مقالات جدید سلامت مادر و نوزاد و سیسمونی

در این وبلاگ مقالات مفید مادر ، نوزاد ، سیسمونی ، بارداری ، زایمان قرار داده میشوند

۲۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

چطور زایمان طبیعی راحتی داشته باشیم و راهکارهای کاربردی زایمان راحت

اگر می خواهید بدانید که چطور زایمان طبیعی راحتی داشته باشیم، باید در یک کلام به شما بگوییم که تکنیک های تنفسی و نیز ورزش های کف لگن را انجام دهید. درواقع بهترین راهکار برای زایمان طبیعی راحت در مرتبه اول انجام ورزش های گکل و در مرتبه بعدی تمرین تکنیک های تنفسی است. بنابراین اگر می پرسید که چکار کنیم که زایمان طبیعی راحتی داشته باشیم؟ چه کارهایی کنیم تا زایمان طبیعی راحتی داشته باشیم؟ و ... با ما باشید تا این تکنینک ها را به شما آموزش دهیم.

چطور زایمان طبیعی راحتی داشته باشیم و راهکارهای کاربردی زایمان راحت
 

 

یکی از بهترین راهکارها برای زایمان طبیعی راحت، انجام ورزش های کگل و یا همان ورزش های کف لگن است. کف لگن بانوان دارای یک لایه عضلانی است که همه با هم و در کنار هم کف لگن را ایجاد کرده و از وزن جنین و احشای شکمی در حین بارداری حمایت می کند. با بازشدن کانال واژن در حین زایمان، جنین از میان این لایه های عضلانی عبور کرده و خارج می شود. با تقویت این ماهیچه ها در حین بارداری نه تنها می توانید زورهای بهتر و موثر تری را در حین مرحله فعال زایمان وارد کنید و با کنترل بیشتر جنین را به سمت بیرون هدایت کنید، بلکه در انتهای زایمان دچار پارگی های کمتر و درنتیجه بخیه های کمتری خواهید شد. زیرا عضلاتی که با کمک ورزش تقویت شده اند، قوی تر بوده و کمتر در حین خروج جنین از هم گسیخته و پاره خواهند شد. 

چگونه زایمان طبیعی راحت داشته باشیم؟ با کمک ورزش کگل.

عوامل بسیاری ماهیچه‌های کف لگن‌ را ضعیف می‌کند، از بارداری و زایمان گرفته تا پا به سن گذاشتن و اضافه وزن. مهم نیست فرزندتان چگونه متولد شده است (جراحی سزارین یا طبیعی)، صرفاً حمل یک بچه، در طول چهل هفته، تاثیر ضعیف‌کننده‌ای بر کف لگن خواهد داشت. ورزش کگل به پیشگیری از بی‌اختیاری ادرار و دیگر مشکلات کف لگن کمک می‌کند. این تمرین‌ها ماهیچه‌های کف لگن را که پشتیبان رحم، مثانه و روده‌هاست، تقویت می‌کند.

انجام این ورزش ها مهم ترین پاسخ به سوال چطور زایمان طبیعی راحتی داشته باشیم است. ورزش کگل را می‌توان در هر زمان و مکان انجام داد، چه در حال رانندگی یا روی مبل نشسته باشید. با وارد کردن انگشت داخل واژن و فشار آوردن بر ماهیچه‌های پیرامون آن، ماهیچه‌های درست را بیابید. باید سفت شدن واژن‌ و حرکت کف لگن به سمت بالا را احساس کنید. بعد به ماهیچه‌ها استراحت بدهید و بازگشت کف لگن‌ به وضعیت اولیه را احساس کنید.

برای شناسایی مکان ماهیچه‌های درست، هنگام ادرار کردن می‌توانید متوقف ساختن جریان ادرار را امتحان کنید. اما نباید به توقف و شروع دوباره جریان ادرار عادت کنید. اجرای ورزش کگل با مثانه‌ای پر یا درهنگام تخلیه مثانه می‌تواند ماهیچه‌ها را تضعیف کند و به تخلیۀ ناقص مثانه بیانجامد که خطر عفونت مجاری ادراری را افزایش می‌دهد.

وقتی ماهیچه‌های کف لگن‌ را پیدا کردید، مثانه را خالی کنید و بنشینید یا دراز بکشید. ماهیچه‌های کف لگن‌ را منقبض کنید. انقباض را برای پنج ثانیه نگه دارید و سپس برای پنج ثانیه رها کنید. این کار را چهار یا پنج نوبت تکرار کنید. تمرین‌ها را ادامه دهید تا انقباض‌های ماهیچه‌ای را بتوانید برای ده ثانیه زمان نگه دارید. پیش از تکرار آن، برای ده ثانیه استراحت دهید. فقط بر سفت کردن ماهیچه‌های کف لگن متمرکز شوید. مراقب باشید که ماهیچه‌های شکمی، بالای ران یا باسن خود را سفت نکنید. از حبس کردن نفس نیز خودداری کنید. ترجیحاً طی این ورزش آزادانه تنفس کنید. روزانه حداقل سه نوبت تکرارهای ده مرتبه‌ای داشته باشید.

چه کنیم تا زایمان طبیعی راحتی داشته باشیم؟ تمرینات تنفسی را انجام دهید

شاید درد زایمان یکی از ترسناک ترین و نگران کننده ترین بخش بارداری به خصوص برای مادر اولی ها باشد. اما در این مقاله قصد داریم بگوییم با فراگیری چند راه ساده تنفس، این درد به راحتی قابل کنترل خواهد بود.

تکنیک ها و الگوهای مختلف تنفس را برای کنترل درد زایمان و این که بدانیم چطور زایمان طبیعی راحتی داشته باشیم با هم بخوانیم.

آیا تن آرامی و تکنیک های تنفس به زایمان و مراحل قبل از آن کمک می کند؟

جواب مثبت است. تن آرامی و تنفس کنترل شده در پیشرفت زایمان و کاهش درد مؤثر است. با کمک این روش ها تمرکز از روی احساس انقباض و درد برداشته و از شدت ناراحتی و درد کاسته می شود. این مساله که چه کار کنیم که زایمان طبیعی راحتی داشته باشیم، به هیچ وجه کار دشواری نیست، فقط به کمی آموزش و پیگیری نیاز دارد. تمرین تنفس آهسته به کنترل بهتر انقباضات زایمان کمک می کند و تمرین تنفسی ریتمیک احتمال سزارین را کاهش می دهد.

 

اهمیت تکنیک های تنفس و تن آرامی در طول زایمان

با شروع درد زایمان، به دلیل استرس آن لحظه، به تدریج حالت پانیک (ترس شدید) بر بدن حاکم می شود، در این شرایط تنفس سریع و سطحی است و می تواند منجر به خستگی گردد و همین خطرات زایمان را افزایش می دهد.

اما تکنیک های تنفس و تن آرامی کنترل شده مانند آرام سازی پیشرونده عضلانی یا حرکات خاص یوگا در طول زایمان، این روند را تسهیل خواهد کرد. این تکنیک ها میزان درد را کاهش می دهد، عضلات را آرام می کند و به کمک آن می توان انقباضات و تنفس را کنترل نمود، به این ترتیب تسلط بر بدن بیشتر خواهد شد.

حال که میدانید چطور زایمان طبیعی راحتی داشته باشیم، تمرینات ذکر شده در این متن را جدی بگیرید، از همین امروز انجام آنها را شروع کنید و اگر سوالی در این زمینه داشتید با کارشناسان ما در اپلیکیشن نی نی پلاس مطرح کنید.

 

نی نی پلاس

موافقین ۰ مخالفین ۰

وزن‌گیری مادر در دوران بارداری

میزان وزن‌گیری مادر

در دوران بارداری باید کالری بیشتری مصرف کنید، اما نیازی نیست که به اندازۀ دو نفر غذا بخورید. هر زن در دوران بارداری به طور متوسط، روزانه ۳۰۰ کالری بیشتر از میزان کالری مصرفی خود، پیش از باردار شدن نیازمند است تا به وزن ایده‌آل دوران بارداری برسد. از پزشک خود بپرسید که چقدر وزن باید اضافه کنید. اگر زنی قبل از بارداری وزن متعادلی داشته باشد، هنگام بارداری باید حدود ۱۲ تا ۱۶ کیلوگرم وزن اضافه کند. زنانی با وزنی کمتر از وزن طبیعی، باید در زمان بارداری ۱۳ تا ۱۸ کیلو و ۵۰۰ گرم وزن اضافه کنند و زنانی که پیش از بارداری اضافه وزن داشته‌اند، باید هنگام بارداری، فقط ۷ تا ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم وزن اضافه کنند. در حالت عادی در سه ماهۀ اول بارداری فقط باید یک تا ۲ کیلوگرم وزن اضافه کنید و پس از آن باید به طور متوسط هفته‌ای نیم کیلوگرم اضافه کنید. در بارداری دوقلو، باید در دوران بارداری ۱۶ تا ۲۱ کیلوگرم وزن اضافه کنید؛ به این ترتیب که در سه ماهۀ اول، یک تا ۲ کیلوگرم و در سه ماهۀ دوم و سوم، حدود ۷۰۰ گرم در هر هفته نیاز به اضافه کردن وزن دارید. وزن‌گیری درست و مناسب در بارداری دوقلوها، بسیار حائز اهمیت است، زیرا وزن شما تعیین‌کنندۀ وزن دوقلوها خواهد بود. همچنین به این دلیل که معمولاً دوقلوها زودتر از موعد زایمان متولد می‌شوند، داشتن وزن بیشتر در زمان تولد برای سلامت آنها مهم خواهد بود. در بارداری دوقلوها، ممکن است حدوداً به ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ کالری در روز نیاز داشته باشید.

علت نیاز به وزن‌گیری در بارداری

در یک بارداری معمولی، شما در حدود ۱۲ تا ۱۶ کیلوگرم وزن اضافه خواهید کرد. اضافه وزن دریافتی شما صرف موارد زیر خواهد شد:

  • جنین: حدود ۴ کیلوگرم
  • جفت: در حدود یک تا یک کیلو و ۵۰۰ گرم
  • مایع آمنیوتیک: حدود یک تا 1 کیلو و ۵۰۰ گرم
  • بافت پستان‌ها: حدود یک تا یک کیلو و ۵۰۰ گرم
  • افزایش خون: حدود ۲ کیلوگرم
  • ذخایر چربی: حدود ۲ تا ۴ کیلوگرم برای زایمان و شیردهی
  • بزرگ شدن رحم: حدود یک تا ۲ کیلوگرم

راه‌های افزایش سرعت وزن‌گیری

برای وزن‌گیری مناسب در دوران بارداری بهتر است به تغذیۀ خود توجه بیشتری کنید. نکته‌های زیر به افزایش وزن بهتر شما، طبق توصیۀ پزشک کمک می‌کند:

  • روزانه پنج یا شش وعدۀ کوچک، غذا بخورید.
  • سعی کنید همیشه میان‌وعده‌هایی مثل آجیل، کشمش، نان و پنیر، میوه‌های خشکی مثل کشمش و توت خشک، بستنی یا ماست در دسترس داشته باشید و مصرف کنید.
  • یک قاشق از کرۀ بادام‌زمینی حدود ۱۰۰ کالری و به میزان ۷ گرم پروتئین دارد. می‌توانید کره بادام زمینی را روی نان تست، میوه یا بیسکویت بمالید و بخورید.
  • به پورۀ سیب‌زمینی، املت و صبحانۀ خود، شیرخشک بدون چربی اضافه کنید.
  • به غذای خود موادی مثل کره، مارگارین، پنیر خامه‌ای، آب گوشت یا پنیر اضافه کنید.

