Nestlé NIDO شیر خشک برای سلامتی شیر خشک نیددو نوزاد  کودک شما است
DC Food & نوشیدنی یک فرمول در سراسر جهان برای نوزادان است که بیش از هزار محصول از مارک تجاری را به فروش می رساند. هر کودک برای رشد خود به بهترین ویتامین های غذایی غنی از ویتامین نیاز دارد. به همین دلیل است که ما فقط به مخلوط مواد غذایی درجه یک می چسبیم. نگاهی به شیر NIDO برای نوزادان بیندازید که ممکن است علاوه بر این به منوی روزانه فرزند شما باشد.

با طی چندین دهه موفقیت ، نستله فداکاری خود را نسبت به سلامتی مشتریان در سراسر جهان اثبات کرده است. این شرکت فراملی رهبر مطلق در صنایع غذایی به ویژه در تغذیه کودکان است. شیر NIDO برای بچه ها یکی از بهترین محصولات خط تولید آنهاست و در وب سایت ما نیز موجود است. دقیقاً همان چیزی است که هنگام جستجوی وعده غذایی تغذیه ای برای فرزندتان به آن نیاز دارید.

شیر NIDO برای نوزادان با مجموعه ای از ویتامین ها غنی شده است. این نوشیدنی فرمولی حاوی ترکیبی از مواد معدنی در هر فنجان است. به اجزای حیاتی آن نگاهی بیندازید:

کلسیم به سالم نگه داشتن استخوان و دندان کودک کمک می کند.
• ویتامین D برای پوست و اسکلت ضروری است.
• ویتامین A باعث تقویت بینایی می شود.
• ویتامین C از سیستم ایمنی بدن حمایت می کند و بیماری ها را دور نگه می دارد.
• روی هضم کودک شما را تقویت کرده و متابولیسم  شیر خشک نیدو شماره 2 بدن او را تقویت می کند.
• آهن به عنوان منبع سلولهای خون سالم است.
شیر NIDO را بصورت آنلاین و از فروشگاه ساز درجه یک  شیر خشک نیدو خریداری کنید
در DC Food & نوشیدنی ها ، شما می توانید این نوشیدنی کودک آزمایش شده و گواهی شده را تهیه کنید که برای هزاران والدین در سراسر جهان مفید است. با استفاده از این نوشیدنی ، شما در تمام طول روز پر از انرژی خواهید شد. شیر NIDO محصولی بدون گلوتن است که برای غلات کاملاً مناسب است و به عنوان یک نوشیدنی سالم به خودی خود مصرف می شود.

اگر به مقدار زیادی به غذای کودک احتیاج دارید ، پس ما یک پیشنهاد برای شما داریم. DC Food & نوشیدنی خوشحال است که نه تنها با افراد بلکه با واردکنندگان از سراسر جهان همکاری می کند. در وب سایت ما ، شما برای سفارشات عمده فروشی استقبال می کنید ، و ما از پردازش آنها خوشحال می شویم. به علاوه ، ما برای مشتریهای دیرینه تخفیف های مناسب برای بودجه ارائه می دهیم. هنگامی که با ما معامله کردید ، خواهید فهمید که ما مطمئن ترین فروشنده فرمول های نوزادان مارک دار با خدمات بی عیب و نقص مشتری هستیم.

قیمت پودر شیر NIDO را در وب سایت ما مشاهده کنید
بازار امروز مملو از تأمین کنندگان زیر استاندارد است که غذای کودک ارزان قیمت و پرمصرفی حاوی GMO ، شیرین کننده ها و سایر مواد نجس را ارائه می دهند. DC Food & نوشیدنی یک استراتژی کاملاً متفاوت را دنبال می کند.

ما مناسب ترین قیمت ها را برای شما تعیین می کنیم تا حداکثر مزایا را بدست آورید. انتخاب خود را انجام دهید و در مورد سلامتی فرزندتان آرام باشید. فرزندان شما و بقیه خانواده از این ترکیب خوشمزه راضی خواهند شد!

Nestle NIDO با مرکز کودک اولین کمپین دیجیتال مارک تجاری با هدف مادران  قیمت نیدو عسلی اسپانیایی اسپانیایی در ایالات متحده همکاری می کند.
برنامه بازاریابی همچنین به سایت اسپانیایی BabyCenter گسترش می یابد تا به مادران اصلی لاتین اسپانیایی در ایالات متحده برسد.

