفته ای که باعث خفت شدن منافذ آن می شود قسم می خورند (و این یک کار مرتب در سوزاندن تیغ ​​پدر است).

قدرت سودوکرم در مقدار بالای اکسید روی آن نهفته است. این ماده شگفت آور ضد باکتری و ضد التهابی است که این کرم را به صورت چند کاره تبدیل می کند. هنگامی که اکسید روی روی پوست اعمال می شود ، روی اضافی مورد نیاز بدن را برای ترمیم سلول ها فراهم می کند. قابض طبیعی ، فیبرهای الاستیک پوست را نیز محکم می کند.

اکنون سودوکرم دارای سه محصول در بازار است - کرم اصلی ضد عفونی کننده ضدعفونی کننده ، Sudocrem Care and Protect که یک ماده ضدعفونی کننده پوست است و کرم مراقبت از پوست سودوکرم ، یک کرم روزمره برای آکنه با هدف بازار جوانان است.

سودوکرم برای اولین بار در سال 1931 بعنوان کرم درمانی برای درمان بثورات پوستی ، اگزما ، زخم های فشار ، بثورات بی اختیاری و انواع دیگر بیماریهای پوستی ایجاد شد.

توماس اسمیت ، استاد داروسازی و داروساز خرده فروشی در دوبلین ، این کرم را در پشت مغازه خود ایجاد کرد. وی به دلیل محبوبیت روزافزون این عملیات ، خود را به یک ساختمان بزرگتر منتقل کرد. نمونه ها در دهه 1960 در ایرلند به مادران جدید تحویل داده شد ، و در اینجا بود که سودوکرم با والدین مترادف شد.

در ابتدا کرم اسمیت نامیده می شد ، و بعداً به کرم تسکین دهنده تغییر یافت. در صورتی که نمی دانید نام "سودوکرم" از کجا آمده است - در دهه 50 پدیدار شد زیرا اینگونه بیان می کند که دوبلینرها آن را تلفظ می کنند (اگر با ما اعتقاد ندارید این را با صدای بلند بیان کنید).

سودوکرم برای نقاط.

آیا شما حتی ایرلندی هستید اگر هنوز در خانه لباس راحتی خود را با بار زیادی از لکه های سفیدی روی صورت خود راه ندیده اید؟

با sudocrem روی صورت خود به رختخواب بروید ، با بالشی مانند این pic.twitter.com/cG5A0LyX بیدار شوید

- اریکا (Ericaaaww) 18 اکتبر 2012
منبع: اریکا / توییتر
برخی افراد حتی تا آنجا پیش می روند که ماسک صورت سودوکرم را به کار می گیرند ، در حالی که شامل پوشاندن کامل چهره شما در مواد است.

اما آیا این واقعاً کار می کند ، یا این همه اثری از تخیل ما است؟

تلاش برای حلقه زدن به شخصی که دوست دارد هنگام نشستن در رختخواب خود با سودوکرم روی صورت و یک نان بزرگ هون در موهای شما -

- اما لوئیز ♡ (em_louiisee) 6 آوریل 2015
منبع: اما لوئیز ♡ / توییتر
خود سودوکرم می گویند:

کرم شفابخش ضد عفونی کننده سودوکرم یک کرم بثورات براق است ، اما آیا می دانید که این ماده برای درمان شرایط پوستی مانند آکنه نیز بسیار عالی است. کرم شفابخش ضد عفونی کننده سودوکرم باعث تسکین و بهبودی می شود در حالی که منطقه آسیب دیده را از عفونت بیشتر محافظت می کند.
در حالی که کاربران Acne.org آن را به عنوان یک درمان 4.3 ارزیابی می کنند. برخی از بررسی ها هشدار می دهند که استفاده از آن با کمترین نتیجه باعث بهتری می شود ، با استفاده بیش از حد باعث پدید آمدن لکه های بیشتر می شود.

PastedImage-85823 کاری که نباید انجام دهید.
منبع: هانا فیلیپس ، یوتیوب

کارولین هیرونز متخصص و تأثیرگذار پوستر ، چنین هوادار بزرگی نیست. او می نویسد که استفاده از خمیر دندان یا کرم غلیظ برای لکه بینی آکنه یک افسانه است.

ممکن است با استفاده از خمیر دندان یا کرم غلیظ ، قرمزی یکباره کاهش یابد. اگر آکنه توسط Oral-B یا Sudocrem برطرف شود ، تمام مشکلات ما حل می شوند. بله * دستان جاز *
شخص از قرار دادن خمیر دندان و کرم خامه ای روی صورت خود خودداری کنید.

یکی از بحث های داغ در تاریخ HQ تاریخ Lovin دیروز رخ داد که ما در مورد بوی سودوکرم بحث کردیم.
سودوکرم یک اصل اساسی ایرلندی است ، بدون یافتن وان کرم راش و شفابخش سفید ، می توانید وارد هر حمام شوید.

دچار سوختگی شدی؟ مقداری سودوکرم را روی آن بگذارید.

یک برش؟ سودوکرم

یک نقطه؟

هیکی؟ به طور مشخص.

به معنای واقعی کلمه همه چیز مطمئناً این چیزهای جادویی است.

اما این خانواده محبوب باید چه بو داشته باشد؟

بسیاری از مردم می گویند دوران کودکی یا ... هیچ چیز؟ این فقط بوی ... سودوکرم

با این حال شخصی که در کار است ادعا می کند که عطر اسطوخودوس است.

بعد از بحث و جدل زیاد ، ما به گوگل رفتیم و ظاهرا ، اگرچه از این اعتراف متنفرم ، اما او حق دارد

من ابتدا Boots.ie را برای لیست مواد تشکیل دهنده بررسی کردم و درست در پایین لیست:

جستجوی من همچنان ادامه پیدا کرد که به وبلاگی برخوردم که مستقیماً با مارک ارتباط برقرار کرده بود و آنها گفتند:

"سودوکرم ایمیل VIA را با من تأیید کرده است که کرم شفا دهنده ضد عفونی کننده سودوکرم حاوی رایحه اسطوخودوس است و آنها یک فرمولاسیون عطر و بوی رایگان از این محصول تولید نمی کنند."