کاهش سرعت وزن‌گیری

اگر زنی پس از باردار شدن، اضافه وزن زیادی داشته باشد، امکان دارد پزشک به او کاهش سرعت وزن‌گیری را توصیه کند و مهم است که بدانید این کاهش سرعت باید حتماً تحت نظر پزشک باشد. به‌طورکلی در دوران بارداری زنان نباید سعی کنند که وزنشان را کم کنند یا رژیم لاغری بگیرند. اگر بیش از میزان توصیه‌‌شده توسط پزشک، وزن اضافه کرده‌اید باید با پزشک خود صحبت کنید. در اغلب موارد بهتر است پس از پایان زایمان این وزن را کم کنید. نکته‌های زیر در مورد تغذیه و روش زندگی می‌تواند به کاهش سرعت وزن‌گیری کمک کند:

  • هنگام خوردن فست فود، غذاهایی که چربی کمتری دارند مثل ساندویچ سینه‌مرغ کبابی با گوجه و کاهو بدون سس مایونز به همراه سالاد با سس کم‌چرب و سیب‌زمینی کبابی ساده را انتخاب کنید. از غذاهایی مثل سیب‌زمینی سرخ‌‌کرده، چیزبرگر و ناگت مرغ واقعاً پرهیز کنید.
  • لبنیات پرچرب را کنار بگذارید. شما روزانه به چهار وعده لبنیات نیاز دارید و مصرف لبنیات کم‌چرب، میزان کالری و چربی دریافتی را بسیار کاهش می‌دهد. بهتر است از ماست کم‌چرب و پنیر کم‌چرب یا بدون چربی استفاده کنید.
  • مصرف نوشیدنی‌های شیرین‌شده را کاهش دهید. شربت‌ها، لیموناد، نوشابه و نوشیدنی‌های پودری، کالری زیاد و مواد مغذی بسیار کمی دارند. به جای این نوشیدنی‌ها، آب بنوشید.
  • هنگام آشپزی به غذا نمک اضافه نکنید. نمک باعث جذب بیشتر آب می‌شود.
  • مصرف شیرینی و میان‌وعده‌هایی با کالری زیاد را محدود کنید. کلوچه، شکلات، کیک، شربت، عسل و چیپس، کالری زیاد و مواد مغذی کمی دارند. سعی کنید آنها را به صورت روزانه مصرف نکنید. در عوض ماست کم‌چرب و میوۀ تازه را به عنوان میان‌وعده مصرف کنید.
  • مصرف روغن و چربی را کنترل کنید. مصرف روغن آشپزی، مارگارین، کره، آب گوشت، سس‌ها، مایونز و پنیر خامه‌ای را کم کنید و به جای آنها مواد غذایی کم‌چرب‌تر بخورید.
  • روش‌های سالم طبخ را امتحان کنید. آب‌پز کردن، بخارپز کردن، کبابی کردن در فر یا گریل و ذغالی کردن از سالم‌ترین روش‌های طبخ غذا هستند، درحالی‌که سرخ کردن در روغن یا کره، کالری زیادی به غذای شما اضافه می‌کند.
  • تحرک خود را بیشتر کنید. ورزش متعادل به سوزاندن کالری‌ها کمک می‌کند. پیاده‌روی یا شنا از کم‌خطرترین ورزش‌ها برای زنان باردار است. از پزشک خود دربارۀ شروع ورزش مشورت بگیرید.

 

مادرشو

موافقین ۰ مخالفین ۰

روش های پیشگیری از بارداری، آشنایی با انواع آن

پیشگیری از بارداری یکی از مواردی هست که باید قبل از شروع زندگی زناشویی، با انواع آن آشنا باشید تا بتونید بهترین و مناسب ترین روش رو که با شرایط شما سازگاری داره انتخاب کنید و مورد استفاده قرار بدید. استفاده از هرکدام از این روش ها مزیت ها و معایب مخصوص به خودش رو داره و نمیشه برای تمام افراد یک روش مشخص تجویز کرد.
در ادامه با ما همراه باشید و با انواع روش های پیشگیری از بارداری آشنا شوید و اطلاعات خودتون رو در رابطه با هر روش افزایش دهید.

پیشگیری از بارداری طبیعی
اگر برای پیشگیری از بارداری به دنبال روش های طبیعی هستید باید به چند نکته مهم در این رابطه توجه داشته باشید تا بتونید رابطه جنسی سالم و بدون استرسی رو تجربه کنید.
برای پیشگیری از بارداری به روش طبیعی حتما باید چرخه قاعدگی منظمی داشته باشید، هیچگونه عفونتی در دستگاه تناسلی نداشته باشید تا بتونید به خوبی روزهای تخمک گذاری رو تعیین کنید. پیشگیری از بارداری طبیعی دارای روش های مختلفی هست:
روش طبیعی پیشگیری از بارداری با اندازه گیری دمای بدن و ترشحات واژن
برای استفاده از این روش ابتدا باید دمای بدن رو از ابتدای شروع قاعدگی اندازه گیری کرده و ثبت کنید. ترشحات واژن را نیز بعد از پایان خونریزی قاعدگی بررسی کرده و ثبت کنید. در روزهایی که دمای بدن در بیشترین مقدار بوده و ترشحات واژن نیز بیشتر از حد معمول هست، روزهای باروری محسوب شده و نباید در این روزها رابطه جنسی برقرار کنید. سایر روزهای چرخه قاعدگی، روزهای امن بوده و احتمال بارداری در این روزها خیلی کم خواهد بود.
روش طبیعی پیشگیری از بارداری با تقویم و روزهای قاعدگی
برای استفاده از این روش، هم باید قاعدگی منظم داشته باشید و هم باید طول دوره قاعدگی خودتون رو به درستی تشخیص بدید. مثلا ممکن هست دوره شما 30 روز، 28 روزه، 25 روزه و یا ... باشد. پس لازم هست چند دوره متوالی، روزهای شروع پریودی خودتون رو بر روی تقویم مشخص کنید و فاصله اولین روز از شروع پریودی در ماه اول و شروع پریودی در ماه دوم رو اندازه گیری کنید تا طول دوره قاعدگی شما مشخص شود.
معمولا تخمک گذاری در اواسط دوره انجام میگیرد. مثلا اگر دوره شما 30 روزه هست، تخمک گذاری شما، در روز 15 ام دوره انجام خواهد شد. یا اگر دوره قاعدگی 28 روزه دارید، تخمک گذاری شما در روز 14 ام دوره خواهد بود. روزهای میانی چرخه قاعدگی رو مشخص کنید و در این روزها مقاربت نداشته باشید تا احتمال بارداری کاهش پیدا کند.
پیشگیری طبیعی از بارداری با جلوگیری از ریختن اسپرم در واژن
در این روش مرد باید بر روی انزال خود کنترل داشته و مانع از ریختن مایع منی درون واژن شود و قبل از رسیدن به انزال، آلت تناسلی خود را خارج کند. احتمال باردار شدن با استفاده از این روش 1 به 5 هست.

پیشگیری از بارداری اورژانسی
پیشگیری از بارداری اورژانسی روشی هست که باید بعد از رابطه جنسی محافظت نشده انجام بدید تا احتمال بارداری رو به حداقل برسونید. روش اورژانسی جلوگیری از بارداری باید در اسرع وقت و در طی سه تا پنچ روز بعد از رابطه جنسی محافظت نشده، انجام بگیره تا اثربخشی موثری داشته باشه.
پیشگیری از بارداری اورژانسی معمولا با نام صبح روز بعد (Morning-after Pill) نیز شناخته شده هستند و علاوه بر صبح روز بعد، باید تا 3 روز یا 72 ساعت نیز ادامه داشته باشد. البته لازم هست که بدونید این روش ها عوارض مختلفی رو هم به همراه دارند و توصیه میشه به طور مداوم و مکرر، استفاده نکنید.
برای جلوگیری از بارداری به روش اورژانسی یا اضطراری باید از قرص اچ دی (HD)، قرص ال دی (LD) یا قرص تری فازیک استفاده کنید. روش استفاده از هر یک از این قرص های اورژانسی به صورت زیر هست:
- استفاده از دو عدد قرص HD با هم و تکرار مصرف آن بعد از 12 ساعت.
- استفاده از چهار عدد قرص LD با هم و تکرار مصرف آن بعد از 12 ساعت.
- استفاده از چهار قرص تری فازیک سفید در اولین فرصت و استفاده از چهار قرص دیگر، ۱۲ ساعت بعد از مصرف نوبت اول.

پیشگیری از بارداری در دوران شیردهی
دوران شیردهی باعث ایجاد تاخیر در بازگشت دوره های هورمونی و شروع پریودی می شود و در نتیجه مانع از بروز حاملگی خواهد شد. اگر بعد از زایمان به طور مرتب به نوزاد شیردهی داشته باشید و قاعدگی تان هنوز شروع نشده است، تا زمان شروع قاعدگی و حداقل شش ماه بعد از زایمان، روش جلوگیری از بارداری با شیردهی برای شما موثر خواهد بود.

پیشگیری از بارداری با قرص
استفاده از قرص های ضد بارداری یکی دیگه از روش های مطمئن برای پیشگیری از بارداری هست به شرطی که برای استفاده از آن به پزشک مراجعه کنید و بهترین و مناسب ترین قرص ضد بارداری با زمان بندی مناسب برای شما تجویز شود. زیرا استفاده از این قرص ها برای هر فرد متناسب با سن، وضعیت هورمون ها و ... متفاوت بوده و لازم هست برای هر شخص به طور مخصوص تجویز شود. اگر از این قرص های به درستی استفاده کنید، احتمال بارداری تا 99 درصد کاهش می یابد و به همین دلیل هست که در سراسر دنیا برای پیشگیری از بارداری از این قرص ها استفاده می شود.
نکته ای در رابطه با مصرف قرص های ضدبارداری وجود داره این هست که این قرص ها حتما باید در زمان تعیین شده مصرف شوند تا اثربخشی مناسبی برای جلوگیری از بارداری داشته باشند در غیر این صورت ممکن است با وجود مصرف قرص باز هم، باردار شوید.
بهترین روش برای استفاده از قرص ضد بارداری این هست که با شروع قاعدگی یا پریودی، استفاده از قرص ضدبارداری رو هم شروع کنید و هر روز در یک زمان مشخص، این قرص رو مصرف کنید.در این صورت دیگر نیازی به استفاده از سایر روش های پیشگیری کننده برای بارداری نخواهید بود.
بسته بندی های مخصوص قرص های ضد بارداری، 28 روزه، 21 روزه و 91 روزه هستند.
- قرص های 28 روزه، دارای 21 قرص فعال و 7 قرص دارونما هستند و برای اینکه مصرف این قرص ها فراموش نشه، پشت بسته بندی ان روزهای هفته مشخص شده و باید از شروع قاعدگی، مصرف این قرص ها رو هم شروع کنید.
- قرص های 21 روزه، حاوی 21 عدد قرص بوده که باید هر روز در ساعت مشخص، یکی از این قرص ها رو مصرف کنید و بعد از تمام شدن این 21 روز، قاعدگی شما شروع خواهد شد. بعد از گذشت 7 روز و اتمام قاعدگی، باید بسته جدید از این قرص رو شروع کنید.
- قرص های 91 روزه، برای استفاده سه ماه طراحی شده اند و باید 13 هفته بدون وقفه، از این قرص ها استفاده کنید. در طی 12 هفته از دوره مصرف این دارو، قرص های حاوی هورمون استفاده میشه، در هفته 13 قرص های درونما که حاوی مقداری استروژن هستند، مصرف میشه و در هفته آخر از دوره مصرف این قرص ها، قاعدگی ایجاد خواهد شد. خانم هایی که از این مدل قرص ها برای جلوگیری از بارداری استفاده می کنند، معمولا 3 تا 4 بار در سال پریود خواهند شد.

پیشگیری از بارداری با دستگاه
پیشگیری از بارداری با دستگاه یا آیو دی (IUD) یکی دیگه از روش های موثر برای جلوگیری از حاملگی هست. در این روش یک وسیله کوچک و T شکل که حاوی مس هست، توسط پزشک زنان، درون رحم جاگذاری می شود. این دستگاه با آزاد کردن هورمونی به نام پروژستین یا آزاد کردن یون های مس، مانع از لقاح تخمک و اسپرم می شود. این دستگاه ها معمولا به مدت 3 تا 10 سال از بارداری جلوگیری خواهند کرد. این روش برای خانم هایی که زایمان داشته اند توصیه میشه و قبل از باردرای و زایمان نمیتوان از ان استفاده کرد.

پیشگیری از بارداری با کاندوم
کاندوم یک پوشش پلاستیک و ظریف هست که بر روی آلت تناسلی مرد قرار می گیره و از ورود مایع منی به درون واژن و رحم جلوگیری کرده و از این طریق از بارداری جلوگیری می کند. تنها در صورتی که کاندوم پاره شود و یا دارای سوراخ باشد احتمال بارداری وجود خواهد داشت که در این صورت می توانید برای جلوگیری از بارداری از روش های اورژانسی که در بالا توضیح داده شد استفاده کنید.
کاندوم ها معمولا از لاتکس ساخته می شوند اما اگر به این نوع از مواد پلاستیکی حساسیت دارید بهتره از کاندوم های پلی اورتان استفاده کنید تا هیچ مشکلی برای سلامتی تان ایجاد نشود. کاندوم نه تنها از بارداری جلوگیری می کنند بلکه بهترین وسیله برای جلوگیری از ابتلا به سرطان رحم بوده و احتمال ایجاد بیماری های مقاربتی، عفونت، ایدز و ... رو تا حد امکان کاهش خواهند داد.