اخبار ارائه شده توسط

BabyCenter
01 سپتامبر 2015 ، 10:00 ET

این مقاله را به اشتراک بگذارید

     
سانفرانسیسکو ، سپتامبر 1 ، 2015 / PRNewswire / - BabyCenter® ، وب سایت حاملگی و والدین شماره 1 و مقصد سیار در سراسر جهان ، و Nestlé NIDO ، مارک محبوب شیرین پودر دوران کودکی ، با هم همکاری می کنند تا محصول نوشیدنی غذایی را به مادران اسپانیایی اسپانیایی معرفی کنیم. ایالات متحده در ایالات متحده سایت (www.babycenter.com). در ضمن ، NIDO در BabyCenter Espanol (www.espanol.babycenter.com) تبلیغ می شود تا به مخاطبان اصلی خود که مدت زمان زیادی از مادران لاتینای اسپانیایی زبان در ایالات متحده است ، برسد.

امروز آغاز دو عنصر اصلی برنامه است:

حمایت مالی از یک مرکز منابع ویژه خانواده های اسپانیایی در ایالات متحده BabyCenter ، محتوای سرمقاله ای را نشان می دهد که بر طیف وسیعی از نگرانی های والدین اسپانیایی متمرکز شده است ، از یک پرتره از ازدواج بوسنیایی گرفته تا اسطوره های مربوط به پرورش فرزند دو زبانه.
مجموعه ای از "Blog de BabyCenter" در مورد اسپانول های BabyCenter Espanol در مورد غذای دلپذیر در دوران کودکی ، که شامل وبلاگ نویسان مشهور لاتینی مانند مایرا الیزا بویتران از Te Cuento a Pokis ، Danielly Lara de Acevedo است. SerMamáLatina.com ، و همچنین متخصص تغذیه خود NIDO ، Emily Dauer ، MS ، RD.

کمپین های BabyCenter ایالات متحده مرکز تغذیه و نگرانی کودکان و نوجوانان و دسک تاپ و سایت های شیر خشک نیدو شماره 1  تلفن همراه اسپانیایی ، تبلیغات بومی ، تبلیغات الکترونیکی برای مادران کودک در سن کودک نوپا ، و تبلیغات پیش رول در سراسر کتابخانه ویدیویی BabyCenter.

پریسیلا استنتون ، مدیر بازاریابی ، Nestlé NIDO گفت: "با افزایش جمعیت اسپانیایی در ایالات متحده ، نسل جدیدی از مادران لاتین در حال ظهور است." "نوشیدنی شیر تغذیه ای ما مدت هاست که در سراسر جهان مورد استقبال مادران اسپانیایی قرار گرفته است ، اما ما می دانیم که این لاتین جدید باغی به والدین کمک می کنیم تا مراحل توسعه خود را مرور کنند ، و ما اطمینان داریم که صدای آنها به ما در افزایش آگاهی از برند در بین مخاطبان اصلی ما کمک می کند ، اما مخاطب پویا ما را گسترش می دهد. "

جولی مایکلسون ، رئیس فروش جهانی ، مرکز کودک گفت: "او گفت که او به ویژه برای کسانی که اسپانیایی هستند ، چنین بود." "مادران هزار ساله لاتین در ایالات متحده و همتایان اسپانیایی ترجیح می دهند که از مادران متوسط ​​و صفحه های تلفن همراه محتمل باشند. سایت های اسپانیایی یک محیط ایده آل برای NEST برای دستیابی به مادران لاتین در مکان و زمان مناسب است. "

مشارکت بین Nestlé NIDO و Baby Center توسط آژانس رسانه ای نام تجاری Metavision آغاز شد.

Leyda M. Reyes-Rodriguez ، شریک ، مدیر چند فرهنگی Metavision گفت: "همکاری بین NIDO و BabyCenter به طور طبیعی تحول پیدا کرد." "سالهاست که BabyCenter به والدین اختیار می دهد و اعتبار آنها به NIDO می دهد." با توانایی آنها برای دستیابی به مادران اسپانیایی به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی. این اجازه می دهد NIDO انعطاف پذیری را به صحبت با مصرف کننده اصلی اسپانیایی زبان خود ادامه دهد ، در حالی که مخاطب جدیدی از مادران زراعی را به خود جلب می کند. "