شما چی فکر میکنید؟ آیا بوی اسطوخودوس می دهد؟

نظرات خود را در نظرات زیر بگذارید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

انواع بارداری در انسان ها

این مقاله در مورد بارداری در انسان است. برای سایر پستانداران ، به بارداری (پستانداران) مراجعه کنید. برای ماهی ، به بارداری در ماهی مراجعه کنید.
بارداری
نامهای دیگر Gestation
باردار woman.jpg
یک زن باردار
تخصص زنان و زایمان ، مامایی
علائم دوره های از دست رفته ، سینه های دلپذیر ، تهوع و استفراغ ، گرسنگی ، تکرر ادرار [1]
عوارض سقط جنین ، فشار خون بالا بارداری ، دیابت حاملگی ، کم خونی فقر آهن ، تهوع و استفراغ شدید [2] [3]
مدت زمان ~ 40 هفته از آخرین دوره قاعدگی [4] [5]
باعث مقاربت در رابطه جنسی ، فن آوری تولید مثل شده شده [6]
تست تشخیصی تست بارداری [7]
پیشگیری از کنترل تولد (از جمله پیشگیری از بارداری اضطراری) [8]
درمان مراقبتهای قبل از تولد ، [9] سقط جنین [8]
داروها اسیدفولیک ، مکمل های آهن [9] [10]
فرکانس 213 میلیون (2012) [11]
مرگ و میرها 230.600 (2016) [12]
بارداری ، که به عنوان حاملگی نیز شناخته می شود ، زمانی است که طی آن یک یا چند فرزند در درون زن رشد می کنند. [4] بارداری چندگانه شامل بیش از یک فرزندان ، مانند دوقلوها است. [13] بارداری می تواند با مقاربت جنسی یا با فناوری تولید مثلی همراه باشد. [6] بارداری ممکن است به زایمان زنده ، سقط جنین یا سقط جنین خاتمه یابد ، اگرچه دسترسی به مراقبت های ایمن از سقط جنین در سطح جهانی متفاوت است. [14] زایمان به طور معمول حدود 40 هفته از شروع آخرین دوره قاعدگی (LMP) اتفاق می افتد. [4] [5] این چیزی بیش از نه ماه است ، جایی که هر ماه به طور متوسط ​​31 روز است. [4] [5] هنگام اندازه گیری از لقاح ، حدود 38 هفته است. [5] جنین فرزندان در حال رشد در طی هشت هفته اول پس از لقاح است ، پس از آن ، اصطلاح جنین تا زمان تولد استفاده می شود. [5] علائم بارداری زودرس ممکن است شامل دوره های از دست رفته ، سینه های دلپذیر ، تهوع و استفراغ ، گرسنگی و تکرر ادرار باشد. [1] بارداری ممکن است با آزمایش بارداری تأیید شود. [7]

بارداری به سه ماهه تقسیم می شود که هر یک تقریباً 3 ماه طول می کشد. [4] سه ماهه اول شامل برداشت ، یعنی زمانی که اسپرم تخمک را بارور می کند. [4] تخم بارور شده سپس به پایین لوله فالوپ می رود و به قسمت داخلی رحم متصل می شود ، جایی که شروع به تشکیل جنین و جفت می کند. [4] در طول سه ماهه اول ، احتمال سقط جنین (مرگ طبیعی جنین یا جنین) در بالاترین حد خود قرار دارد. [2] در اواسط سه ماهه دوم ، ممکن است حرکت جنین احساس شود. [4] در 28 هفته ، بیش از 90٪ از نوزادان می توانند در صورت ارائه مراقبت های پزشکی با کیفیت ، در خارج از رحم زنده بمانند. [4]

مراقبت از دوران بارداری نتایج بارداری را بهبود می بخشد. [9] مراقبت قبل از تولد ممکن است شامل مصرف اسید فولیک اضافی ، اجتناب از دارو و الکل ، ورزش منظم ، آزمایش خون و معاینات منظم بدنی باشد. [9] عوارض بارداری ممکن است شامل اختلالات فشار خون بالا ، دیابت حاملگی ، کم خونی فقر آهن و تهوع و استفراغ شدید در بین دیگران باشد. [3] در ایده آل زایمان ، زایمان از زمان خود به خودی خود شروع می شود که زن "در مرحله" باشد. نوزادان متولد شده قبل از 37 هفته "زودرس" هستند و در معرض خطر بیشتری از مشکلات بهداشتی مانند فلج مغزی قرار دارند. [4] نوزادان متولد بین هفته های 37 و 39 به عنوان "زودرس" در نظر گرفته می شوند ، در حالی که افراد بین هفته های 39 تا 41 به دنیا می آیند "ترم کامل" محسوب می شوند. [4] نوزادان متولد بین هفته های 41 و 42 هفته ای "دیرهنگام" تلقی می شوند ، اما بعد از 42 هفته "دوره ترم" محسوب می شوند. [4] زایمان قبل از 39 هفته از طریق القاء زایمان یا سزارین توصیه نمی شود ، مگر اینکه به دلایل پزشکی دیگر لازم باشد. [16]

در سال 2012 حدود 213 میلیون بارداری اتفاق افتاده است ، از این تعداد ، 190 میلیون (89٪) در جهان در حال توسعه و 23 میلیون (11٪) در کشورهای توسعه یافته بوده اند. [11] تعداد حاملگیها در زنان 15 تا 44 ساله است 133 در هر 1000 زن. [11] حدود 10٪ تا 15٪ از حاملگیهای شناخته شده به سقط جنین ختم می شوند. [2] در سال 2016 ، عوارض حاملگی منجر به مرگ 230.600 مادر ، در مقایسه با 377000 مرگ در سال 1990 شد. [12] علل شایع شامل خونریزی ، عفونت ، بیماری فشار خون بالا در بارداری ، زایمان انسدادی و عوارض ناشی از سقط جنین ، حاملگی خارج رحمی یا سقط جنین انتخابی است. [17] در سطح جهان ، 44٪ از بارداری ها برنامه ریزی نشده است. [18] بیش از نیمی (56٪) از حاملگیهای غیرمترقبه سقط می شوند. [18] در میان حاملگی های ناخواسته در ایالات متحده ، 60٪ از خانم ها در حین وقوع حاملگی تا حدودی از کنترل تولد استفاده می کردند. [19]

واژه شناسی
صفحه عنوان از کتاب قرن 18th در مورد بارداری
ویلیام هانتر ، Anatomia uteri humani gravidi tabulis illustrata، 1774
اصطلاحات مرتبط با بارداری سنگین و زشت است. Gravidus و gravid از لغت لاتین به معنای "سنگین" آمده است و یک زن باردار نیز گاهی اوقات به عنوان یک gravida گفته می شود. [20] جاذبه به تعداد دفعاتی که زن در آن حامله بوده است اشاره دارد. به همین ترتیب ، اصطلاح برابری برای تعداد دفعاتی که زن حاملگی را به مرحله قابل قبولی منتقل می کند ، استفاده می شود. [21] دوقلوها و سایر زایمان های متعدد به عنوان یک بارداری و تولد شمرده می شوند. از زنی که هرگز باردار نشده است ، به عنوان nulligravida یاد می شود. به زنی که برای اولین بار باردار است (یا تنها بوده است) به عنوان نخست زاویه ، [22] و یک زن در حاملگی های بعدی به عنوان مولتی گراویدا یا به صورت چند گانه شناخته می شود. [20] [23] بنابراین ، در طی یک بارداری دوم ، یک زن به عنوان گراویا 2 ، بند 1 و در هنگام زایمان به عنوان گراوی 2 ، بند 2 توصیف می شود. حاملگی در حال انجام ، سقط جنین ، سقط جنین و / یا زایمان ها ، برای مقادیر برابری کمتر از تعداد گراویا است. . در صورت تولد چندگانه ، تعداد گراویا و ارزش برابری فقط با یک افزایش می یابد. به زنانی که هرگز بیش از 20 هفته از سن حاملگی خود نرسیده اند ، بارداری انجام داده اند ، نامشخص هستند. [24]

