درصد ایالات متحده براساس گزارش جدید مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها ، مادرانی که نوزادان خود را تغذیه می کنند همچنان رو به افزایش است ، اما بسیاری از شیردهی ها قبل از شیرخوارگی آنها 6 ماهه است.

در سال 2013 ، 81.1 درصد از ایالات متحده. مادران گفتند که شروع به شیر دادن به نوزاد خود کردند. طبق CDC ، از 75 درصد در سال 2008 و 70 درصد در سال 2000 افزایش یافته است.

نرخ تغذیه با شیر مادر در یوتا بالاترین میزان بود ، جایی که 94.4 درصد از مادران گفتند که نوزادان خود را در سال 2013 تغذیه می کنند. نرخ پایین ترین نرخ در می سی سی پی ، جایی که 52 درصد از مادران گفتند که شروع به تغذیه با شیر مادر کردند.

محققان همچنین دریافتند که 52 درصد از ایالات متحده آمریکا. مادران گفتند وقتی نوزادان 6 ماهه بودند هنوز شیر مادرشان را شیر می دادند و 30 درصد گفتند که وقتی نوزادان به 1 سال رسیدند هنوز در حال شیر دادن هستند. [7 افسانه کودک دفع شد]

آکادمی اطفال آمریکا برای اولین بار شیردهی را توصیه می کند. پس از شش ماه ، AAP توصیه می کند که مادران شیردهی را تا زمانی که نوزادان به 1 سالگی نرسند ، ادامه دهند ، در حالی که غذاهای دیگری را برای مکمل شیر مادر معرفی می کنند.

در این گزارش آمده است: "بالا بودن میزان شروع شیر مادر نشان می دهد که بیشتر مادران در ایالات متحده مایل به شیردهی هستند و در تلاشند این کار را انجام دهند." محققان نوشتند: "با این حال ، میزان شیر شیردهی پایین در بین نوزادانی که 6 و 12 ماه سن دارند ، نشان می دهد که بسیاری از مادران مطابق توصیه ، شیر دهی را ادامه نمی دهند."

آنها گفتند: "این نرخ ها نشان می دهد که مادران ، تا حدودی ممکن است پشتیبانی لازم را از قبیل ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ، اعضای خانواده و کارفرمایان دریافت نکنند."

CDC گفت ، این پشتیبانی می تواند شامل برنامه هایی در بیمارستان هایی باشد که به مادران جدید در شیردهی کمک می کنند ، همچنین فضای کافی و تجهیزات کافی برای تغذیه شیر در محل های کار فراهم می شود.