پیشگیری از بارداری بدون قرص
برای پیشگیری از بارداری بدون قرص می تونید هم از روش های یپشگیری طبیعی که در ابتدای مقاله به آن اشاره کرده ایم استفاده کنید و هم می توانید به سراغ استفاده از کاندوم بروید. علاوه بر این استفاده از دستگاه یا آیو دی هم در صورتی که یک زایمان انجام داده باشید، میتونه گزینه مناسبی براتون باشه.
روش دیگری که برای پیشگیری از بارداری بدون قرص وجود داره، استفاده از دیافراگم هست. دیافراگم یک کلاهک گنبدی شکل هست که باید قبل از برقراری رابطه جنسی، بر روی دهانه رحم قرار گرفته شود و معمولا به همراه اسپرم کش استفاده می شود و از ورود اسپرم به رحم جلوگیری می کند. این روش نسبتا ارزان بوده و از یک دیافراگم میتوانید به مدت 2 سال استفاده کنید به شرطی که از ان به درستی استفاده کنید تا احتمال بارداری رو به حداقل برسونید. این وسیله باید توسط پزشک جا انداخته شود.
کلاهک رحم نیز چیزی شبیه به دیافراگم با سایز و اندازه کوچکتر بوده و به همین طریق، از بارداری جلوگیری میکند. این وسیله باید 7 ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی و 7 ساعت بعد از آن درون واژن باقی بماند و به مدت 48 ساعت میتواند در دهانه رحم بماند. این وسیله نیز باید توسط پزشک جا انداخته شود.
استفاده از آمپول یکی دیگه از روش های پیشگیری از بارداری بدون قرص هست و با تزریق یک آمپول هورمونی، به مدت 3 ماه از بارداری جلوگیری خواهید کرد. این آمپول نسبت به قرص جلوگیری، تاثیر بیشتری داشته و باید 4 سال در سال تزریق شود. از معایب استفاده از این روش میشه به هزینه بالای ان نسبت به قرص، ایجاد لکه های پوستی و محافطت نکردن در برابر بیماری های مقاربتی و جنسی اشاره کرد.

 

نی نی بان

موافقین ۰ مخالفین ۰

روش های خرید ساک لوازم نوزاد در ایران

کیف دستی نوزاد بسیار خوش استایل است و در میان مامان ها بسیار محبوب است.|چنین کیفی ارزش پول خرج کردن را دارد و چیزی نیست که فقط یکی ساک لوازم نوزاد ارزان  کیف نوزاد ایرانی   ساک لوازم نوزاد چیکو   ساک لوازم نوزاد دوقلو دو سال از آن استفاده کنید.|ما در این صفحه علاوه بر لیستی که توسط مجموعه مادرآن برای شما عزیزان تهیه شده|از این جیب می‌توانید برای خنک ساک لوازم نوزاد کالرلند   ساک لوازم نوزاد ایرانی   کیف لوازم نوزاد کالرلند نگه داشتن بطری آب نیز استفاده کنید.|وسایل خواب و اتاق کودک هم از وسایل خیلی خیلی ضروری نیستند ولی کاربرد های مفیدی برای مادرهای عزیز داشته اند .|- اگر می­ خواهید بیشتر روز را بیرون از خانه باشید دست کم پنج یا شش پوشک همراه داشته باشید|مزایای خرید: جیب‌های متعدد این کیف آن را بسیار کارآمد کرده است. عمق زیاد کوله‌پشتی نوزاد، امکان حمل وسایل زیاد و سنگین رساک لوازم نوزادا فراهم می‌کند. کوله‌پشتی از لحاظ سلامت اسکلتی-عضلانی والدین، نسبت به سایر کیف‌های نوزاد انتخاب بهتری است زیرا وزن را به طور مساوی در دو طرف بدن تقسیم می‌کنند.|کیف دستی نوزاد در طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف در بازار موجود است.

 

 

خرید ساک لوازم نوزاد

 

این کیف‌ها معمولاً یک بند بلند یا دو بند کوتاه دستی دارند و بین مادرها بسیار محبوب هستند.|یکی از نگرانی‌های مادران جوان این است که نوزادشان چه چیزهایی لازم دارد. این مطلب یک راهنما برای خرید سیسمونی است.|پتوهای پرزدار هم آن‌ها را اذیت می‌کند. بالشت کودک نباید زیادی نرم باشد طوری که سرش در آن فرو برود و نتواند تنفس کند.|آیت‌اللهی: هزینه تجدیدفراش، صرف پسرانی شود که توان مالی ازدواج ندارند| اسباب بازی ها به سلیقه شما بستگی داره اما سعی کنید وسایلی انتخاب کنید که |همچنین دست ها نیز آزاد است و رسیدگی به نوزاد به راحتی می تواند صورت گیرد.|شیشه شیر کوچک برای صفر تا یک ماهگی نوزاد و شیشه شیر متوسط و بزرگ برای ماه های بالاتر است .|شرکت تولیدی شادی به صورت گسترده ای در حوزه سیسمونی نوزاد متقاضی داشته و علت آن چیزی جز کیفیت عالی ..|اگر این کیف وسایل نوزاد به اندازه کافی جیب داخلی نداشته باشد، پیدا کردن وسایل کوچک را با مشکل مواجه می‌سازد. در این صورت می‌توانید به طور جداگانه کیف‌های داخلی نظم‌دهنده برای ساک دستی وسایل نوزاد تهیه کنید.

 

قیمت ساک لوازم نوزاد

 

 

|برای باقی وسایل ریز سعی کنید ست تهیه کنید تا در هزینه ها صرفه جویی کنید|قربان شما . مرسی از توجه و لطف شما بله حتما به زودی تغییرات بیشتری در این مقاله ( لیست سیسمونی نوزاد ) انجام میدیم تا رضایت شما عزیزان رو بیشتر کنیم|شرکت تولیدی شادی  از شاخه های قدرتمند شرکت میلاد می باشد، که توانسته است همگام با شرکت میلاد به عنوان یکی از بزرگترین و برترین تولیدکنندگان محصولات سیسمونی نوزاد در ایران طی چند سال اخیر نامی  درخشان برای خود به وجود آورده است .|اگر شیر خشک می دهید، باید این کیف جای کافی برای شیر خشک و آب داشته باشد. بهتر است این کیف جای مخصوص شیشه شیر داشته باشد و این جا در دو طرف کیف باشد.|یکی از اولین و مهم ترین وسایلی که برای مادران بسیار لازم است ساک لوازم نوزاد است.|در انتخاب مدل سرویس رختخواب کودک و نوزاد باید به نیازهای کودکتان دقت کنید|آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین|کیف لوازم نوزاد یکی از اولین و مهم‌ترین وسایلی است که به عنوان مادر از آن استفاده می‌کنید.

 

اگرچه حمل لوازم نوزاد در کیف معمولی نیز امکان‌پذیر است اما این کیف‌ها اغلب از فضای کافی برخوردار نبوده و نظم بخشیدن به وسایل را با مشکل مواجه می‌سازند. از طرفی احتمال کثیف شدن آنها با شیشه شیر، پوشک کثیف و ... نیز وجود دارد. در حالی که کیف و ساک های مخصوص لوازم نوزاد به راحتی تمام وسایل کودک و حتی لوازم شما را می‌توانند در خود جای دهند.|قیمت هم نخرید چون اگر کودک شما اون وسیله رو پس بزنه خیلی پشیمون نشید|پیشنهاد می‌کنیم این ترتیب را در خرید سیسمونی ساک لوازم نوزاد ارزان  کیف نوزاد ایرانی   ساک لوازم نوزاد چیکو   ساک لوازم نوزاد دوقلو رعایت کنید.|شامل تمامی محصولات مرتبط با بهداشت و سلامتی مادر باردار، نوزاد و کودک|یکی دیگر از سایت هایی که یک لیست سیسمونی مختصر برای مادران عزیز فراهم کرده است وبسایت بیتوته است که به دلیل طولانی شدن این محتوا از گذاشتن در این صفحه پشیمان شدیم اما شما با کلیک بر روی لینک بیتوته میتوانید به لیست مورد نظر بروید

 

خرید اینترنتی ساک لوازم نوزاد

 

جنسیت بچه‌ها را سونوگرافی هم ممکن است اشتباه کند. گذشته از این فکر نکنید دخترها باید حتما صورتی بپوشند و پسرها آبی. برای نوزادتان لباس‌های متنوع و از همه رنگ تهیه کنید.|- کیسه­ های پلاستیکی برای قنداق­های یکبار­مصرف کثیف ­شده، بطری ­ها یا لباس ­های خیس. (بعضی کیف قنداق ­ها با یکی از این­ ها عرضه می­ شود)|بزرگترین فروشگاه اینترنتی سیسمونی, اسباب بازی و محصولات مادر و کودک است که با نگاهی مادرانه و با در نظر گرفتن نیازهای مادر باردار از اولین ماه های بارداری تا پس از زایمان و در زمان پرورش فرزندش، همراه و هم گام با او به برطرف کردن نیازهای مادر و نوزاد می پردازد. در این راستا بیبی پرو یک سبد محصولی گسترده برای مادران و نوزادان دلبندشان در نظر گرفته است. این سبد شامل این موارد است: محصولات مراقبت های بهداشتی (تمامی وسایل مورد نیاز برای تعویض کودک شامل پوشک، دستمال مرطوب، زیرانداز تعویض، محصولات مربوط به شستشو در حمام شامل شامپو سر و بدن، روغن ماساژ، وسایل بهداشت پوست-مو، دهان-دندان و البسه)، انواع لباس کودک و نوزاد (لباس دخترانه، لباس پسرانه و لباس نوزاد)،

 

انواع لوازم غذاخوری، بازی و سرگرمی های متناسب با سنین مختلف نوزاد و کودک، محصولات و لوازم ایمنی و مراقبت، ملزومات خواب کودک، محصولات مرتبط با گردش و سفر (ساک حمل کودک، کالسکه و کریر، صندلی ماشین، آغوشی و ساک لوازم) و ملزومات مایحتاج مادر هم در دوران بارداری و هم در دوران شیردهی اطلاعات کاربری|این روزها دیگر مادران نگران اینکه با آمدن فرزندشان سرشان شلوغ باشد هم نیستند. چون با خرید آنلاین نیازی به بیرون رفتن هم نیست.|آویز تخت، تشک بازی، دندان‌گیر و عروسک‌های رنگی کوچک و قابل شستشو (به‌خصوص از نوع آویز) اسباب‌بازی‌های مناسب و  ساک لوازم نوزاد کالرلند   ساک لوازم نوزاد ایرانی   کیف لوازم نوزاد کالرلند  کاربردی برای نوزادان هستند.|خرید اسباب‌بازی کاملا سلیقه‌ای است. با این حال چند نکته را فراموش نکنید.|یکی از اجزاء جدانشدنی خرید سیسمونی، خرید کیف نوزاد است. سیسمونی در ماه های اول به دنیا آمدن نوزاد، مراقبت از او اهمیت بیشتری دارد. نوزاد تاب تحمل گرسنگی را ندارد و همیشه شیر او باید آماده باشد. همیشه هم باید پوشک همراه خودتان داشته باشید. ولی این‌ها تمام کار نیست. باز هم وسایل زیادی هستند که همیشه باید همراه کودک داشته باشید. اینجا است که اهمیت کیف نوزاد بیشتر به چشم می آید، این کیف ها به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی تمامی وسایل مورد نیاز نوزاد را هنگام بیرون رفتن با خود حمل کنید.|و چون دسته ها یک طرفه می باشد حرکت دسته محدود شده و در نتیجه رسیدگی به کودک را سخت می کند.|

 

کیف لوازم نوزاد

 

- شلوار نخی: فراموش نکنید لباس‌های نخی بخرید. شلوارهای جوراب دار هم از پای بچه‌ها درمی‌آیند.| تعداد البسه نوزاد و اینکه تا چه سنی بخواهید از قبل لباس بخرید به بودجه شما بستگی دارد اما بهتر است خیلی آینده‌نگری نکنید و برای هر ماه و سن بیشتر از یک دست لباس نخرید.|شاید شما هم این روزها منتظر یک عضو جدید در خانواده‌ی خود هستید. مادرهایی که برای اولین بار منتظر تولد یک نوزاد هستند در کنار هیجانشان استرس‌های زیادی را تجربه می‌کنند.|ضرویات شامل: پوشک (یک پوشک به برای هر ساعت بیرون از خانه بودن + یک عدد اضافه). زیرانداز بهداشتی. یک دست لباس اضافی. یک شیشه شیر. یک پتو. دستمال کودک|۳۱- پیشبند(۵-۶ یا بیشتر بسته به استفاده)، کلاه طبق فصل و گرمای خانه|سعی کنید شامپوهای سر و بدن تهیه کنید تا در هزینه صرفه جویی کرده باشید|کیف های یکطرفه با بند بلند یک کیف منسجم برای گذاشتن وسایل نوزاد می باشد.|پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو: بررسی لیست سیسمونی نوزاد|بدان معناست که شما قبلاً صفحه "شرایط استفاده از سایت" را مطالعه کرده|خرید خیلی چیزها مثل تخت و کمد را می‌توان چندهفته‌ای به تأخیر انداخت.| همچنین در قسمت جلو کیف،یک جیب بزرگ با بست زیپی را داریم . این ساک لوازم دارای دو بند کوتاه دستی و یک بند دوشی با قابلیت تنظیم است که می‌توانید از هریک از آن‌ها با توجه به شرایط مختلف استفاده کنید .|اگر فصل گرماست از کلاه‌های نخی نازک و در سرما از کلاه‌های گرم‌تر استفاده کنید. لایه داخلی کلاه برای نوزاد باید نخی باشد.