حاملگی در 37 هفته حاملگی مدت در نظر گرفته می شود. در صورتی که زودتر از 37 هفته و بعد از زایمان در 42 هفته حاملگی زودرس باشد ، زودرس است. کالج زنان و متخصص زنان و زایمان آمریکا ، تقسیم بیشتر را با ترم اولیه 37 هفته تا 39 هفته ، مدت کامل 39 هفته تا 41 هفته ، و اواخر مدت 41 هفته تا 42 هفته توصیه کرده است. [25] اصطلاحات زودرس و پس از زایمان عمدتاً جایگزین شرایط اولیه زودرس و زودرس شد. زودرس و پس از زایمان در بالا تعریف شده اند ، در حالی که نارس و پس از تولد دارای معنای تاریخی هستند و بیشتر به اندازه و وضعیت رشد نوزاد مربوط می شوند تا مرحله بارداری. [26] [27]

تاریخشناسی
زمان سنجی بارداری ، مگر اینکه در موارد دیگری مشخص شده باشد ، به طور کلی به عنوان سن حاملگی گفته می شود ، جایی که نقطه شروع ، شروع آخرین دوره قاعدگی زن (LMP) یا سن مربوط به حاملگی است که در صورت امکان با یک روش دقیق تر تخمین زده می شود. گاهی اوقات ، زمان بندی ممکن است از سن لقاح که سن جنین است نیز استفاده کند.

شروع سن حاملگی
مقاله اصلی: سن حاملگی
طبق کنگره زنان و زایمان کنگره ، روشهای اصلی محاسبه سن حاملگی عبارتند از: [31]

محاسبه مستقیم از روزهای شروع آخرین دوره قاعدگی.
سونوگرافی زودرس زنان و زایمان ، مقایسه اندازه جنین یا جنین با گروه مرجع بارداری در سن حاملگی شناخته شده (مانند محاسبه شده از آخرین دوره های قاعدگی) ، و استفاده از میانگین سن حاملگی سایر جنین ها یا جنین ها با همان اندازه. اگر سن حاملگی که از سونوگرافی اولیه محاسبه می شود متناقض با سالی است که به طور مستقیم از آخرین دوره قاعدگی محاسبه می شود ، هنوز هم از سونوگرافی اولیه است که برای بقیه دوران بارداری استفاده می شود. [31]
در صورت لقاح آزمایشگاهی ، روزهایی را از زمان بازیابی تخمک یا شرکت در جوجه کشی و محاسبه 14 روز محاسبه کنید. [32]
Trimesters
بارداری به سه ماهه تقسیم می شود که هر یک تقریباً 3 ماه طول می کشد. [4] طول دقیق هر سه ماهه می تواند بین منابع متفاوت باشد.

سه ماهه اول با شروع سن حاملگی همانطور که در بالا توضیح داده شد ، آغاز می شود ، یعنی ابتدای هفته 1 یا 0 هفته + 0 روز سن حاملگی (GA). در هفته 12 (11 هفته + 6 روز دوره GA) به پایان می رسد [4] یا پایان هفته 14 (13 هفته + 6 روز GA). [33]
سه ماهه دوم به عنوان شروع ، از ابتدای هفته 13 (12 هفته +0 روز GA) [4] و آغاز هفته 15 (14 هفته + 0 روز GA) تعریف شده است. [33] در پایان هفته 27 (26 هفته + 6 روز دوره GA) [33] یا پایان هفته 28 (27 هفته + 6 روز GA) به پایان می رسد. [4]
سه ماهه سوم به عنوان شروع ، از ابتدای هفته 28 (27 هفته + 0 روز از دوره GA) [33] یا آغاز هفته 29 (28 هفته + 0 روز از درجه GA) تعریف شده است. [4] تا زمان زایمان ادامه دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

آیا سیگار کشیدن ماری جوانا می تواند به باروری مردان کمک کند؟

یک مطالعه جدید شگفت آور نشان می دهد ، مردانی که ماری جوانا سیگار می کشند ، در مقایسه با افرادی که از این دارو استفاده نمی کنند ، می توانند در مقایسه با افرادی که از این دارو استفاده نمی کنند شانس بهتری برای تولد فرزند خود داشته باشند.

این مطالعه ، که در 14 اوت در مجله Human Reproduction منتشر شد ، شامل صدها زوج تحت باروری در شرایط آزمایشگاهی (IVF) تحت درمان با باروری بود. محققان دریافتند که زنانی که در حال حاضر از ماری جوانا استفاده می کنند ، در مقایسه با زنانی که از ماری جوانا استفاده نمی کنند ، احتمال ریزش بارداری بیشتر است.

در مقابل ، زوج هایی که شریک زندگی مردشان گفته است که در حال حاضر از ماری جوانا استفاده می کنند ، در مقایسه با زوج هایی که شریک مرد در حال حاضر از ماری جوانا استفاده نمی کرده ، شانس بهتری برای فرزند داشتن دارند.

این یافته به گفته نویسندگان از هاروارد T.H غیر منتظره بود. دانشکده بهداشت چان در بوستون. محققان فرض کرده بودند که استعمال دخانیات ماری جوانا به نتایج حاصل از باروری در مردان یا زنان مربوط نمی شود ، همانطور که ​​در مطالعات قبلی نیز وجود داشته است.

اما نتیجه جدید با یافته های یک مطالعه قبلی از همان گروه محققان موافق است. در این مطالعه ، مردانی که گزارش می کردند ماری جوانا سیگار می کشند ، به طور متوسط ​​تعداد اسپرم بالاتری نسبت به افرادی که هرگز از این دارو استفاده نمی کردند ، داشتند.

با این وجود ، یافته های جدید بدین معنی نیست که مردان برای تقویت باروری خود باید سیگار ماری جوانا را شروع کنند. فقط تعداد کمی از شرکت کنندگان گفتند که در طول زمان درمان باروری خود ماری جوانا سیگار می کشند و این باعث کاهش استحکام نتایج می شود. نویسندگان گفتند ، آنها بیشتر پیشنهاد می کنند که ماری جوانا ممکن است روی باروری مردان تأثیر مضر نداشته باشد. از طرف دیگر ، محققان فکر نمی کنند که یافته های آنها به عنوان شواهدی مبنی بر اینکه ماری جوانا تأثیر مفیدی برای مردان تحت باروری دارد ، گرفته شود.

