در مقاله قصد معرفی دو برند معروف شیر خشک نوزاد را داریم که به دلیل کیفیت عالی آنها بسیار معروف شده اند . 
همچنین قصد داریم چرایی استفاده خانواده ها از این محصول را نیز بیان کنیم 

شیر خشک های بی کیفیت دولتی :

همانطور که میدانید بسیاری از بچه ها به دلایل مختلف قادر به استفاده از شیر مادر نیستند و یا به دلایل خاص با وجود تغذیه شیر مادر رشد کافی ندارند . در چنین مواردی نوزادان با شیر خشک ها تغذیه میشوند . اما متاسفانه مشکل اصلی از جایی شروع میشوند که بسیاری از نوزادان ما در حال حاضر دستگاه گوارش بسیار حساسی دارند که توان استفاده از هر شیر خشک معمولی را مخواهند داشت . 

همچنین اگر قصد استفاده از شیر خشک وزن گیری نوزاد باشد شیر خشک های دولتی چندان مناسب نیستند . شیر خشک های دولتی به دلیل کیفیت نه چندان خوب خود قابل استفاده برای برخی از کودکان نیستند . 

به همین دلیل خانواده ها مجبور هستند که از شیر خشک های خارجی و با کیفیت برای نوزادان خود استفاده کنند که البته قیمت بالاتری نیز دارند .

شیر خشک های معروف شاید نمونه داخلی نیز داشته باشند که با داشتن حق اسم در ایران تولید میشوند ولی باز هم نمونه تولید در ایران تفاوت بسیار زیادی با نمونه خارجی همان برند دارند . 

مثلا شیر خشک نان که در داروخانه ها یافت میشود با بسیاری از کودکان سازگار نیست و خانواده ها مجبورند از شیر نان اصل و خارجی استفاده کنند .

حال به خاطر این مشکل خانواده ها مجبورند شیر خشک های مختلفی را امتحان کنند که بتوانند سازگارترین و مناسب ترین را برای نوزاد خود پیدا و خریداری کنند . 

شیر خشک اس ام ای 

یکی از معروف ترین شیرخشک هایی که در حال حاضر در جهان تولید میشوند و از محبوبیت خاصی هم برخوردار هستند شیر خشک های برند ایرلندی اس ام ای هستند که با نام اختصاری sma  شناخته میشوند .

شیر خشک اس ام ای ویژگی های منحصر به فردی دارد که از آنها میتوان به داشتن نزدیک ترین ترکیب به شیر مادر اشاره کرد . 

این ویژگی شیر خشک اس ام ای برای نوزادانی که به هیچ وجه قرار نیست از شیر مادر تغذیه کنند بسیار بسیار قابل توجه است . 

شیر خشک اس ام ای از ترکیبات بسیار مغذی برخوردار است که علاوه بر رفع مشکلات گوارشی باعث رفع مشکلات وزن گیری نوزاد و عقب افتادگی از نمدار رشدی در نوزادان شود .

ردهه سنی و نوع شیر خشک sma

 شیر خشک های اس ام ای در سه شماره تولید میشوند 

اس ام ای شماره یک برای نوزادان تازه متولد شده تا 6 ماه مناسب است 

اس ام ای شماره 2 برای 6 ماه تا 12 ماه مناسب است 

و اس ام ای شماره 3 برای برای 12 ماه تا 3 سالگی مناسب است 

.

شیر خشک های اس ام ای در ایران بسیار محدود هستند و معدود فروشگاه هایی را میتوان یافت که این محصول ررا داشته باشند . یکی از فر.شگاه های اینترنتی که این محصول را به صورت اورجینال و با تاریخ انقضا سالم عرضه میکند فروشگاه مادرآن است .

شیر خشک آپتامیل

شیر خشک اپتامیل نیز یکی از برند های بسیار محبوب است که مزیت های فراوانی دارد .

شیرخشک های برند اپتامیل در انواع مختلفی تولید و عرضه مشوند که هر کدام برای نوزادان مختلف با حساسیت و مشکلات مختلف مناسب است 

برای مثال آپتامیل بهترین شیر خشک های آنتی رفلاکس را تولید میکند و یا برای مثال شیر خشک های ضد آلرژی آپتامیل .

شیر خشک های مخصوص یبوست و یا سو تغذیه و عدم جذب مواد غذایی . 

شیر خشک های برند اپتامیل با توجه به قابلیت های هر کدام میتوانند گزینه ی بسیار مناسبی برای ما باشند .

قیمت اپتامیل نسبت به اس ام ای بیشتر است و مشکلات محدودیت را نیز دارا می باشد . 

با این حال بسیاری از خانواده ها به سختی و تلاش زیاد به ئنبال این محصولات به خاطر کیفیت بسیار بالای آنها دارند . چرا که ممکن است مشکلات کودک آنها توسط همین شیر رفع شود .

شیر خشک های آپتامیل نیز بسیار مغذی و رشد دهنده و وزن دهنده برای نوزادان میباشند چرا که از بهترین ترکیبات ممکن تشکیل شده اند . 

اطلاعات بسیار کامل تر درباره ی این محصول را میتوانید در فروشگاه مادرآن یافت کنید . ما نیز بسیاری از اطلاعتی که در این مقاله آورده ایم را از آن صفحه برداشت کرده ایم .