 

|اگر قصد خرید عمده مرغوب ترین کیف لازم نوزاد هستید، سیسمونی مونیا با نمایندگی معتبر و رسمی برند های چیکو، مادر کر، گراکو و غیره می تواند ارزان ترین کیف ها را در مدل های گوناگون به شما معرفی کند.|به نظر من لیست سیسمونی خوبی بود اما کار داره تا عالی بشه بازم ممنون|نکته‌ی مهم در خرید آن‌ها این است که سرهمی‌های جوراب دار فقط برای یک ماه اول به درد می‌خورند. چون بچه‌ها زیاد تکان می‌خورند و دست و پای آن‌ها را می‌گیرد.|روی کار از لطافت قابل قبولی برخوردار بوده و داخل آن با آستری ضد آب دوخته شده است .|- تخت: تخت کودک را خیلی کوچک نخرید. بچه‌ها سریع‌تر از چیزی که فکر می‌کنید بزرگ می‌شوند. تخت از چیزهایی است که در اولویت خرید نیستند.|قربان شما . خوشحالیم که براتون مفید بوده . بله حتما به زودی کلی تغییرات مثبت ایجاد میکنیم|دارای قابلیت شستشو باشد تا در هر موقعیت و مکانی که باشیم بتوانید به راحتی بشوییم تا هر چه زودتر خشک شود.|کوله پشتی از نظر سلامت اسکلتی و عظلانی والدین نسبت به بقیه کیف های نوزاد مناسب تر است.

 

ساک لوازم کالرلند

 

سیسمونی نوزاد « چهار اصل مهم برای خرید سیسمونی»مقالات مفید و کاربردی برای شما :|استفاده از سایت مشروط بر قبول توافقنامه کاربری و حفظ حریم شخصی است.|حواستان باشد جنس البسه سیسمونی حتماً نخی و از الیاف بهداشتی و طبیعی باشد که برای فرزند‌ان حساس آلرژی ایجاد نشود.|مشاوره و خرید آنلاین سیسمونی و مایحتاج مادر باردار، نوزاد و کودک| یک پیشنهاد این است  ساک لوازم نوزاد ارزان  کیف نوزاد ایرانی   ساک لوازم نوزاد چیکو   ساک لوازم نوزاد دوقلو که چندین مورد از اقلام این لیست را جدا کنید. اگر یکی از دوستان و اقوام از شما پرسید که برای سیسمونی نوزاد به چه چیزی احتیاج دارید، بعد از گفتن تعارفات معمول این موارد را عنوان کنید.|- سرهمی نخی سایز صفر تا سه: لباس‌ها باید راحت پوشیده شوند و دور کمر و مچ دست بچه‌ها را اذیت نکنند. یک سرهمی نخی دکمه‌دار برای بچه‌های کوچک بسیار کاربردی است.|در نظر داشته باشید که قرار است با یک دست نوزاد را در آغوش داشته باشید، و با یک دست دیگر تمام کارها را انجام دهید. بنابراین خیلی مهم است که کیف لوازم نوزاد را بتوانید روی شانه‌های خود آویزان کنید و به راحتی به محتویات آن دسترسی داشته باشید (مثلاً‌ کارت بانکی خود را از داخل کیف خارج کنید).|بهتر است ساک حمل وسایل نوزاد با زیپ باز و بسته شود. به این ترتیب احتمال بیرون

 

ریختن وسایل هنگام دولا شدن برای رسیدگی به کودک کمتر می‌شود.|گردآوری توسط بخش مراقبت از نوزاد ، مراقبت از کودک سایت آکا|داخل ساک لوازم نوزاد چه لوزامی قرار دهیم و چطور منظم سازماندهی کنیم؟|محصولی که می‌بینیم ساک لوازم کودک کوکالو طرح شطرنجی است . این ساک از پارچه‌ای با جنس کتان دوخته شده است .|ولی باید بگوییم شیرین‌ترین روزهای زندگی‌تان در انتظار شماست.|یک نوزاد تازه متولدشده نیاز به مراقبت زیادی دارد. او با بدن ظریف و کوچکش از یک محیط گرم و مطمئن پا به دنیا گذاشته پس برای تغذیه، گرم شدن و نگهداری او باید تمام تلاشتان را بکنید.|متخلفان مالیاتی نقره داغ می‌شوند/ جریمه ۱۰ درصدی برای عدم عضویت در سامانه مودیان|بنابراین در زمان استفاده از این نوع کیف ها افراد کمتری متوجه می شوند که کیف نوزاد حمل می کنید.|کاربران و مشتریان نی نی‌ کالا می‏‏‌توانند ساک لوازم نوزاد کالرلند   ساک لوازم نوزاد ایرانی   کیف لوازم نوزاد کالرلند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت مشاوره ای کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، با اطمینان کامل کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین مشاوره خرید، شایسته مشتریان نی نی کالاست.|

 

ساک لوازم چیکو

 

- کریر: کریرها برای حمل نوزاد در مهمانی، ماشین و هرجایی که نمی‌توانید کالسکه حمل کنید مورد استفاده هستند.|بچه‌ها از ابتدا چیزهای جدید را تشخیص می‌دهند و بیشتر به آن‌ها توجه می‌کنند.|این کالسکه های محیطی جذاب و لوکس برای کودک فراهم می کند و در عین حال تمام کارآیی ..|- آغوشی: آغوشی یک وسیله کم جا و با کارایی بالاست که جزو وسایل محبوب مادرها و پدرها محسوب می‌شود.|اگر اینطور است، باید کیفی بخرید که جای کافی برای همه چیز از جمله چند عدد پوشک، دستمال مرطوب، شیشه شیر، شیر خشک، آب، یکی دو دست لباس و چند تا از عروسک های بچه داشته باشد.|برچسبساک نوزاد ارزان قیمت فروش ساک لوزم نوزاد فروش ساک نوزاد قیمت ساک نوزاد قیمت ساک وسایل نوزاد قیمت کیف لوازم نوزاد قیمت کیف نوزاد قیمت کیف وسایل نوزاد|این ساک با جنس پلی‌استر و بست مغناطیسی

 

(مگنتی)، از دوخت ظریف و محکمی برخوردار است. داخل این کیف جیب‌هایی مجزا جهت قرار دادن لوازم اختصاصی در نظر گرفته شده است.|- یک حوله کوچک یا پارچه استفراغ برای پاک کردن ترشحات دهانی کودک یا مواد بیرون ریخته از دهان|این کیف­ها همچنین تعداد زیادی جیب­های چسبی و جیبی دارد که به شما کمک می­ کند وسایلتان را سروسامان دهید. بهتر است که از کیفی که مستلزم خشک­شویی است صرف نظر کنید.|- چیزی برای خواندن برای خودتان، در صورتی که فرصتش پیش بیاید|مزایای خرید: کیف دستی نوزاد به کیف‌های معمولی شباهت بیشتری دارد. بنابراین با استفاده از آن کمتر کسی متوجه می‌شود که شما در حال حمل کیف نوزاد هستید!|ضرب و شتم معلم از سوی خانواده دانش‌آموز شلاق خورده در کارون

 

 

تشک یا پارک بازی از تخت کارایی بیشتری دارند. با این حال دقت کنید لبه های تخت بلند باشد و بین آن فاصله زیاد نباشد.|پتوهای خیلی نرم ممکن است دور صورتش بیوفتد و تنفسش را سخت کند. روی تخت بهتر است پتو را فقط تا سینه کودک بالا بکشید و لبه ها را زیر تشک بدهید.|- سرویس رختخواب کودک: در انتخاب مدل سرویس رختخواب کودک و نوزاد باید به نیازهای کودکتان دقت کنید. رختخواب‌های مخملی زیبا هستند ولی باعث عرق کردن بچه‌ها می‌شوند.|جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:| اگر کیف واژگون شود یا کودک بی­قراری کند و به آن لگد بزند با کیف­ های زیپی در قیاس با دکمه­ های مغناطیسی خیالتان راحت است که وسایل از کیف بیرون نمی­ ریزد.|ما در تلگرام ما در اینستاگرام ما در فیس بوک ما در تویتر ما در گوگل پلاس|همچنین وزن وسایل کیف را به طور مناسب تری در بالا تنه تقسیم می کنند.|یه دنیا ممنون این کامل ترین لیست سیسمونی بود که تو اینترنت پیدا کردم .|بعضی بچه‌ها ساک لوازم نوزاد ارزان  کیف نوزاد ایرانی   ساک لوازم نوزاد چیکو   ساک لوازم نوزاد دوقلو اصلا پستانک را دوست ندارند. اگر نوزادتان از آن استقبال کرد برای خرید پستانک بیشتر وقت دارید.|صندوق ایمیل یا پوشه اسپم خود را جهت تائید اشتراک خود چک کنید|لازم نیست پول زیادی برای خریدن این کیف خرج کنید. همیشه یادتان باشد که پرداختن پول بیشتر به معنای دریافت کیفیت بالاتر نیست.|۲- لباسهای جلو دکمه دار

 

بهترین مدل های ساک وسایل بچه

 

یا بازشو برای شیر دادن به بچه برای بعده زایمان و زمانیکه شکم دچار تغییر فرم شده|سایز ۱ و ۲ ۲ تا – شورت عینکی سایز صفر نخرید و سایز یک دو عدد تهیه کنید.|کیف و ساک لوازم نوزادی که به عنوان سیسمونی خریداری می‌کنید را در واقع برای چند سال احتیاج خواهید داشت.|شعار این شرکت «تولید محصولاتی مخصوص والدین مدرن است» و همین کافی است تا به اهمیت طراحی لوکس و مدرن در ست..|در مورد خرید وسایل تغذیه نوزاد هم چون هنوز نوع غذای نوزاد مشخص نیست (شیر مادر یا شیر خشک) از همان ابتدا همه وسایل سیسمونی کامل خریده شوند.|اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساک لوازم کودک کاپلا مدل stella مشکی” لغو پاسخ|رویترز: آژانس اتمی انتقال گاز اورانیوم به فردو را تأیید کرد|اگر با کودکتان به سفر شبانه می­روید، با به همراه داشتن چند فقره اضافه از هرچیز مخصوصا قنداق­، لباس، دستمال، حریره، آب استریل شده، غذاهای مختصر، کیسه­ های پلاستیکی، و پستانک برای معطلی ­های غیرمنتظره آماد­گی داشته باشید.|نشمین از جنس پلی پروپیلین و جنس بدنه آن از جنس پلی استر می باشد

 

.|همچنین شما عزیزان میتونید برای اینکه اطلاعات بیشتری کسب کنید و حتی راجع خرید محصولات ، «مارک محصولات ، قیمت محصولات و…»|-سبد حمل و کریر بزرگ و راحت با امکان اتصال به صورت جداگانه برروی اسکلت کالسکه با امکان استفاده بعنوا..|   تمام گروه ها   >  پوشاک و اکسسوری کودکان   >  لوازم حمل کودک   >  کیف وسایل کودک        |مورب بودن بند کیف نوزاد، حمل آن را آسان‌تر کرده و فشار کمتری بر شانه و گردن وارد می‌کند. همچنین آزادی حرکت بیشتری به والدین داده و رسیدگی به نوزاد را آسان‌تر می‌کند.|و رسیدگی به او نیز آسان تر صورت می گیرد و همچنین فشار کمتری بر گردن و شانه والدین وارد می شود.|برای همین است که خرید کیف لوازم نوزاد را جزء جداشدنی سیسمونی می‌نامیم. سیسمونی ولی آیا می‌دانید یک کیف و ساک لوازم نوزاد مناسب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ در ادامه به توضیح لزوم استفاده از این کیف ها و همچنین ویژگی‌های مهم آن‌ها خواهیم پرداخت.|تاج: فقط ۳ میلیارد از وزارت ورزش گرفته‌ایم/ برای هر لژیونر ۳۰۰-۴۰۰ میلیون هزینه می‌شود|- جوراب و دستکش نوزادی: نوزادان معمولا با دست و پا زدن زیاد به صورتشان آسیب می‌زنند.

 

انواع مختلف ساک وسایل کودک

 

 

اما برای استفاده از آنها باید از استحکام کالسکه مطمئن شوید. در غیر این صورت آویزان کردن کیف نوزاد به کالسکه ممکن است باعث عدم تعادل و افتادن کالسکه شود.|– پول ، عابربانک و مدارک شناسایی شما و همسرتون (کارت ملی و شناسنامه)|کوله‌پشتی وسایل نوزاد شبیه به کوله‌های معمولی است؛ با این تفاوت که بخش‌ها و جیب‌های داخلی و خارجی بیشتری دارد.|ست سه تکه اسپرینگ شامل کالسکه، کریر و ساک لوازم نوزاد می باشد. کالسکه و کریر آن هر دو دارای سایه بان، ساک لوازم نوزاد کالرلند   ساک لوازم نوزاد ایرانی   کیف لوازم نوزاد کالرلند  کمربند نگه دارنده و دسته قابل ..|ویتامین دی و اُمگا ۳ بر کاهش التهاب سیستمیک تاثیری ندارند|شماره موبایل خود را وارد کنید تا از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های نی نی لند باخبر شوید:|آیا استفاده از ژل های بی حسی هنگام دندان در آوردن کودکان صحیح است؟|- لباس گرم برای فصل سرما: سرهمی کلفت آستین بلند، ژاکت، دستکش گرم و پاپوش را فراموش نکنید.|خرید سیسمونی نوزاد یکی از شیرین ترین کارهایی است که مادران در دوران بارداری خود انجام می دهند.