نویسندگان نتیجه گرفتند که "تحقیقات اضافی برای روشن کردن نقش مصرف ماری جوانا در تولید مثل انسان و سلامت فرزندان" ضروری است.

علیرغم استفاده روزافزون و قانونی شدن ماری جوانا در سراسر جهان ، دانشمندان درباره چگونگی تأثیر این دارو بر باروری ، اطلاعات کمی دارند. و مطالعات اندکی هم در مورد زنان و مردان صورت گرفته است.

در این مطالعه جدید ، محققان اطلاعات 200 زوج را که تحت درمان باروری در بیمارستان عمومی ماساچوست بین سالهای 2005 تا 2017 قرار گرفته اند ، مورد تجزیه و تحلیل قرار داده اند. محققان همچنین داده های مربوط به 220 زن اضافی را که تحت درمان باروری قرار گرفتند ، اما در این مطالعه شریک زندگی ندارند.

از شرکت کنندگان سؤال شد که آیا در حال حاضر از ماری جوانا استفاده می کنند ، در گذشته از این دارو استفاده کرده بودند یا هرگز از آن استفاده نکرده بودند.

به طور کلی ، 44٪ از زنان و 61٪ از آقایان در این تحقیق اظهار داشتند که در برخی مقاطع زندگی خود ماری جوانا مصرف کرده اند. اما فقط 12 زن (3٪) و 23 مرد (12٪) در این تحقیق گفتند که آنها در حال حاضر از مارجوانا استفاده می کردند.

در میان تعداد اندکی از زنانی که گفته اند در حال حاضر ماری جوانا سیگار می کشند و در طول مطالعه باردار می شوند ، بیش از 50٪ از آنها دچار کاهش حاملگی شده اند ، در مقایسه با فقط 26٪ از زنانی که قبلاً از مصرف ماری جوانا استفاده می کردند یا هرگز از این دارو استفاده نمی کردند.

این یافته ها نشان می دهد که مصرف ماری جوانا در زنان "ممکن است با نتایج بدتر از درمان ناباروری مرتبط باشد". اما آنها هشدار می دهند که از آنجا که تعداد معدودی از خانمها در این مطالعه ، مصرف کنندگان فعلی ماری جوانا بودند ، احتمالاً این یافته به دلیل شانس بوده است.

از طرف دیگر ، در بین زوج هایی که شریک زندگی آنها کاربر فعلی ماری جوانا بوده است ، در نهایت 48٪ زایمان زنده داشته اند ، در مقایسه با تنها 29٪ از زوج هایی که شریک زندگی آنها کاربر سابق ماری جوانا بوده یا هرگز از آن استفاده نکرده اند. پیوندی که حتی بعد از محققان در نظر گرفته شد برخی از عوامل مؤثر بر باروری از جمله سن شرکت کنندگان ، قومیت ، شاخص توده بدنی (BMI) ، تاریخ مصرف دخانیات ، مصرف قهوه ، مصرف الکل و مصرف کوکائین است.

تعداد بیشتری از بیماران در مورد اثرات تولید مثل ماری جوانا سؤال می کنند ، اما پزشکان مطالعات کمی برای مشاوره با بیماران داشته اند.

دکتر نیل پارخ ، متخصص ارولوژی متخصص باروری و سلامت مردان در انستیتوی گلویکن ارولوژی و کلیه کلینیک Cleveland گفت: حداقل در هفته ، من بیمارانی دارم که از من درباره اثرات ماریجونا بر باروری مردان سؤال می کنند. "فقط یک جواب عالی وجود ندارد که ما هنوز می توانیم به آنها بگوییم."

به این معنا ، مطالعه جدید "گامی در جهت درست است" ، پارهخ به Live Science گفت.

با این حال ، مطالعه جدید به خودی خود کافی نیست که پزشکان توصیه کنند که مردان قبل از درمان باروری ، ماری جوانا مصرف کنند.

پارخ خاطرنشان کرد: تنها 23 مرد در این مطالعه از مصرف فعلی ماری جوانا خبر دادند و گفت: "دشوار است که این جمله را با گفتن که ماری جوانا در حال افزایش است تا با موفقیت باروری را بهبود بخشد."

اما پارخ با نویسندگان موافقت کرد که به جای نشان دادن فوایدی به خودی خود ، این مطالعه حاکی از آن است که در هنگام استفاده از شریک زندگی ، مصرف سیگار ماری جوانا به شانس موفقیت در درمان باروری صدمه نمی زند.

نویسندگان این مطالعه خاطرنشان کردند که کار آنها شامل زوجینی بود که تحت درمان باروری قرار داشتند و بنابراین این یافته ها ممکن است در مورد زوج هایی که سعی در تصور بدون کمک پزشکی دارند ، صدق کند. در حقیقت ، پارخ خاطرنشان کرد که برخی از انواع IVF فقط از اسپرمهای واحد برای بارور کردن تخم مرغ استفاده می کنند ، بنابراین با این روشهای درمانی ، تعداد اسپرمهای مرد معمولاً زیاد نیست. اما وقتی زوج ها سعی می کنند بطور طبیعی تصور کنند ، تعداد اسپرم اهمیت بیشتری دارد.

علاوه بر این ، مطالعه جدید فقط در مورد سیگار کشیدن ماری جوانا سوال کرده است و نه سایر اشکال استفاده از ماری جوانا.

پارخ گفت: اکنون مطالعات جدی تری برای بررسی این موضوع مورد نیاز است و وی انتظار دارد در سالهای آینده شاهد تحقیقات بیشتری در این زمینه باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

مرجع شناخت انواع شیر خشک سیمیلاک

شیر فرمول شیرخوار - کدام یک بهترین است؟ توسط بودجه BabeMarch 30، 201910 نظر انواع شیر خشک سیمیلاک   شیر خشک سیمیلاک کامفورت   شیر خشک سیمیلاک خوبه؟ هیچ راز نیست که قیمت شیر ​​فرمول در سنگاپور بسیار بالا است. مطمئناً به نظر می رسد که قیمت ها در اینجا بیش از حد متاثر شده است ، خصوصاً وقتی می بینم مارک هایی مانند Nestle NAN و Aptamil خرده فروشی را با کمتر از نصف شیر خشک سیمیلاک خوبه؟ قیمت خود در استرالیا می بینند.