درباره BabyCenter® LLC
BabyCenter شریک جهان در فرزندپروری است. BabyCenter ، مقصد دیجیتال بارداری و والدین شماره یک ، در 13 بازار از کانادا تا خاورمیانه تا چین به بیش از 45 میلیون مادر و پدر در ماه می رسد. در ایالات متحده ، 7 از 10 نوزاد متولد سال گذشته ، نوزادان BabyCenter بودند. خرید اینترنتی نیدو مرکز کودک اطلاعات قابل اعتماد ، مشاوره از همسالان و والدین را در اختیار والدین قرار می دهد و پشتیبانی می کند که بطور شگفت آور در هر مرحله از رشد فرزندشان است. محصولات شامل وب سایت ها ، برنامه های تلفن همراه ، انجمن های آنلاین ، سری ایمیل ، برنامه های اجتماعی ، انتشارات چاپی و ابتکارات بهداشت عمومی هستند. BabyCenter همچنین از جذب مخاطبان پیشرو در صنعت برای ارائه بینش بی نظیر و راه حل های نوین بازاریابی به مارک های برتر ، خرده فروشان و موسسات برتر جهان بهره می برد. علاوه بر این ، BabyCenter متعهد به بهبود سلامت مادران در سطح جهان است ، و از طریق کمپین Mission Mothership خود ، با افراد غیرانتفاعی ، سازمان های غیردولتی و دولت ها همکاری نزدیکی می کند تا به ایمن تر شدن مادران برای همه زنان کمک کنند. Baby Center LLC یکی از اعضای شرکتهای خانوادگی جانسون و جانسون است.

در گزارش منتخب بازارها ، نستله ناسازگاری های زیادی را در سراسر محصولات جهانی خود در فرمول ها دارد و به اعتبار برخی ادعاهای بهداشتی خود شک می کند.

سخنگوی نستله گفت: "این گزارش نکات مهمی را مطرح می کند ، که می خواهیم به تفصیل ارزیابی کنیم." "ما در روزهای آینده به توصیه ها و توصیه های گزارش پاسخ خواهیم داد."

شیوه های بازاریابی فرمول کودک Nestle برای اولین بار در دهه 1970 به دلیل اتهاماتی که این مادران شیر خشک نیدو عسلی  را دلسرد می کرد ، به ویژه در کشورهای در حال توسعه ، ارزان تر و سالم تر از استفاده از فرمول مورد آتش سوزی قرار گرفت.

یک گروه با تحریم نستله که هفت سال تا سال 1984 ادامه داشت ، راه اندازی شد.

این گزارش که روز پنجشنبه منتشر شد ، حاکی است که محصولات شیرخواره نستله در 40 کشور مختلف برای نوزادان زیر 12 ماه در 40 کشور مختلف به فروش می رسد و ادعای بازاریابی و مواد تشکیل دهنده آن را در بیش از 70 محصول مقایسه می کند.

این امر با زمینه ای از سلامتی شیر مادر بی ارتباط با لاکتالیس فرانسه همراه است.

در این گزارش آمده است که گاهی اوقات محصولات نستله با توصیه های بهداشتی وی قیمت شیر خشک نیدو مخالف هستند. به عنوان مثال ، برخی از فرمول های Nestle که در هنگ کنگ فروخته می شوند به عنوان سالم تر برای هرگونه طعم دهنده وانیل اضافه شده بودند ، در حالی که ترکیبات وانیلین در چندین محصول دیگر در هنگ کنگ ، سرزمین اصلی چین و آفریقای جنوبی یافت می شدند.

همچنین خواستار سلامتی ، مانند پروبیوتیک ها و پروبیوتیک ها در سراسر جهان است که توسط تنظیم کننده های بهداشت اروپا به دلیل نداشتن مدارک علمی کافی ممنوع است. چندین محصول ادعا می کنند که "نزدیکترین شیر به شیر مادر" است اما هرکدام مواد مختلفی دارند.

در این گزارش آمده است: "این گزارش نتیجه گیری می کند که نستله به وسیله علم تغذیه هدایت نمی شود بلکه تمرکز تندی و متمرکز بر سود و رشد نوزادان و والدین آنها دارد."

از نستله خواسته شده است تا یک بررسی مستقل از محصولات جهانی خود انجام دهد ، شیر خشک نیدو  نوزاد که شامل مارک هایی مانند S-26 Gold ، Nan ، Illuma ، Nido و Gerber است.

نستله اظهار داشت که این محصول "محصولاتی را که ایمن و به اندازه کامل از نظر تغذیه ای کامل باشند فراهم می کند ، و اطمینان حاصل می کند که این ترکیب با بهترین علم در دسترس است".

این کمپانی که به آن قهوه کیت کت و قهوه نسپرسو نیز می گویند ،  نیدو عسلی برای نوزادان از بدو تولد در تلاش است تا خود را به عنوان "شرکت تغذیه ، سلامتی و سلامتی" بازسازی کند.

بنیاد Chchange Markets یک گروه هلندی است که می گوید برای ارتقاء پایداری ، کمپین هایی را تبلیغ می کند.