 

فروشگاه سیسمونی رامینا در خیابان بهار که یکی از مراکز خرید سیسمونی در تهران است، آماده ی ارائه ی بهترین سیسمونی از برندهای متنوع خارجی و ایرانی است.|این کوله‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف،مخصوص مادرها و پدرها، موجود هستند.|وقتی دارید کیف انتخاب می ­کنید شریک­تان را نیز در نظر داشته باشید. یکی از زوجین ممکن است به منظور توزیع یکسان وزن، کیفِ سبکِ کوله ­پشتی را ترجیح بدهد، در حالی که زوج دیگر ممکن است سبک کیف­ های آویز را ترجیح بدهد.|کیف‌های مسنجر اغلب دارای جیب‌های داخلی و خارجی متعدد هستند و به راحتی به وسایل نوزاد و والدین نظم می‌دهند. برای مثال می‌توان پوشک‌ها را در یک جیب، لباس‌های تمیز را در جیب دیگر و خوراکی‌ها را در بخشی دیگر از کیف قرار داد.|جزئیات جدید از دسته‌گل مشترک سیاسی و عرب/ جریمه ۲۵ میلیاردی پرسپولیس که می‌تواند دوبرابر شود|بررسی تعداد جیب‌های داخلی کیف نوزاد و اطمینان از کفایت آنها برای نظم بخشیدن به وسایل کودک.

 

|بسیاری از کیف‌های حمل وسایل نوزاد دارای بند جداگانه برای اتصال به کالسکه هستند و پیاده‌روی طولانی‌مدت با کالسکه را آسان می‌کنند.|کودکان و والدیندانستنیهای نوزادانراهنما برای خرید سیسمونی نوزاد|بله، این نکته بسیار مهم است. کیف بچه باید جیب کافی داخلش داشته باشد تا وسایل بچه قاطی نشوند و بتوانید هر کدام را راحت و بدون جستجوی فراوان از جیب مخصوصش درآورید و معطل نشوید. در عین حال در وسط کیف برای وسایل بزرگتر جای کافی بماند.|اگر ترجیح ساک لوازم نوزاد ارزان  کیف نوزاد ایرانی   ساک لوازم نوزاد چیکو   ساک لوازم نوزاد دوقلو می­دهید سبُک سفر کنید، دنبال چیز ساده و جمع و جورتری باشید.|البته تمام این‌ وسایل را داخل یک کیف و یا کوله پشتی معمولی هم می‌توان گذاشت، ولی وقتی راحتی و دسترسی سریع را هم لحاظ کنید، اینجاست که شما هم به فکر خرید ساک لوازم نوزادمی‌افتید.|نتانیاهو: آژانس انرژی اتمی به دروغگویی ایران درباره برنامه هسته‌ای‌اش اعتراف کرد|کلیه کالاهایی که نوزاد شما لازم دارد (شیشه شیر- سرشیشه – پستانک – دندانگیر و تمام کالاهای مربوط

 

موافقین ۰ مخالفین ۰

12گام موثر:چطور ازسرطان سینه پیشگیری کنیم؟

با این حال بسیاری از تغییرات شیوه زندگی نه تنها خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش می دهد بلکه با کاهش خطر بسیاری از سرطان های دیگر نیز در ارتباط است. در اینجا به 12 پیشنهاد برای کم کردن خطر ابتلا به این سرطان اشاره شده است:
اتاق خوابتان را خاموش نگه دارید: بدن شما هورمون ملاتونین را که در برابر سرطان سینه محافظت ایجاد می کند، تنها در تاریکی رها می کند. بنابراین مهم است که هنگام خواب تمام دستگاه های الکترونیکی و حتی چراغ ها خاموش باشند. ملاتونین یک آنتی اکسیدان قوی با طیف گسترده ای از خواص درمانی است از جمله محافظت در برابر بیماری های عصبی، مانند آلزایمر. این هورمون باعث بهبود نتایج درمان در مبتلایان به سرطان می شود و حتی از کاهش خطر وقوع میگرن نیز جلوگیری می شود. از آنجا که تولید ملاتونین در بدن بعد از 40 سالگی کند می شود، مصرف مکمل آن به زنان یائسه توصیه می گردد.
منظم ورزش کنید: مطالعات نشان داده اند افرادی که د رمجموع 4 ساعت در هر هفته ورزش می کنند، خطر ابتلا به سرطان سینه را به طور قابل توجیهی کمتر تجربه می نمایند. ورزش با کنترل وزن، به طور شناخته شده ای تاثیرات مثبت بر بسیاری از جنبه های سلامت دارد.
مصرف نوشیدنی های الکلی را کنار بگذارید: مصرف الکل خطر ابتلا به سرطان سینه را تا حد زیادی افزایش می دهد. به کسانی که قصد کنار گذاشتن الکل را دارند، توصیه می شود مکمل های ویتامین ب کمپلکس را برای محافظت از بافت سینه که می تواند در برابر الکل آسیب پذیر باشد، مصرف کنند.
حداقل 20 دقیقه در روز نور خورشید دریافت کنید: این کار کمک می کند ویتامین دی بیشتری توسط بدن تان جذب و سنتز شود. تحقیقات نشان داده است زنان یائسه ای که بیشترین میزان ویتامنی دی را از نور آفتاب به دست می آورند، بسیار کمتر از سایرین در معرض خطر ابتلا به سرطان سینه هستند. توصیه بر استفاده از ویتامین دی 3، به میزان 1500 واحد در روز است و اگر شما سطوح پایین تر آن را داشته باشید، به احتمال زیاد دوزهای بالاتر تجویز خواهد شد. یک آزمایش خون ساده می تواند مشخص کند میزان نیاز روزانه شما به ویتامین دی 3 چقدر است.
از آفت کش ها و مواد سمی پرهیز کنید: این محصولات حاوی مواد شیمیایی است که منجر به اختلال هورمونی می شود.
روزانه به میزان کافی ید دریافت کنید: نشان داده شده که مکمل های ید برای از بین بردن سلول های غیر طبیعی که متمایل هستند به سلول های سرطانی تبدیل شوند، مفیدند. تنها باید دوز مورد نیاز روزانه به تجویز پزشک باشد.
از مکمل های پروبیوتیک غافل نشوید: مصرف پروبیوتیک ها یک لیست طولانی از مزایای سلامتی دارد شامل کمک به تفکیک مناسب استروژن که هورمونی دخیل در سرطان سینه است.
استرس را از خودتان دور کنید: استرس سطح هورمون کورتیزول را افزایش می دهد و این روند با بسیاری از مسائل جدی سلامت در ارتباط است از جمله افزایش اضطراب، افزایش وزن، و سرطان سینه. در عوض راهکارهای کاهش استرس مانند مدیتیشن منجر به کاهش سطح کورتیزول و افزایش سطح سروتونین می شود. سروتونین نه تنها سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند بلکه یک عنصر مهم برای مبارزه با سرطان است.
نوشیدن آب از بطری های پلاستیکی را متوقف کنید: بیسفنول آ یا همانBPAیک ماده شیمیایی است که در ساخت بطری های پلاستیکی پلی کربنات که برای نگهداری نوشیدنی ها و شیر کودکان مورد استفاده قرار می گیرد، بکار می رود. این ماده شیمیایی با خطر ابتلا به سرطان مرتبط است. بهتر است این بطری ها را کنار بگذارید و از بطری های شیشه ای بدونBPAو همراه با یک فیلتر کارآمد استفاده کنید.
هفته ای دو بار کلم بروکلی بخورید: کلم بروکلی حاوی یک ماده شناخته شده به عنوان ایندول-3-کاربینول است که از توازن استروژن در بدن و محافظت از سلول های سینه می شود.
هیچ وقت سیگار نکشید: هرگز سیگار نکشید و یا در محیطی که دود سیگار هست، قرار نگیرید. زنان سیگاری 40 درصد بیشتر در معرض ابتلا به سرطان سینه هستند اما ترک آن بلافاصله تاثیرات سودمندی در کاهش این خطر برجای می‌گذارد.
یک رژیم غذایی پیشگیری از سرطان را دنبال کنید: برای جلوگیری از بروز این بیماری مصرف ریزمغذی ‌های گیاهی را با خوردن مقادیر زیادی از میوه‌ ها، سبزی‌ ها، غلات سبوس‌ دار، دانه ‌ها، خشکبار و حبوبات افزایش دهید. در یک رژیم غذایی برای مقابله با سرطان سینه حتما مواد غذایی زیر را بگنجانید:
مواد غذایی سرشار از فیبر خوراکی که از مقدار انواع سرطان‌ زای استروژن در جریان خون می ‌کاهند و تا 54 درصد احتمال بروز این سرطان را کاهش می ‌دهند.
دانه سویا و محصولات آن مثل «توفو» نیز احتمال سرطان سینه را کاهش می ‌دهند البته در این مورد باید از مصرف زیاد محصولات شیرین شده و تصفیه شده سویا خودداری کرد.
سبزیجات خانواده سیر و پیاز تاثیر سرطان ‌زای مولکول‌ های رادیکال آزاد را خنثی کرده و مانع از تکثیر سلول های سرطانی می‌ شوند.

 

نی نی سایت

موافقین ۰ مخالفین ۰

به دلیلی خیلی مهم نوزاد را بلافاصله بعد تولد حمام نبرید

در زمانهای گذشته نوزاد را پس از تولد به حمام می بردند اما امروزه این کار پیشنهاد نمی شود، پس بهتر است زمان حمام نوزاد تازه متولد شده را به زمان دیگری موکول نمود ، اما آیا بهترین زمان برای حمام کردن کودک را می دانید؟

حمام نوزاد

اگر ماه های آخر بارداری خود را می گذرانید و یا در همین روزها می خواهید فرشته کوچک خود را به دنیا آورید ، این بخش از نمناک به شما کمک خواهد کرد تا بدانید چه زمانی کودکتان را حمام کنید.

زمان شستن نوزاد

بهترین زمان برای اولین حمام نوزاد چه موقعیست؟

در چه زمان هایی نباید نوزاد را حمام کرد؟

در بسیاری از بیمارستان ها شستشو و استحمام کودک در همان ساعت اولیه صورت می گیرد اما دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهد نوزاد را نباید در ساعات اولیه پس از تولد یا حتی چند روز پس از آن حمام کرد ،

زیرا نوزادانی که تازه متولد شده شرایط قرار گرفتن در حمام و شستشو را ندارند چرا که هنوز سیستم تنفسی آنها تثبیت نشده است، بنابراین بهتر است از حمام کردن نوزاد تا دو روز پس از تولد اجتناب کنید.

اولین شستشوی نوزاد

نبایدهای حمام کردن نوزاد تازه متولد شده

نوزاد را بلافاصله پس از تولد حمام نبرید

نوزاد در رحم با ماده مخصوصی در اطرافش به نام ورنیکس حفاظت می شود . این ماده شبیه پنیر کرمی چسبناک سفید است که گاهی بعد از تولد نیز روی اندامش قرار دارد و باعث جلوگیری از عفونت های موجود در بیمارستان می شود .

این ماده پوست نوزاد را نرم می کند اما با حمام کردن از بین می رود. روز اول تولد، نوزادان فقط با پارچه مناسب تمیز و خشک شوند زیرا حمام کردن نوزادان در روز اول تولد یا در ساعات اولیه پس از تولد سبب بروز مشکلاتی در آنان می شود که همانطور که در این بخش از نمناک خواهیم گفت یکی از این مشکلات ، وارد شدن استرس زیادی به آنان است .

حمام کردن نوزاد در ساعات اولیه مشکلات بزرگتری را نیز ایجاد می کند که مهم ترین آنها ایجاد مشکلات تنفسی در نوزادان به دلیل اینکه علائم حیاتی بدن مانند ضربان قلب و تنفس نوزادان هنوز تثبیت نشده است ، می باشد ، به همین دلایل حمام کردن نوزادان صحیح نیست.

زایمان نوزاد

اشتباه حمام بردن نوزاد بلافاصله بعد زایمان

بهترین میزان و زمان حمام کردن نوزاد

اگر تمایل دارید کودک تازه متولد شده خود را به حمام ببرید این کار را تا 6 ساعت بعد از تولد کودک به تاخیر اندازید .

برخی از خانواده ها نیز نوزاد خود را تا هنگام افتادن بند ناف به حمام نمی برند ، با توجه به اینکه زمان افتادن بند ناف در نوزادان متفاوت است و ممکن است طولانی شود ، این کار نیز مانند حمام کردن زود هنگام نوزاد اشتباه است.