 


اوضاع به حدی وخیم شده است که حتی دولت یک کارگروه محلی برای تحقیق در این زمینه ایجاد کرده است و اعضای عمومی را نسبت به استفاده از قیمت به عنوان سنج برای کیفیت هشدار داده است ، ضمن اینکه قول داده است که گمراه کننده تبلیغات و برچسب زدن اشتباه شود. آنها همچنین مارک های دیگری را برای ارائه گزینه های مقرون به صرفه برای خانواده هایی که ممکن است هر بار قادر به پرداخت بیش از 50 دلار برای هر قلع نیستند ، به بازار عرضه کردند.

در عوض Nature One Dairy و Einmilk به عنوان یکی از این گزینه های مقرون به صرفه معرفی شدند ، بنابراین من تصمیم گرفتم که آیا خودم این حقیقت را پیدا کنم.

اما اول،

 

خرید شیر خشک سیمیلاک

 

شیر مادر> شیر فرمول

اگر تاکنون به یک قوطی شیر فرمول شیرخوار نگاه کرده باشید ، احتمالاً این پیام را به عنوان سلب مسئولیت دیده اید. بگذارید توضیح دهم چرا

تفاوت بین نوزادان شیر مادر و کسانی که از طریق تغذیه با فرمول تغذیه شده اند به طور گسترده ای به اثبات رسیده است ، و نوزادان شیرده ایمنی قوی تری در برابر عفونت ها و همچنین خطر کمتری برای مشکلات سلامتی بعد از زندگی از جمله دیابت ، چاقی و آسم دارند. انواع شیر خشک سیمیلاک این تا حدود زیادی مربوط به چگونگی شیر مادر حاوی لکوسیت ها (سلولهای زنده است که فقط در شیر مادر وجود دارد) ، آنتی بادی ها ، آنزیم ها و هورمون هایی که شیر مادر را ایده آل می کنند. همه این موارد را نمی توان به فرمول اضافه کرد.

پودر شیر فرمول ارزان نیست. در حقیقت ، طی 10 سال گذشته ، 120 درصد افزایش در قیمت شیر ​​فرمول وجود داشته است. به حدی که نخست وزیر لی مجبور شد درباره سخنرانی خود در مورد سخنرانی در روز ملی سال جاری در مورد پودر شیر مارک شده بیش از حد بپردازد.

قبل از اینکه همه شما را به زحمت بیاندازید ، ما هیچ چیزی در مقابل شیر مادر نداریم ، که هنوز بهترین و طبیعی ترین مواد غذایی برای کودک شما است.  خرید اینترنتی شیر خشک سیمیلاک نئوشور اما اگر مادری هستید که با مشکلات تغذیه ای روبرو هستید ، باید بعد از مرخصی زایمان به کار خود برگردید یا به هر دلیلی قادر به پمپ کردن شیر مادر نیستید ، شیر فرمول منبع تغذیه ای مناسب برای کودک شما است.


3 نوع اصلی پودر شیر وجود دارد:

مرحله 1: گاهی اوقات به سادگی به عنوان "شیر خشک شیرخوار" خوانده می شود ، این برای نوزادان از بدو تولد تا 6 ماه مناسب است
مرحله 2: همچنین به عنوان "پیروی از پودر شیر" نیز شناخته می شود ، مرحله 2 برای نوزادان از 6 ماهگی و بالاتر است
مرحله 3: حاوی مواد مغذی و کالری بیشتری برای کودکان نوپا 1 ساله و بالاتر است
گذشته از هزینه ، تعداد بیشماری از گزینه ها می تواند بسیار زیاد باشد. در این مقاله ، ما قیمت اکثر مارک قیمت شیر خشک سیمیلاک ۱

 های پودر شیر در سنگاپور را پوشش می دهیم تا بتوانید ببینید که مارک مورد نظر شما چقدر هزینه دارد.

قیمت پودر شیر ابیلات Similac
Similac یکی از وسیع ترین طیف پودرهای شیر در سنگاپور را دارد.

شما می توانید یک نسخه ارگانیک ، یک EyeQ Plus که حاوی ویتامین E است ، یک نسخه "Comfort" برای نوزادان غیر تحمل لاکتوز یا کولی و همچنین نسخه ای که دارای prebiotic 2'-FL است ، پیدا کنید و این یک ماده مؤثر برای تقویت نوزادان است. سیستم ایمنی

به عنوان یک امتیاز اضافی: Similac حاوی روغن نخل نیست.

 

شیر خشک سیمیلاک 1

 

قیمت پودر شیر Dumex
Dumex یکی از شیرهای با قیمت مناسب با مارک Dulac / Dugrow را در بازار ارائه می دهد. شیر Dulac Stage 1 و شیر Dugro Stage 2 هزینه 1.85 دلار در 100 گرم در حالی که Dugro Stage 3 هزینه 2.70 دلار / 100 گرم است. با وجود قیمت پایین آن ، هنوز هم تمام مواد مغذی مانند DHA ، ARA ، تائورین ، کولین ، ویتامین D3 ، پربیوتیک ها ، آهن ، منیزیم و غیره را در اختیار دارد.

Dumex همچنین یک نسخه hypoallergenic ارائه می دهد که بر روی شکم کودک ملایم است و همچنین یک نسخه سویا برای عدم تحمل لاکتوز.

Dumex به تازگی عناوینی را برای فراخواندن AVA ساخته است زیرا حاوی گونه ای از باکتری ها است. دسته آسیب خرید اینترنتی شیر خشک سیمیلاک نئوشور دیده فرمول شیرخوارگان مرحله 1 مامیل است که در تاریخ 11 سپتامبر 2019 منقضی می شود. این احتمالاً فقط یک استثنا است - اما با اطلاعاتی که می خواهید انجام دهید.

قیمت پودر شیر آپتامیل
در حالی که Aptamil یکی از مارک های گران قیمت برای فرمول شیرخوار مرحله 1 است ، وقتی به فرمول های شیر Stage 2 و Stage 3 برای کودک نوپای خود نگاه می کنید ارزان تر می شود.


مخلوط تخصصی آنها Pronutra + نام دارد که حاوی DHA ، ARA ، آهن شیر خشک سیمیلاک خوبه؟ ، ویتامین C ، کلسیم ، روی انواع شیر خشک سیمیلاک و مخلوط پریبیوتیک ثبت شده است. همچنین یک نسخه hypoallergenic وجود دارد که تا حدی 100٪ پروتئین آب پنیر هیدرولیز کرده است.

شیر فرمول شیرخوار - کدام یک بهترین است؟
توسط بودجه BabeMarch 30، 201910 نظر
هیچ راز نیست که قیمت شیر ​​فرمول در سنگاپور بسیار بالا است.

مطمئناً به نظر می رسد که قیمت ها در اینجا بیش از حد متاثر شده است ، خصوصاً وقتی می بینم مارک هایی مانند Nestle NAN و Aptamil خرده فروشی را با کمتر از نصف قیمت خود در استرالیا می بینند.