زیرا در این صورت ، ترشحات روییدن نوزاد سبب بروز عفونت های بسیاری در آنان می شود . حمام کردن کودکانی که مادر آنها به بیماری هایی مانند ایدز و هپاتیت مبتلا هستند ، در ساعت اولیه تولد و پس از تثبیت تنفس الزامی است زیرا ترشحات روی بدن نوزاد ممکن است آلوده باشد .

مناسب ترین زمان ممکن برای حمام کردن نوزاد روز دوم پس از متولد شدن است . در ماه های اولیه پس از تولد لازم است نوزاد را هر هفته دوبار به حمام برد ،

توجه داشته باشید حمام کردن نوزاد بیش از دو بار در هفته سبب خشکی پوست و افزایش استرس او می شود و حمام کردن کمتر از این زمان موجب بروز عفونت در نوزادان می شود.

بهداشت نوزاد

تعداد دفعات حمام نوزاد در هفته

بهترین درجه حرارت برای استحمام کودک

برای استحمام کودک بهترین کار این است که دماسنج در آب بگذارید و دمای آب زیر 50 درجه سانتی گراد باشد ، این درجه آب بهترین دما برای استحمام کودک است اما باز هم لازم است قبل از قرار دادن نوزاد در آب ، دمای آب را با دست تان چک کنید شاید درجه دماسنج درست نباشد.

هوای جایی که نوزاد را در آن حمام می کنید هم باید گرم باشد تا نوزاد دچار افت درجه حرارت پس از حمام نشود همچنین باید دمای هوای جایی که نوزاد پس از حمام به آن جا برده می شود، مناسب و نسبتا گرم باشد تا او دچار لرز نشود.

دمای محیط نوزاد

دمای مناسب حمام و محیط اطراف نوزاد

بهترین زمان حمام کردن کودک (صبح یا شب)

زمان حمام کردن نوزاد به خود والد بستگی دارد پس زمانی را انتخاب کنید که عجله نداشته باشید و استحمام با حوصله صورت گیرد.

توجه داشته باشید اگر نوزاد را پس از شیر دادن به حمام می برید، ابتدا کمی صبر کنید تا شیر خورده شده اندکی هضم شود و سپس او را برای شستشو آماده کنید. 

 

نمناک

موافقین ۰ مخالفین ۰

آموزش خرید اینترنتی بالش شیردهی نوزاد

بعد از وزن گیری بهتر مشخص می‌شود که نوزاد به چه مقدار شیر نیاز دارد.|مادر هنگام شیر دادن باید در وضیعت راحتی قرار گیرد، او می تواند به پشت یا پهلو بخوابد. روی صندلی ، زمین یا تخت بنشیند ،‌از  بالش شیردهی نی نی سایت  خرید اینترنتی بالش شیردهی دوقلو    آموزش دوخت بالش شیردهی عروسکی چند بالش به عنوان تکیه گاه استفاده کند تا هنگام شیر دادن خسته نشده و دچار کمر درد یا پشت درد نشود.|این کالا در انبار فروشنده موجود است. برای ارسال باید برای مدت زمان ذکر شده منتظر بمانید.|.. زمانیکه کودک آغاز به راه رفتن و یا نشستن می نماید، به علت عدم تعادل کافی به دفعات ممکن است از پشت سر به زمین و یا اشیاء تیز برخورد کند و صدمه ببیند،  بالش شیردهی دی روحه   بالش شیردهی دوقلو    الگوی بالش شیردهی خارجیبالش ضربه گیر از سر و بدن کودک بخوبی محافظت می نماید|تمامی حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کندو طب می باشد.طراحی توسط:منسیکس|به طور میانگین و معمول شش تا ۹ بار در شبانه روز (۲۴ ساعت) در ماه‌های اول زندگی نوزاد.|ثبت سفارش تلفنیلطفا نام کامل، شماره همراه و آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.|گُل، خاک، کود، لوازم باغبانیگُل، خاک، کود، لوازم باغبانی|▪ ولی اگر طریقه در آغوش گرفتن و پستان به دهان گذاشتن درست نباشد:|ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در خرید بالش شیردهی دی روحه  بالش شیردهی ویون تهران و کرج امکان پذیر است.|- بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. - به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید.

 

خرید بالش شیردهی 

 

پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند. - از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.|قابل استفاده به عنوان بالش شیردهی ضدخفگی و غلت گیر نوزاد|چگونه است؟ آیا با تمام جنبه‌ها و نکات مهم شیردهی به نوزاد آشنا هستید؟|از نظر کیفیت عالی و کاملا کاربردی هست ، به همه پیشنهاد میکنم|▪ زمانی که در آغوش گرفتن و پستان گذاشتن به دهان نوزاد درست انجام شود،‌مراحل زیر به خوبی قابل ـ بدن نوزاد روبروی مادر و در تماس نزدیک با بدن او است.|کمتر از دو هفته و بیشتر از ۶ هفته طول نکشد. از شیر گرفتن بچه را به تدریج انجام داده و در مرحله مدنظر به طور کامل قطع شود.|برای مسافرت و به عنوان بالش دورگردنی عالی است و مانع گردن درد کودک می شود|برای مسافرت و به عنوان بالش دورگردنی عالی است و مانع گردن درد کودک می شود|این کالا در انبار فروشنده موجود است. برای ارسال باید برای مدت زمان ذکر شده منتظر بمانید.|از مدیریت محترم نی نی کالا هم تشکر میکنم برای این دقت در انتخاب مدیران با ارزششون که واقعا در کلیه مراحل سفارش با صبوری و دقت پاسخگوی همه سوالات من بودن ، با اینکه اعتمادم به خرید اینترنتی از اول هم بالا بود ،

خرید بالش شیردهی نوزاد

 

خرید بالش شیردهی چیکو

 

اما جرات خرید سرویس خواب بصورت اینترنتی رو نداشتم ، ولی واقعا با صحبتهای آقای ابراهیمی و تعهداتی که دادن ، خریدمو انجام دادم و اعتمادم به خرید از سایتهای خوب و مرجع بیشتر و بیشتر شد|از قسمت‌های سخت این مرحله، تغییر در سیستم و فرم بدن است. یکی از نیازمندی‌های مهم برای گذر بهتر از این مرحله، بالش مخصوص بارداری است.|اجازه دهید تا شیر بخورد، نگران این نباشید که ممکن است شیرتان کم شود.|ست بادی و شلوار نخی نرم مارک اورجینال کیدگِتز آبی دریایی  به عنوان لباس راحتی و حتی بیرون نوزاد و کودک بسیار عالی است|نوزاد پشت به مادر قابل استفاده به عنوان زیرانداز نوزاد در مواقع ضروری(همانند عکس)|کیف، کاور، لوازم جانبی تبلتکیف، کاور، لوازم جانبی تبلت|سیاسی اقتصادی علمی علوم انسانی سلامتی تکنولوژی فرهنگی ورزشی اجتماعی دین و اندیشه|کالای دیجیتالآرایشی، بهداشتی و سلامتخودرو، ابزار و اداریمد و پوشاکخانه و آشپزخانهکتاب، لوازم تحریر و هنراسباب بازی، کودک و نوزادورزش و سفرخوردنی و آشامیدنی|این کالا در انبار فروشنده موجود است. برای ارسال باید برای مدت زمان ذکر شده منتظر بمانید.

 

بالش شیردهی دی روحه

 

 

 

{ارتباط با ما بوشهر، جم، بلوار جام جام، مجتمع امیرالمومنین، طبقه ۱، واحد ۳|بالش های کوچکتر به راحتی با توجه به تغییر موقعیت نوازد به هرطرف جابجا میشود قابل شستشوی|ورزش‌های هوازی و بدن‌سازی ورزش‌های هوازی و بدن‌سازی|لوازم و ابزار مصرفی و جانبی لوازم و ابزار مصرفی و جانبی|داخل صندلی ماشین نوزاد و کودک و کالسکه نیز می توان استفاده نمود|بهتر است لباس مادر و نوزاد کم باشد تا تماس بالش شیردهی دی روحه   بالش شیردهی دوقلو    الگوی بالش شیردهی خارجی بدن مادر و نوزاد بهتر برقرار شود. در صورت امکان تماس پوست با پوست هنکام شیر دادن مناسب تر است.|بیدار کردن نوزاد در شب برای شیر دادن از طرف بعضی پزشکان توصیه شده است.|دسته: بالشت طبی, کالای خواب, لوازم مادر برچسب: بالش شیردهی دی روحه, بالش شیردهی قیمت, بالش شیردهی مادر, بالش شیردهی نوزاد, بالشت شیردهی نوزاد, سیسمونی صورتی دخترانه, لوازم شیردهی ویژگی‌های محصول|تغذیه قبل از بارداری را رعایت کرده و برای مدتی ویتامین‌های ضروری قبل از بارداری را مصرف کرده‌اند.|این شیر همان شیر کامل بوده که محتوی تمام موادی است که شیرخوار جهت رشد به آن نیاز دارد.|با تغییر جای بالشتک رویی، می توانید آن را در جهت دیگر نیز استفاده کنید.|و با همان دست بدن و پای او را در زیر بغل و بازوی خود قرار دهد.|ـ نوزاد پس از احساس رضایت و سیر شدن ،‌خودش پستان را رها می کند.|دارای ایمنی بالا و قفل های متعدد و کمربند جهت ایمن نگهداشتن کودک|بالش شیردهی "دی روحه" با بالا بردن سر نوزاد به

 

میزان لازم و قرار دادن مادر در وضعیت ارگونومیک، شرایطی راحت و آرام برای نوزاد و مادر بوجود می آورد.|سلام بچم ۳ روزه به دنیا اومده بعد زایمان ماماها میگفتن هرطور که شده باید بهش شیر خودتو بدی الان سه روزه همش دارم سختی… ادامه »|سبب می‌شود که شیرخواران به نسبت کمتری دچار کم خونی و یا چاقی گردند.|پس از گذشت ۱ تا ۲ هفته، شیر از نظر کمیت تغییر کرده، زیاد شده و دارای رنگ و ترکیب متفاوتی بالش شیردهی نی نی سایت  خرید اینترنتی بالش شیردهی دوقلو    آموزش دوخت بالش شیردهی عروسکی می‌شود،|قسمتی از هاله پستان در بالای لب بالا و قسمت کمتری از آن زیر لب پایینی شیرخوار یا نوزاد قابل مشاهده است.|کارت هدیه خرید از دیجی‌کالا کارت هدیه خرید از دیجی‌کالا|در نتیجه نگرانی از بابت ریختن شیر روی بالش و کثیف شدن آن نخواهید داشت.|اگر خواستید برای نوزادتان دایه استخدام کنید، باز هم جایز است، به شرط آنکه به دایه حقوق مناسب داده شود.|بالش کوچکتر، به راحتی خرید بالش شیردهی دی روحه  بالش شیردهی ویونا با توجه به تغییر موقعیت نوزاد، به هر دو طرف جا به جا می شود.|صورت کودک مقابل سینه مادر بوده و سر و بدنش در یک امتداد قرار دارند.|طرح فانتزی و جذاب برای کودکان که باعث علاقمند شدن آنها به غذاخوردن می شود|نوزاد سالم که به موقع متولد شده است ،‌اگر در آغوش مادر قرار گیرد توانائی جستجوی پستان ،‌ مکیدن و بلعیدن شیر (‌قورت دادن ) را دارد ولی پستان به دهان گرفتن را باید به او آموخت که این امر با آموزش مادر وتمرین مادر با شیرخوار ، اتفاق خواهد افتاد.|سرهمی گرم مخمل کلاهدار مارک کارترز اورجینال سبز طوسی راه راه داخل و روی کاپشن مخمل بسیار لطیف|بالش شیردهی بابالا بردن سر نوزاد به میزان لازم و قرار دادن مادر در وضعیت ارگونومیک شرایطی راحت و آرام برای نوازد و مادر در هنگام شیردهی بوجود می آورد

 

بالش شیردهی دوقلو

 

 

{این کالا در انبار فروشنده موجود است. برای ارسال باید برای مدت زمان ذکر شده منتظر بمانید.|این کالا در حال حاضر در انبار دیجی‌کالا موجود ، آماده پردازش و ارسال است|بنابراین آغوز توانایی این را داشته که در نخستین روزهای تولد نوزاد او راه به نوعی واکسینه کند.|هر مادری بر اساس موقعیت خود بهترین حالت شیر دادن به نوزاد را برای خود انتخاب می‌کند.|کلیه محصولات این فروشگاه دارای مجوزهای لازم و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد|فروشگاه اینترنتی ماهان مدیکال، مرجعی مطمئن جهت بررسی، انتخاب و خرید انواع تجهیزات پزشکی مورد نیاز عموم مردم می باشد.|این کالا در حال حاضر در انبار دیجی‌کالا موجود ، آماده پردازش و ارسال است.|سپس پستان دیگر را به او عرضه کنید و اگر میل نداشت می‌توان در وعده بعدی شیردهی را از پستانی که تخلیه نشده آغاز کنید.|آکواریوم، غذا و لوازم آبزیان آکواریوم، غذا و لوازم آبزیان|محصولات ویژه محصولات جدید پرفروش ترین‌ ها تماس با ما قوانین خرید و ارسال درباره‌ی ما نقشه سایت|هنگام شیر دادن او را نوازش کنید و با او به آرامی و مهربانی سخن بگویید.|بالش شیردهی بابالا بردن سر نوزاد

 

قیمت بالش شیردهی

الگوی بالش شیردهی خارجی

 

 

به میزان لازم و قرار دادن مادر در وضعیت ارگونومیک شرایطی راحت و آرام برای نوازد و مادر در هنگام شیردهی بوجود می آورد|تمامی حقوق این وب سایت، متعلق به فروشگاه سیسمونی رامینا است.|پادری، کمد، لوازم اتاق خوابپادری، کمد، لوازم اتاق خواب|اضافه شد! مشاهده علاقه‌مندی‌ها از قبل به علاقه‌مندی‌ها اضافه شده! مشاهده علاقه‌مندی‌ها|گُل، خاک، کود، لوازم باغبانیگُل، خاک، کود، لوازم باغبانی|به هیچ‌وجه کُلستروم (آغوز) را نباید دور ریخت، زیرا علاوه بر مواد مورد نیازی که دارد،|یک آیتم در سبد خرید شما وجود دارد. جمع محصولات جمع هزینه حمل  تعیین خواهد شد مجموع ادامه خرید پرداخت نهایی|این مدل بسیار کاربردی و با کیفیت هست ، من خیلی راضی ام و واقعا کارکردش خوب بود برای نی نی من|این کالا در انبار فروشنده موجود است. برای ارسال باید بالش شیردهی دی روحه   بالش شیردهی دوقلو    الگوی بالش شیردهی خارجی برای مدت زمان ذکر شده منتظر بمانید.|بهترین و مهم‌ترین راه برای تشخیص کیفیت شیر مادر، بررسی وزن و سلامت نوزاد است.|این کالا در انبار فروشنده موجود است. برای ارسال باید برای مدت زمان ذکر شده منتظر بمانید.|ورزش‌های هوازی و بدن‌سازی ورزش‌های هوازی و بدن‌سازی|توصیه می‌شود تا ۸ ماهگی این کار را نکنید، بین ۸ تا ۱۴ ماهگی باید از شیر گرفتن نوزاد به پایان برسد.|سرهمی کارترز اورجینال پنبه ای سرمه ای راه راه شاتل فضایی carter's pajamas سرهمی جورابدار شیک و کیفیت بسیار بسیار عالی و قیمت مناسب|اولین شیری که نوزاد از مادر می‌خورد، ۳۰ دقیقه تا یک ساعت بعد از تولد است.|این محصول ساخت شرکت دی روحه در کشورمان بوده و با استفاد از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه و بر پایه طرح های روز دنیا زیر نظر متخصصین امر تولید شده است.|لطفا با امتیاز دادن به مطلب آموزش شیردهی به نوزاد از من حمایت کنید. 

 

بالش شیردهی ویونا

 

 

{هنگامی که نوزاد در حال شیر خوردن از یکی از سینه‌های مادر است، از سینه دیگر هم مقدار کمی شیر می‌آید.|این کالا در انبار فروشنده موجود است. برای ارسال باید برای مدت زمان ذکر شده منتظر بمانید.|تعدادی از برندهای معرفی شده در ماهان مدیکال به شرح زیر می‌باشد: بالش طبی برن آلمان، بالش طبی هوشمند، بالشت طبی زیکلاس مد، بالش طبی آکسون و ...همچنین میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت بالش شیردهی نی نی سایت  خرید اینترنتی بالش شیردهی دوقلو    آموزش دوخت بالش شیردهی عروسکی مشاوره تخصصی در زمینه انتخاب بهترین نوع بالش طبی، همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۵ عصر با کارشناسان مرکز تماس ماهان مدیکال تماس گرفته و از مشاوره ایشان بهره مند گردید.|اگر والدین فرزند (مادر و پدر) با رضایت و صلاحدید همدیگر خواستند نوزادشان را از شیر بگیرند، جایز است. (گناهی ندارد)|جنس رویه ی این بالش از پنبه و داخل آن با الیاف پلی استر پر شده است.|این کالا در انبار فروشنده موجود است. برای ارسال باید برای مدت زمان ذکر شده منتظر بمانید.|یک آیتم در سبد خرید شما وجود دارد. جمع محصولات جمع هزینه حمل  تعیین خواهد شد مجموع ادامه خرید پرداخت نهایی|شیرخوار باید از هنگام تولد تا پایان ۶ ماهگی تنها از شیر مادر تغذیه کند.|در شیر دادن مادر به نوزاد، مادر زندگی و حیات را به فرزندش هدیه می‌دهد. نوزاد با خوردن شیر از سینه مادر باعث جلوگیری از مشکلات جدی در سیستم بدن مادر می شود.|این بالش بعد از زایمان مادر و به هنگام شیردهی هم بسیار کمک‌رسان خواهد بود؛ بدین‌ترتیب‌که با تکیه‌دادن مادر به آن و قراردادن قسمتی از آن زیر نوزاد، ارتفاعش تاحدمطلوبی بالا می‌آید و شیردهی بدون نیاز به خم‌شدن مادر امکان‌پذیر می‌شود.|ـ بدن نوزاد چرخیده و روبروی بدن مادر و در تماس نزدیک با او نیست.|محبت، توجه و ایجاد حس امنیتی که شما برای او ایجاد خواهید کرد،|برای مسافرت و به عنوان بالش دورگردنی عالی است و مانع گردن درد کودک

 

می شود|این کالا در حال حاضر در انبار دیجی‌کالا موجود ، آماده پردازش و ارسال است.|در این قسمت حالت‌های مختلف شیردهی به نوزاد را با هم بررسی می‌کنیم.|به طوری که جنبه فیزیکی، حسی، لمسی، روانی و جنسی آن امروزه به طور کامل شناخته شده است.|روی بازوی مادر قرار گیرد. صورت او مقابل پستان مادر و سر و بدنش در یک امتداد باشد.|دو طرف بالش باتوجه به جنس رویه های پولیشی و ضد تعریق آن در فصول مختلف قابل استفاده است|فروشگاه اینترنتی نی نی کالا،فروشگاهی بزرگ برای کوچولوها|در نوزادان سالم که بطور طبیعی یا از طریق سزارین به روش بیحسی نخاعی (‌کمری) متولد ،‌می شوند ، لازم است اولین تغذیه طی نیم ساعت اول بعد از زایمان با کمک پرستاز یا ماما در اتاق زایمان انجام گیرد و آموزش لازم به مادر داده شود. نوزاد باید نوک پستان و قسمت بیشتر هاله اطراف را که مخازن شیری در پشت آن در آمده است ،‌قرار گیرد.|با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟|و به خداوند توجه کنید و این را بدانید که پروردگار  رفتاری که می‌کنید را مشاهده می‌کند|برچسب‌ها حراج لباس خرید سیسمونی کارترز سیسمونی تخفیف لباس سیسمونی|هر بار که نوزاد علائم گرسنگی را نشان داد باید به او شیر داده شود. تعداد و میزان شیر در کودکان متفاوت است|بدن شیرخوار کاملا مقابل بدن مادر و در تماس نزدیک با آن است.|بی‌خوابی‌های دوران بارداری، تغییر فرم بدن، کمردردها و مشکلات بعد از زایمان ازجمله عوارضی است که مادران با آن مواجه هستند.|دوران بارداری را پشت سر گذاشته و به سلامتی زایمان کرده‌اید، حال نوبت به شیر دادن به نوزاد عزیز است.|برای مسافرت و به عنوان بالش دورگردنی عالی است و مانع درد عضلانی گردن کودک می شود

 

آموزش دوخت بالش شیردهی عروسکی

 

 

این بالشتک همچنین قابلیت جابه‌جایی به دو طرف را برای تغییر حالت نوزاد دارد. استفاده از بالش شیردهی به مادر امکان شیردهی بدون نیاز به خم شدن و فشار به کمر را می‌دهد. ضمنا با توجه به فرم آن، نوزاد را در شرایط بهتری قرار می‌دهد.|آکواریوم، غذا و لوازم آبزیان آکواریوم، غذا و لوازم آبزیان|سلام میخواستم بدونم دراورش کشوییه ؟ آخه تو تصویر دو تا درب داره به جای کشو|دست نوزاد نیز نباید بین نوزاد و مادر باشد بلکه باید در پهلوی مادر و در تماس با بدن او باشد.|شیر به صورت مداوم در سینه‌ها در حال تولید برای نوزاد است.|تکرار در مکیدن پستان در شیر دادن به نوزاد سبب می‌شود تا شیر جریان یافته و دوباره تولید و افزایش یابد.|دو طرف بالش باتوجه به جنس رویه های پولیشی و ضد تعریق آن در فصول مختلف قابل استفاده است|جای هیچ شک و تردیدی نیست، چرا که  خرید بالش شیردهی دی روحه  بالش شیردهی ویونا همانا شیر مادر کامل‌ترین غذا برای نوزاد بوده و دارای مقادیر مناسبی پروتئین، انرژی، املاح و آب بوده و نیاز کودک برای رشد و تکامل را فراهم می‌آورد.|این کالا در حال حاضر در انبار دیجی‌کالا موجود ، آماده پردازش و ارسال است|ـ پستان مادر با سوراخ های بینی شیرخوار فاصله دارد و راه تنفس او را نمی بندد.|این کالا در انبار فروشنده موجود است. برای ارسال باید برای مدت زمان ذکر شده منتظر بمانید.|کارت هدیه خرید از دیجی‌کالاکارت هدیه خرید از دیجی‌کالا|برانکارد متعلق به مجموعه‌ای به نام آسیاتجهیز است که بیش از ۲۵ سال فعالیت موثر، همراه با خوشنامی در حوزه سلامت از خود بر جای گذاشته.

 

https://www.amazon.com/Lansinoh-Breastfeeding-Washable-Portable-Essentials/dp/B079VV7521

 

خرید اینترنتی بالش شیردهی دوقلو

 

 

ما در برانکارد قصد داریم حوزه محصولات مادر و کودک، پزشکی – ورزشی، نگهداری و مراقبت از بیمار در منزل را پوشش دهیم و طبق یک فرآیند توسعه‌ای به سمت پوشش محصولات حوزه بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج برویم.|موسسین کودکو خود مادر هستند و سختی‌های خارج شدن از خانه با کودک را به خوبی می‌دانند. علاوه بر اینکه پس از ساعت ها در ترافیک ماندن، بسیاری از فروشگاه ها به دلیل  بالش شیردهی دی روحه   بالش شیردهی دوقلو    الگوی بالش شیردهی خارجی محدودیت فیزیکی، تمامی نیاز آنها را در زیر یک سقف ندارند.|تفنگ، تیر و لوازم بازی جنگی تفنگ، تیر و لوازم بازی جنگی|بالش شیردهی بابالا بردن سر نوزاد به میزان لازم و قرار دادن مادر در وضعیت ارگونومیک شرایطی راحت و آرام برای نوازد و مادر در هنگام شیردهی بوجود می آورد|متاسفانه این کالا موجود نمی باشد، می توانید از طریق لیست بالای صفحه، محصولات مشابه این کالا دیدن فرمایید.|قسمت‌های زیادی از هاله پستان بخصوص زیر لب پایینی قابل مشاهده هستند.