اوضاع به حدی وخیم شده است که حتی دولت یک کارگروه محلی برای تحقیق در این زمینه ایجاد کرده است و اعضای عمومی را نسبت به استفاده از قیمت به عنوان سنج برای کیفیت هشدار داده است ، ضمن اینکه قول داده است که گمراه کننده تبلیغات و برچسب زدن اشتباه شود. آنها همچنین مارک های دیگری را برای ارائه گزینه های مقرون به صرفه برای خانواده هایی که ممکن است هر بار قادر به پرداخت بیش از 50 دلار برای هر قلع نیستند ، به بازار عرضه کردند.

در عوض Nature One Dairy و Einmilk به عنوان یکی از این گزینه های مقرون به صرفه معرفی شدند قیمت شیر خشک سیمیلاک ۱ ، بنابراین من تصمیم گرفتم که آیا خودم این حقیقت را پیدا کنم.

اما اول،

شیر مادر> شیر فرمول

 

شیر خشک سیمیلاک 2

 

اگر تاکنون به یک قوطی شیر فرمول شیرخوار نگاه کرده باشید ، احتمالاً این پیام را به عنوان سلب مسئولیت دیده اید. بگذارید توضیح دهم چرا

تفاوت بین نوزادان شیر مادر و کسانی که از طریق تغذیه با فرمول تغذیه شده اند به طور گسترده ای به اثبات رسیده است ، و نوزادان شیرده ایمنی قوی تری در برابر عفونت ها و همچنین خطر کمتری برای مشکلات سلامتی بعد از زندگی از جمله دیابت ، چاقی و آسم دارند. این تا حدود زیادی مربوط به چگونگی شیر مادر حاوی لکوسیت ها (سلولهای زنده است که فقط در شیر مادر وجود دارد) ، آنتی بادی ها ، آنزیم ها و هورمون هایی که شیر مادر را ایده آل می کنند. همه این موارد را نمی توان به فرمول اضافه کرد.

اما ممکن نیست هر مادر بتواند با موفقیت شیر ​​مادر تغذیه کند. دلایل مختلفی وجود دارد ، و فقط از میان حلقه دوستان من تنها ، این موارد عبارتند از:
نوک سینه ها برای دهان کوچک کودک شما بسیار بزرگ هستند (داستان واقعی توسط دوستان من D و V)
کودک کراوات زبان دارد (دوستان من C و M)
مادر شیر کم دارد (از جمله مال شما واقعاً)
من شخصاً تنها می توانم هر 3 ساعت 30 میلی لیتر را به دست آورم ، حتی اگر من مذهبی را چفت می کردم و یا پمپ می کردم ، و علی رغم رعایت کلیه قوانین و توصیه های رژیم غذایی که قرار است باعث افزایش عرضه شیر مادر شود. بنابراین چاره ای  شیر خشک سیمیلاک خوبه؟ جز مکمل فرمول نداشتم.

اگر عرضه شیر مادر خوبی دارید ، تبریک می گویم! ممکن است بخواهید از بقیه این مقاله پرش کنید ، خرید اینترنتی شیر خشک سیمیلاک نئوشور مگر اینکه قصد دارید کودک خود را در مرحله بعدی ، معمولاً بعد از شش ماه یا بیشتر ، به فرمول تغییر دهید.

چرا هک است
بسته بندی که اغلب تصور خاصی را به شما می دهد از جمله:
S-26: بیوفکتورها
Aptamil: Pronutra +
Similac: Gain IQ / Intelli-Pro
انفامیل: الف +
NAN: Opti-Pro

شیر فرمول شیرخوار - کدام یک بهترین است؟
توسط بودجه BabeMarch 30، 201910 نظر
 

مطمئناً به نظر می رسد که قیمت ها در اینجا بیش از حد متاثر شده است ، خصوصاً وقتی می بینم مارک هایی مانند Nestle NAN و Aptamil خرده فروشی را با کمتر از نصف قیمت خود در استرالیا می بینند.


اوضاع به حدی وخیم شده است که حتی دولت نیز چنین است

در عوض Nature One Dairy و Einmilk به عنوان یکی از این شیر خشک سیمیلاک خوبه؟ گزینه های مقرون به صرفه معرفی شدند ، بنابراین من تصمیم گرفتم که آیا خودم این حقیقت را پیدا کنم.

اما اول،

شیر مادر> شیر فرمول

اگر تا به حال به یک قوطی شیر فرمول شیرخوار نگاه کرده باشید ، شیر مادر را ایده آل می کنید. همه این موارد را نمی توان به فرمول اضافه کرد.

دوستان D و V)
کودک کراوات زبان دارد (دوستان من C و M)
مادر شیر کم دارد (از جمله مال شما واقعاً)
من شخصاً تنها می توانم هر 3 ساعت 30 میلی لیتر را به دست آورم ،  قیمت شیر خشک سیمیلاک ۱ حتی اگر من مذهبی را چفت می کردم انواع شیر خشک سیمیلاک و یا پمپ می کردم ، و علی رغم رعایت کلیه قوانین و توصیه های رژیم غذایی که قرار است باعث افزایش عرضه شیر مادر شود. بنابراین چاره ای جز مکمل فرمول نداشتم.

اگر عرضه شیر مادر خوبی دارید ، تبریک می گویم! ممکن است بخواهید از بقیه این مقاله پرش کنید ، مگر اینکه قصد دارید کودک خود را در مرحله بعدی ، معمولاً بعد از شش ماه یا بیشتر ، به فرمول تغییر دهید.

چرا هک پودر شیر فرمول در سنگاپور بسیار گران است ؟!

فقط به قیمتهایی که هنگام بازدید از سوپر مارکت ها دیدم نگاهی بیندازید:

از آنچه مشاهده می کنم ، به نظر می رسد تفاوت کمی بین مارک ها وجود دارد خرید اینترنتی شیر خشک سیمیلاک نئوشور ، به جز اینکه مارک های گران تر بازاریابی بیشتری انجام می دهند و از بسته بندی های خود از عبارت هایی استفاده می کنند که غالباً تصور خاصی را به شما می دهد ، از جمله:
S-26: بیوفکتورها
Aptamil: Pronutra +
Similac: Gain IQ / Intelli-Pro
انفامیل: الف +
NAN: Opti-Pro

 

شیر خشک سیمیلاک 3

 


با رفتن به شیر فرمولی پایین ، رشد ذهنی و جسمی فرزند خود را قمار کنید.

مطمئناً این اسامی مانند بازاریابی گمراه کننده برای من به نظر می رسند ، و نمی دانم آیا دولت ما به زودی این موضوع را کاهش خواهد داد؟

اما گران است = بهتر؟

خیر. وقتی آنها را با یکدیگر مقایسه کردم تا مواد و مواد غذایی مورد استفاده را با یکدیگر مقایسه کنم ، بین مارک های شیر فرمول تفاوت کمی داشتم.

در صورتی که وقت لازم برای مقایسه خود را نداشته باشید و شکاک باشید ، من در پایان این مقاله تمام اطلاعاتم را در یک برگه اکسل ادغام کردم تا بتوانید برای خودتان بررسی و تصمیم گیری کنید. من از مرحله 2 استفاده کرده ام زیرا درخواست هایی برای حذف مرحله 1 وجود دارد که مبادا برخی از سوء تفاهم ها در مورد این ماده به عنوان ترویج شیر فرمولاسیون بر روی شیر مادر عمل کنند.

آیا هنوز فکر می کنید پرداخت بیشتر به این معنی است که بهترین نتیجه را برای فرزند خود می دهید؟

دوباره فکر کنید

یافته های کلیدی

من چندین هفته (در مرخصی زایمان) را صرف برچسب زدن روی لیوان های شیر کردم و خواندم

سه مارک محلی وجود دارد که پس از اعلام دولت ما اعلام کردند که یک کارگروه برای بررسی این موضوع تشکیل می دهند:
Nature One Dairy (29 دلار)
Fairprice Gold (29 دلار)
Einmilk (39 دلار)
2. آیا DHA / ARA / AA بیشتر برای کودک من بهتر است؟

لازم نیست. سالهاست که تولید کنندگان شیر از مزایای DHA حمایت می کنند ، اما هیچ مدرک قطعی خرید اینترنتی شیر خشک سیمیلاک نئوشور در دست نیست که ثابت کند اینها کودک شما را باهوش تر می کند. حتی FDA اذعان می کند که شواهد متفاوتی وجود دارد که اضافه کردن DHA و ARA به فرمول های نوزاد مفید است و اذعان می کند که برخی از مطالعات حاکی از فایده ای برای افزودن این موارد به هیچ وجه نیست.

به هر حال ، من متوجه شدم که مارک های شیر از مخفف استاندارد اسید آراشیدونیک  قیمت شیر خشک سیمیلاک ۱ استفاده نمی کنند ، بنابراین اگر ARA را در لیست پیدا نکردید ، به جای آن به دنبال AA باشید.

آنچه آنها نیز به ما نمی گویند اختلاف نظر در مورد نسخه های مصنوعی این اسیدهای چرب است که برای استفاده در بسیاری از فرمول های نوزاد تولید می شود. خطرات زیادی برای مصرف این روغنهای مصنوعی نیز وجود دارد ، مانند استفراغ ، کمبود آب بدن یا حتی تشنج هایی که نیاز به بستری دارند. متأسفانه ، من نمی توانم بگویم کدام مارک از نسخه های مصنوعی و غیر مصنوعی در سنگاپور استفاده می کند.

من بسیار شگفت زده شدم که Enfamil ، Similac و S-26 در حقیقت منبع DHA خود را از جلبک ها (جستجوی روغن crypthecodinium cohnii در لیست مواد تشکیل دهنده) جستجو می کنند ، در حالی که بسیاری از مارک های از جمله Nature One Dairy آن را از روغن ماهی دریافت می کنند. ظاهرا بهتر است

هنوز مشخص نیست که این مواد افزودنی DHA و ARA چقدر ایمن و مؤثر هستند ، و این گزارش همچنین مشکلات DHA و ARA تولیدی صنعتی را برجسته می کند. توجه داشته باشید که آنها غیرقانونی نیستند.


TLDR: از اینکه گمان می کنید که DHA = بهتر = ارزش پرداخت هزینه بالاتر را دارید ، گمراه شوید. من انواع شیر خشک سیمیلاک قبلاً هم فکر می کردم ، اما دیگر نه.

واقعیت جالب: مادر من در سالهای بزرگسالی به من میزان DHA به خصوص در DHA را تغذیه نکرد ، اما من به هر حال هنوز مستقیم و بورسیه شدم. بنابراین من به هیچ وجه قانع نیستم که پرداخت هزینه بیشتر برای محتوای DHA / ARA ، پسرم را باهوش تر می کند. اگر این آسان بود ، همه بچه های ما نبوغ بودند.

3. بررسی ادعاهای بازاریابی

برخی از مارک های شیر فرمول هر ساله صدها هزار دلار صرف تبلیغ و قرار دادن شیر خشک سیمیلاک توتال کامفورت محصول خود به عنوان برترترین محصول می کنند. نگاهی بیاندازید:

Sidenote 1: Abbott اخیراً با تأثیرگذاری در اینستاگرام Lian Meiting (که قبلاً دخترش را با Enfamil تغذیه شیر خشک سیمیلاک خوبه؟ می کرد) به تبلیغ کمپین "انتخاب فرمول های بدون روغن نخل" پرداخت و گفت که آزمایشات بالینی چنین فرمول هایی DHA بیشتری را جذب می کند. کوچک من مطمئن نیستم که آیا او این تست ها را خوانده است یا اگر می داند که این "آزمایشات" بر اساس نمونه ای بسیار کوچک ساخته شده است که به سختی می تواند نماینده کل جمعیت نوزادان باشد ، قبل از تکرار بیانیه انتخاب فرمول بدون روغن نخل؟

Sidenote 2: برخی از مومیایی ها از S-26 استفاده می کنند زیرا ظاهرا محتوای غذایی بیشتر است. خوب ، تحقیقات من نشان داد که آنها کلسیم ، فسفر ، منیزیم ، اسیدفولیک ، ویتامین C ، نوکلئوتیدها و پربیوتیک کمتر دارند. همچنین دارای بالاترین مقدار چربی است ، در رتبه دوم Similac قرار دارد.


چگونه بهترین را انتخاب کنیم ؟!

در حالی که من نمی توانم به شما بگویم چه چیزی بهتر است  قیمت شیر خشک سیمیلاک ۱ ، و همچنین هیچ مطالعه علمی به طور قطعی نمی تواند اثبات کند کدام مارک برای کودک شما بهترین خواهد بود ، همیشه می توانید مقایسه خود را برای تصمیم گیری انجام دهید.

مواد و مقادیر غذایی را در یک صفحه گسترده اکسل مقایسه کنید ، و می فهمید که همه مارک های شیر موجود در اینجا با همان مواد مغذی ضروری مورد نیاز برای رشد و نمو کودک شما تقویت شده اند و سطح مواد مغذی تقریباً برابر است.

اگر به DHA و ARA اعتقاد دارید (با وجود تمام مطالعات علمی که درباره آن اختلاف نظر دارند) ، می بینید که FairPrice Gold بالاترین سطح را در حالی که با قیمت بسیار پایین تری نسبت به بسیاری از مارک های گران قیمت دارد. اما سلام ، DHA تقویت شده اثبات نشده است که می تواند کارهای زیادی را برای رشد فرزندتان انجام دهد. بهتر است از شیر مادر تغذیه کنید و یا شیر اهدا کننده دریافت کنید.