 

|در گذشته به اشتباه تصور می‌شد که خوردن آغوز سبب ابتلای نوزاد به زردی می‌گردد،|بالش های کوچکتر به راحتی با توجه به تغییر موقعیت نوازد به هرطرف جابجا میشود قابل شستشوی|مادر باید حداقل ۸ بار در طی شبانه روز به شیرخوار شیر بدهد. به طور میانگین و معمول شش تا ۹ بار در شبانه روز (۲۴ ساعت) در ماه‌های اول زندگی نوزاد.|توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .|سازمان بهداشت بالش شیردهی نی نی سایت  خرید اینترنتی بالش شیردهی دوقلو    آموزش دوخت بالش شیردهی عروسکی  جهانی در این مورد به خانواده‌ها اعلام کرده است: در صورت امکان، حتما تا ۶ ماهگی به نوزاد شیر داده شود، همچنین نوزاد پس از شش ماه، غذاهای مقوی و تغذیه مناسب کودک همراه با شیر مادر تغذیه نماید.|این موضوع رو میتونید با واحد فروش تخت و کمد هماهنگ نمایید|بالش بارداری برند «دی‌روحه» با طراحی منحصربه ‌فرد و بالاترین کیفیت، از دردهای دوران بارداری می‌کاهد.|اضافه شد! مشاهده علاقه‌مندی‌ها از قبل به علاقه‌مندی‌ها اضافه شده! مشاهده  خرید بالش شیردهی دی روحه  بالش شیردهی ویون علاقه‌مندی‌ها|این کالا در حال حاضر در انبار دیجی‌کالا موجود ، آماده پردازش و ارسال است|به هیچ‌وجه نباید به نوزاد غذاهایی مانند آب قند، شیر گاو و غیره دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

نشانه‌های اولیۀ بارداری و تست‌های تشخیص خانگی

نشانه‌های اولیۀ بارداری

وقتی تخمک بارور می‌شود، تغییرات جدی بدن شما شروع می‌شود. ترشح هورمون‌های بارداری می‌تواند علائمی را در بدنتان ایجاد کند. وجود و شدت این نشانه‌ها در زنان متفاوت است، اما اگر منتظر بارداری هستید و برای آن اقدام کرده‌اید وهمچنین نشانه‌های اولیۀ بارداری را دارید، ممکن است باردار باشید و بهتر است این موضوع را با یک تست خانگی بارداری، بیشتر بررسی کنید. برخی از نشانه‌های اولیه‌ای که ممکن است بعد از لقاح تخمک یا لانه‌گزینی آن در رحم احساس کنید شامل موارد زیر است:

به تعویق افتادن عادت ماهانه: از اولین نشانه‌هایی که یک زن را به باردار بودن مشکوک می‌کند، عقب افتادن تاریخ عادت ماهانه است. اگرچه عقب افتادن عادت ماهانه ممکن است به دلیل موارد دیگری باشد، اما در زنانی که دوره‌های منظمی دارند، می‌تواند یکی از اولین نشانه‌های بارداری نیز باشد. اگر منتظر باردار شدن هستید و عادت ماهانۀ شما در موقع مقرر شروع نشده، بهتر است با استفاده از یک تست بارداری خانگی از باردار بودن خود مطمئن شوید.

تأخیر پریود

درد شکم و لکه‌بینی: تخمک چند روز بعد از بارور شدن وارد رحم می‌شود و در دیوارۀ آن لانه‌گزینی می‌کند. این لانه‌گزینی می‌تواند با اندکی خونریزی که مادر به صورت لکه‌بینی آن را خواهد دید و کمی درد و گرفتگی در شکم همراه باشد. این دو مورد می‌تواند از نشانه‌های اولیۀ بارداری باشد. اگرچه ممکن است مادر این لکه‌بینی و درد را مشابه درد‌های پیش از شروع عادت ماهانه بداند، اما خونریزی ناشی از لانه‌گزینی نسبت به خون عادت ماهانه روشن‌تر است.

تغییرات پستان‌ها: بعد از لقاح و لانه‌گزینی جنین، سطح هورمون‌ها به سرعت تغییر می‌کند و این تغییرات باعث تغییر در بافت پستان می‌شود. ممکن است پستان‌ها در چند هفتۀ اول بارداری متورم و سنگین و همچنین نسبت به تماس حساس شوند. اگرچه مسائل دیگری نیز ممکن است باعث این تغییرات شود، اما اگر برای بارداری اقدام کرده‌اید و عادت ماهانۀ شما نیز عقب افتاده، بهتر است در صورت مشاهدۀ تغییر در پستان‌ها با انجام یک تست خانگی بارداری از وضعیت خود مطمئن شوید.

خستگی شدید: پروژسترون یکی از هورمون‌های بارداری است که وقتی سطح آن در بدن زیاد می‌شود، زن احساس خواب‌آلودگی و خستگی شدید می‌کند. علاوه بر آن، افزایش تولید خون در بدن و کم شدن سطح قند خون با شروع بارداری و لانه‌گزینی جنین می‌تواند باعث این احساس شود.

حالت تهوع: تغییرات سریع هورمونی در بدن زن بعد از لقاح تخمک می‌تواند باعث احساس تهوع و استفراغ در زن شود. احساس تهوع و حساس شدن به بو و مواد غذایی می‌تواند یکی از نشانه‌های اولیۀ بارداری باشد. اگرچه برخی از زنان ممکن است تا پایان دورۀ بارداری هیچ‌وقت این احساس را نداشته باشند.

سایر نشانه‌های اولیۀ بارداری: تغییرات ناشی از لقاح تخمک می‌تواند نشانه‌های مختلف دیگری را نیز ایجاد کند. علاوه بر موارد بالا، فرد ممکن است در هفته‌های بعد از لقاح، دچار تکرر ادرار، یبوست، سردرد یا کمردرد شود. اگرچه هر کدام از این نشانه‌ها ممکن است دلیل دیگری داشته باشد، اما این نشانه‌ها در کنار سایر علامت‌ها و همچنین یک تست خانگی می‌تواند خبر از شروع بارداری شما باشد.

تست خانگی تشخیص بارداری

برای مطمئن شدن از بارداری نیاز به انجام آزمایشی برای تشخیص سطح هورمون‌های بارداری در خون یا ادرار است. برای تشخیص بارداری، کیت‌های خانگی‌ای وجود دارد که شما می‌توانید توسط آنها در خانه، آزمایش ادرار بارداری بدهید. این کیت‌ها معمولاً در داروخانه و با نام Baby check شناخته می‌شود. اگرچه روی برخی از کیت‌های موجود در بازار درج شده است که می‌توانند حتی وجود سطح کمی از هورمون‌های بارداری در ادرار را تا پنج روز پیش از تاریخ شروع عادت ماهانۀ بعدی بررسی کنند، اما بهتر است برای دقت بیشتر، این آزمایش را یک هفته بعد از تاریخ عادت ماهانه انجام دهید.

بیبی‌چک

معمولاً جدی‌ترین علامت بارداری عقب افتادن تاریخ عادت ماهانه است و بهتر است همیشه تا زمان عادت ماهانه صبر کنید و اگر در موعد مقرر خونریزی شما شروع نشد، از تست‌های خانگی بارداری برای اطمینان بیشتر استفاده کنید. اگر زمان عادت ماهانۀ خود را نمی‌دانید، بهتر است این تست را حداقل ۱۴ روز بعد از آخرین نزدیکی خود انجام دهید که پس از آن مشکوک به بارداری شده‌اید.

برای استفاده از کیت‌های بارداری باید مقداری از ادرار خود را روی کیت بریزید و منتظر نتیجه باشید. برخی کیت‌های موجود در بازار این امکان را دارند که آنها را در زیر جریان ادرار خود قرار دهید، اما برای انجام برخی دیگر نیاز است که از طریق یک ظرف، نمونۀ ادرار را جمع‌آوری کنید و با قطره‌چکان همراه آن، مقدار مشخص‌شده‌ای از ادرار را در محل معین بریزید. در هر صورت بعد از ریختن ادرار در محل مشخص معمولاً ظرف یک تا دو دقیقه بعد، نتیجۀ آزمایش مشخص می‌شود. معمولاً به همراه کیت یک برگۀ راهنما برای نحوۀ استفاده و تحلیل نتیجۀ آزمایش وجود دارد.

اما در بیشتر کیت‌ها، نتیجه با نمایان شدن یک یا دو خط در محدودۀ مشخص که با حروف T و C مشخص شده‌اند، معلوم می‌شود. اگر بعد از گذشت دو دقیقه هیچ خطی ظاهر نشود یا تست را اشتباه انجام داده‌اید یا کیت خراب بوده است و بهتر است یک بار دیگر آزمایش کنید. اگر دو خط واضح در محدودۀ T و C ظاهر شود، به معنای نتیجۀ مثبت و باردار بودن است و اگر فقط خط در محدودۀ C ظاهر شود، به معنی جواب منفی است. اگر خط در محدودۀ T نمایان شود، جواب مشکل دارد و باید دوباره آزمایش را انجام دهید.

حساسیت کیت‌های موجود در بازار بر اساس دقت آنها در اندازه‌گیری سطح هورمون hCG در ادرار است. سطح این هورمون، سه هفته پس از لقاح در محدودۀ پنج تا ۵۰ میلی‌لیتر در میلی‌واحد (miu/ml) خواهد بود. به همین دلیل، اگر دقت یک کیت ۲۵ میلی‌لیتر در میلی‌واحد ذکر شده باشد، به معنی آن است که سه هفته بعد از بارداری، امکان تشخیص بارداری را خواهد داشت. کیت‌های بارداری امکان خطا دارند و ممکن است جواب مثبت کاذب یا منفی کاذب داشته باشند. نتیجۀ منفی کاذب به این معنی است که جواب آزمایش شما منفی است، درحالی‌که شما واقعاً باردار هستید و نتیجۀ مثبت کاذب به معنی این است که جواب تست شما مثبت است ولی در واقع شما باردار نیستید. عوامل مختلفی مانند مصرف برخی از داروها، ممکن است باعث این نتایج کاذب شود. بهتر است برای اطمینان از بارداری به پزشک مراجعه کنید و آزمایش خون مخصوص تشخیص بارداری را انجام دهید.

 

مادرشو

موافقین ۰ مخالفین ۰

نقش مردان در بارداری

مردان نقش بسیار مهمی در بارداری همسرانشان دارند. سلامتی اندام تولید مثلی مردان و کیفیت و کمیت کافی اسپرم‌ها برای طی کردن مسیرِ اندام تولیدمثلی زن و بارور نمودن تخمک به عوامل مختلفی بستگی دارد. 

 

توجه مردان به سبک زندگی و تغذیه‌‌‌ دارای اهمیت ویژه‌ای در باروری است. هر گونه اختلال در روند تولید، ترشح و حرکت اسپرم‌ها می‌تواند منجر به ناباروری زوجین و بارداری ناموفق شود. روابط جنسی مکرر می‌تواند احتمال بارداری افراد را بالا ببرد.

 

mom.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰

چه بخوریم تا زایمان طبیعی راحتی داشته باشیم

وقتی صحبت از زایمان طبیعی می شود، مادران باردار به دنبال راهکارهایی برای کاهش درد ناشی از آن هستند تا بتوانند به این طریق بر ترسشان از زایمان طبیعی غلبه کنند به همین دلیل می پرسند که چی بخوریم تا زایمان طبیعی راحتی داشته باشیم؟ آیا راهی برای کاهش درد زایمان هست؟

اگر می خواهید بدانید که چه بخوریم تا زایمان طبیعی راحتی داشته باشیم، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

چه بخوریم تا زایمان طبیعی راحتی داشته باشیم
 

 

چه بخوریم تا زایمان طبیعی راحتی داشته باشیم؟

مصرف کافی مواد غذایی مغذی از مهمترین موارد دوران بارداری است. اغلب اوقات مادر باردار برای حفظ انرژی و سلامت جنین غذا می خورد. اما نکته ایی که برخی از مادران به آن توجه نمی کنند افزایش بیش از حد وزن آنها است.

مادران بارداری که افزایش وزن نرمال و مناسبی دارند نیاز کمتری به درمان های پزشکی در طول دوران بارداری و در هنگام زایمان دارند.

به توصیه های پزشک خود توجه کنید:

- مکمل و ویتامین های دوران بارداری را مصرف کنید.

- غذاهای سالم بخورید.

- در مصرف چربی دقت کنید.

در اینکه باید در دوران بارداری غذای بیشتری بخورید شکی نیست ولی اگر افزایش وزن شما بیش از حد معمول باشد، احتمال نیاز به اقدامات پزشکی هنگام زایمان افزایش یافته و زایمان دشوارتری را پیش رو خواهید داشت.

 قبل از زایمان طبیعی چه بخوریم؟

احتمالا اگر مادر و یا مادربزرگتان که تجربه زایمان طبیعی را داشته اند بپرسید که قبل از زایمان طبیعی چه غذایی بخوریم، به شما خواهند گفت، هنگامی که احساس می کنی زایمان نزدیک است، شب ها غذای سبک بخور! بله کاملا درست است.

جنین درهنگام عبور از کانال زایمانی از کنار راست روده عبور می کند. بنابراین اگر شما شب قبل غذای حجیم و سنگینی را خورده باشید، در هنگام خروج جنین دفع مدفوع بسیار بیشتری را تجربه خواهید کرد که به گفته بیشتر مادران یکی از تجربه های ناخوشایند زایمان است. 

بنابراین وقتی می پرسید که برای زایمان طبیعی چه بخوریم؟ ما به شما توصیه می کنیم که مصرف غذای کم حجم و سبک در روزهای پایانی بارداری نه تنها سبب می شود که دفع مدفوع کمتری را حین زایمان تجربه کنید بلکه احتمال حال بهم خوردگی و بالا آوردن محتویات معده و ابتدای روده باریک در هنگام دردهای زایمانی کاهش پیدا خواهد کرد.

برای کاهش درد زایمان طبیعی چه بخوریم

تاکنون تحقیق علمی ثابت نکرده است که آیا مصرف غذای خاصی می تواند سبب کاهش درد زایمان شود یا نه؟ اما با تمام این ها وقتی می پرسید که چه بخوریم تا زایمان طبیعی راحتی داشته باشیم ما به شما استفاده از سایر روش های تسهیل زایمان همانند انجام ورزش های کف لگن، مدیتیشن، شرکت در کلاس های آمادگی برای زایمان و ... را پیشنهاد می کنیم.

 

نی نی پلاس

موافقین ۰ مخالفین ۰