بعد ، به کشور مبدا نگاه کنید. شیر از استرالیا و نیوزیلند به طور کلی طعم بهتری می دهد شیر خشک سیمیلاک توتال کامفورت (آن را برای خودتان امتحان کنید!) ، و حتی کشورهای اروپایی وقتی محصول محلی خود را کم می کنند ، از این دو کشور شیر تهیه می کنند.

در آخر ، به قیمت نگاه کنید و تصمیم بگیرید کدام یک بهترین ارزش را برای پول به شما می دهد.

نتیجه گیری من

بعد از گذشت چند هفته تحقیق فقط به این نتیجه رسیدم که تفاوت زیادی بین مارک های مختلف شیر وجود ندارد ، من انتخاب خود را به دو گزینه مقرون به صرفه محدود کردم - Nature One Dairy و FairPrice Gold.

قیمت پودر شیر Nestle NAN Optipro
Nestle NAN Optipro (پروتئین بهینه شده مخلوط) اخیراً در بازاریابی آنها بسیار پرخاشگر بوده است.  شما انواع شیر خشک سیمیلاک ممکن است تبلیغات اتوبوس دیده اید که بیان می کند فرمول آنها توسط "علم مادر +" پشتیبانی می شود.

ما در مورد آن چیزی نمی دانیم ، اما Optipro در بین شیر خشک سیمیلاک خوبه؟ مادران سنگاپور بسیار محبوب است زیرا این یک ترکیب پروتئینی ملایم است که بر روی معده آسان است. این محدوده همچنین شامل یک نسخه hypoallergenic (HA) است که پروتئین را تا حدی شکسته خرید اینترنتی شیر خشک سیمیلاک نئوشور است. ما می شنویم که طعم تلخ تر از انواع معمول را دارد ، هر چند!

شیر فرمول آنها ، گرچه گرانترین نیست ، اما در انتهای بالاتر قرار دارد. Nestle همچنین شیر خشک سیمیلاک توتال کامفورت یک مارک بودجه ای به نام Lactogen ایجاد می کند که مقرون به صرفه تر است.

بعداً فهمیدم که Nature One Dairy فرمول شیرخوار FairPrice Gold را تولید می کند ، بنابراین تصمیم من را برای رفتن به دنبال آنها اعلام کرد. ما در مورد طبیعت یک لبنیات (پریمیوم) تصمیم گرفتیم زیرا حاوی پربیوتیک است ، به خصوص با توجه به مشکلات یبوست نوزاد نیت.

 

قیمت شیر خشک سیمیلاک

 


من معمولاً از Shën Siong ، Redmart Lazada یا Shopee خریداری می کنم.

جابجایی از NAN به Nature One Dairy بهترین تصمیمی بود که ما گرفتیم و به ما کمک کرد تا پول بیشتری را پس انداز کنیم. اگر مثل ما هستید (به دنبال گزینه مقرون به صرفه تر و بدون به خطر انداختن در مورد عناصر ضروری مورد نیاز برای رشد فرزند خود هستید) ، من اکیداً توصیه می کنم که دوباره انتخاب خود را از شیر فرمول بررسی کنید.

با عشق،
بودجه عزیزم

--------

سلب مسئولیت: این یک توصیه یا توصیه پزشکی نیست. شما باید تفاوت های موجود بین مارک های شیر فرمول مربوط را بررسی کنید و تصمیم خود را بگیرید که بهترین ها برای شما ، کودک و کیف پول شما کدام است. هیچ شرکتی حمایت از این بررسی (گرچه من مطمئناً با توجه به میزان تحقیقاتی که انجام دادم انجام دادم! هاها) و ضمن مقایسه قیمت و کیفیت ، اطلاعات فوق را توسط خودم جمع کردم تا تصمیم بگیرم کدام مارک را برای تغییر کودک خود انتخاب کند. شما باید تصمیم آگاهانه خود را در مورد فراهم آوردن فرزندتان نسبت به بهترین چیزها اتخاذ کنید.

محتوای تغذیه ای شیر فرمول مرحله 2:

قیمت پودر شیر Enfamil A +
Enfamil A + یکی از محبوب ترین مارک های شیرخشک شیرخوار در سنگاپور است.

گذشته از DHA و ARA ، دامنه انفامیل همچنین شامل ویتامین های C و E ، کولین است که باعث تقویت عملکرد ذهنی و prebiotics می شود تا به رشد باکتری های بیفیدوس خوب کمک کند.

این برند توسط میاد جانسون ساخته شده است ، همچنین نسخه ای بدون لاکتوز با نام "Lacto Free" و دیگری را برای نوزادان غیرقابل تحمل کولی یا لاکتوز به نام جنتلیس ارائه می دهد ، که از ترکیب پروتئین ملایمی ساخته شده است که هضم آن راحت تر است.

فرمول شیر مرحله شیرخوار قیمت خرده فروشی
1 فرمول شیر شیرین Enfamil A + شیرخوارگان 63.45 دلار (900 گرم) 7.05 دلار / 100 گرم
1 فرمول شیر شیرین Enfamil A + Gentlease شیرخوار 69.85 دلار (900 گرم) 7.76 دلار / 100 گرم
1 فرمول شیر شیرین Enfamil A + شیرخوار شیرین لاکتو رایگان 63.20 دلار (900 گرم) 7/100 گرم
1 Enfamil A + با 360o DHA PLUS نوزادان فرمول - سویا 44.60 دلار (624 گرم) 7.15 دلار / 100 گرم
2 Enfamil A + دنبال فرمول شیر 63.20 دلار (900 گرم) 7/100 گرم

شیر خشک سیمیلاک توتال کامفورت
2 Enfamil A + فرمول شیر شیرخواره 60.30 دلار (900 گرم) 6.70 دلار / 100 گرم
3 فرمول شیر در حال رشد + در حال رشد 42.30 دلار (900 گرم) 4.70 دلار / 100 گرم
3 فرمول شیر شیرین Enfamil A + Genthent شیرخوار 55.70 دلار (900 گرم) 6.18 دلار / 100 گرم

قیمت پودر شیر Wyeth S-26
این مارک از ایالات متحده سرچشمه گرفته است و ادعا می کند که با 26 ماده تشکیل شده از جمله 5.4 برابر بیشتر DHA ، تا 40٪ لووتین بیشتر و تا 20٪ کولین بیشتر از نظر مصرف انرژی همراه است.

یک نسخه سویا برای نوزادان گیاهی نیز موجود است.

موافقین ۰ مخالفین ۰